Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Jak ciepla to nie pali


Gość misiek.21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość misiek.21

Moze ktos mi poradzi, otoz jak moja Primerka 2,0TD jest zimna to pali pięknie chodzi super i w ogole ale jak sie tylko rozgrzeje i ja zgasze to mam problem z odpaleniem musze krecic przez kilka sekund co nie jest zbyt mile, a jak juz odpali to czasem sobie zgasnie.Co radzicie?Do pompiarza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj miałem ten sam problem po tym jak kupiłem swoją, jeździła na ELF TURBO DIESEL 15W40 i po wymianie filtrów paliwa i oleju oraz oleju na Mobil Super S 10W-40 proble znikną jak ręką odja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primery mają takie obroty normalnie.

 

Moja takich niema, a przede wszystkim nie wachają się tylko są ciągle na tym samym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hubertus

Mam podobny problem. W piątek byłem u pompiarza, badał 1,5 dnia i powiedział, że to wina pompy. Koszt ok 2 tys. Ale gdyby ktoś mogł powiedzieć czy to rzeczywiście może być ten problem? Czy to może kwestia regulacji, świec żarowych ...?

HP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny problem występował w silnikach BMW TDS nawet było na allegro takie urządzenie kiedyś które poprawiało odpalanie TDSa na ciepło, nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie to działało gdyż nie zagłębiałem sie w temat ale może komuś to info się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam niewiem u którego pompiarza byłeś ale ja miałem podobny problem i jeszcze kopciła na biało i pojechałem do 0227298950 p. Bogdan Podkowiński, Nadarzyn/k Warszawy pompa została rozebrana i okazało się że jeden tłok jest przytarty ,a drugi stoi i pękła sprężynka,pompa została gruntownie przejrzana i naprawiona oraz zestrojona na komputerze koszt całości to 1000zł. gwarancaj na 6 miesięcy.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos mi poradzi, otoz jak moja Primerka 2,0TD jest zimna to pali pięknie chodzi super i w ogole ale jak sie tylko rozgrzeje i ja zgasze to mam problem z odpaleniem musze krecic przez kilka sekund co nie jest zbyt mile, a jak juz odpali to czasem sobie zgasnie.Co radzicie?Do pompiarza?

to raczej typowe objawy uszkodzenia głowicy w pompie, na ciepło brakuje ciśnienia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek.21
to raczej typowe objawy uszkodzenia głowicy w pompie, na ciepło brakuje ciśnienia....

 

droga taka naprawa?

 

[ Dodano: Sob 17 Lut, 2007 11:24 ]

Mam podobny problem. W piątek byłem u pompiarza, badał 1,5 dnia i powiedział, że to wina pompy. Koszt ok 2 tys. Ale gdyby ktoś mogł powiedzieć czy to rzeczywiście może być ten problem? Czy to może kwestia regulacji, świec żarowych ...?

HP

 

Ja juz sprawdzilem i napewno u mnie jest wada głowiczki w pompie wtryskowej. Mozesz to sprawdzic rozgrzewając silnik do momentu az przeestanie ci odpalac, najlepiej jak wrocisz z jakiejs dluzszej drogi.Nastepnie wez wąz z zimną wodą i polewaj zimną wodą glowiczke pompy az ją porządnie wystudzisz.Pamiętaj glowiczke. Odpal auto jak odpalli normalnie to wina glowiczki. koszta naprawy napisze potem az sie doiwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hubertus

tak, rzeczywiście pompiarz mówił o głowiczce, ale koszty wyliczył na ok 2000 zł i to z regenerowanych części. Powiedziałbym gdzie taki fachowiec jest, ale dopóki nie sparwdzę i nie upewnię się to nie będę gościowi robił antyreklamy (za ździeranie kasy).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli próba ze schłodzeniem wodą nie da efektu (sprawdzona metoda odpalania dla BMW ;) ) to możesz mieć zużyty -lejący wtrysk. U mnie na zimnym odpalał na cyknięcie a na rozgrzanym tak po 2 sek. Po wymianie końcówek wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hubertus

Mnie zastanawia jedno. Przed remontem głowicy (po pęknięciu paska:( ) palił z dotyku, po remoncie zaczęły się problemy: nierówne obroty, długie kręcenie przy rozruchu i biały dm przy zapalaniu. Czy można to wyregulowć czy raczej trzeba trzymać się opcji, że głowiczka w pompie?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jedno. Przed remontem głowicy (po pęknięciu paska:( ) palił z dotyku, po remoncie zaczęły się problemy...

Coś w tym jest...grzebany silnik to nie zawsze chodzi tak jak powinien. A próbowałeś regulacji pompy? Jest bardzo czuła na najmniejsze przesunięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hubertus

Pompa była w regulacji w poprzedni piątek. Facet wszystko poustawiał, ale powiedział że trzeba jeszcze zregenerować głowiczkę pompy - koszt ok 2 tys zł. Dlatego zastanawam się czy to jest knieczne? W końcu przed remontem wszystko było ok, silnik pszczółka! Po remoncie problemy. Pewnie w starym 10 letnim samochodzie nie tylko pompa paliwa nadaje się do remontu, bo się napewno zużywała, ale taki zbieg okoliczności mi nie pasuje:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek.21
... zregenerować głowiczkę pompy - koszt ok 2 tys zł. ...

 

witam

dzwonilem do jednej firmy w tucholi ktora sie zajmuje serwisem diesli od czasow komuny. powiedzieli ze regeneracja u nich trwa 2 tyg i w zaleznosci od sposobu regeneracji koszt waha sie od 180 zl do 242zł brutto.jesli chcesz to podam ci namiary na firme zadzwonisz i sie dogadasz.moze od razu ci poustawiają, ja pytalem tylko o regeneracje bo chcieli numer pompy, ktorego nie moglem znalezc wiec nie wiem ile kosztuje nowa glowiczka. jakby ktos mial numer pompy zexel (10 cyfrowy zaczynający sie na cyferke 9), to bym prosil bo chyba glowiczki do tych pomp są takie same. Acha zapomnialem dodac ze gwarancja na regeneracje trwa 6 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek.21

Firma PAUL w Tucholi numer tel: 052 5590120 zadzwon moze zle zrozumialem ale tyle mi powiedzieli za regeneracje. Nowa glowiczka nie wiem bo potrzebuje numeru ktory jest na tabliczce znamionowej pompy i tu prosba do was czy nie macie moze jakies lezącej popsutej pompy ZEXEL z primery bo potrzebuje tego numeru wtedy bym wiedzial ile mam kasy przygotowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...
Gość Pabloo4

Misiek 21: Pisałeś coś o jakimś remoncie po którym Twoja Primera zaczęła mieć problemy z rozruchem na ciepło...Co było wymieniane? Czyżby rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość misiek.21

Witam

Nie było u mnie remontu, poprostu padła głowiczka pompy wtryskowej. Ciśnienie jakie wytwarzała pompa nie przekraczało 400 atm, dlatego nalezalo zregenerowac glowiczke lub ją zmienic na nową. Koszta to regeneracja ok 250zł nowa glowiczka to ok900 zł. Ja regenerowalem i jestem teraz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...