Gość misiek.21 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Moze ktos mi poradzi, otoz jak moja Primerka 2,0TD jest zimna to pali pięknie chodzi super i w ogole ale jak sie tylko rozgrzeje i ja zgasze to mam problem z odpaleniem musze krecic przez kilka sekund co nie jest zbyt mile, a jak juz odpali to czasem sobie zgasnie.Co radzicie?Do pompiarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Słuchaj miałem ten sam problem po tym jak kupiłem swoją, jeździła na ELF TURBO DIESEL 15W40 i po wymianie filtrów paliwa i oleju oraz oleju na Mobil Super S 10W-40 proble znikną jak ręką odja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Chcialem jeszcze dodac ze jak jest ciepla to ma bardzo wolne obroty ok 600-650 obr/min czy to moze byc jakos powiązane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Primery mają takie obroty normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Primery mają takie obroty normalnie. Moja takich niema, a przede wszystkim nie wachają się tylko są ciągle na tym samym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Mam podobny problem. W piątek byłem u pompiarza, badał 1,5 dnia i powiedział, że to wina pompy. Koszt ok 2 tys. Ale gdyby ktoś mogł powiedzieć czy to rzeczywiście może być ten problem? Czy to może kwestia regulacji, świec żarowych ...? HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Podobny problem występował w silnikach BMW TDS nawet było na allegro takie urządzenie kiedyś które poprawiało odpalanie TDSa na ciepło, nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie to działało gdyż nie zagłębiałem sie w temat ale może komuś to info się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Witam niewiem u którego pompiarza byłeś ale ja miałem podobny problem i jeszcze kopciła na biało i pojechałem do 0227298950 p. Bogdan Podkowiński, Nadarzyn/k Warszawy pompa została rozebrana i okazało się że jeden tłok jest przytarty ,a drugi stoi i pękła sprężynka,pompa została gruntownie przejrzana i naprawiona oraz zestrojona na komputerze koszt całości to 1000zł. gwarancaj na 6 miesięcy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokys Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Moze ktos mi poradzi, otoz jak moja Primerka 2,0TD jest zimna to pali pięknie chodzi super i w ogole ale jak sie tylko rozgrzeje i ja zgasze to mam problem z odpaleniem musze krecic przez kilka sekund co nie jest zbyt mile, a jak juz odpali to czasem sobie zgasnie.Co radzicie?Do pompiarza? to raczej typowe objawy uszkodzenia głowicy w pompie, na ciepło brakuje ciśnienia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 to raczej typowe objawy uszkodzenia głowicy w pompie, na ciepło brakuje ciśnienia.... droga taka naprawa? [ Dodano: Sob 17 Lut, 2007 11:24 ] Mam podobny problem. W piątek byłem u pompiarza, badał 1,5 dnia i powiedział, że to wina pompy. Koszt ok 2 tys. Ale gdyby ktoś mogł powiedzieć czy to rzeczywiście może być ten problem? Czy to może kwestia regulacji, świec żarowych ...? HP Ja juz sprawdzilem i napewno u mnie jest wada głowiczki w pompie wtryskowej. Mozesz to sprawdzic rozgrzewając silnik do momentu az przeestanie ci odpalac, najlepiej jak wrocisz z jakiejs dluzszej drogi.Nastepnie wez wąz z zimną wodą i polewaj zimną wodą glowiczke pompy az ją porządnie wystudzisz.Pamiętaj glowiczke. Odpal auto jak odpalli normalnie to wina glowiczki. koszta naprawy napisze potem az sie doiwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 tak, rzeczywiście pompiarz mówił o głowiczce, ale koszty wyliczył na ok 2000 zł i to z regenerowanych części. Powiedziałbym gdzie taki fachowiec jest, ale dopóki nie sparwdzę i nie upewnię się to nie będę gościowi robił antyreklamy (za ździeranie kasy). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jeśli próba ze schłodzeniem wodą nie da efektu (sprawdzona metoda odpalania dla BMW ) to możesz mieć zużyty -lejący wtrysk. U mnie na zimnym odpalał na cyknięcie a na rozgrzanym tak po 2 sek. Po wymianie końcówek wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 a na rozgrzanym tak po 2 sek.Nawet bym sie takim czyms nie przejmowal.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Mnie zastanawia jedno. Przed remontem głowicy (po pęknięciu paska:( ) palił z dotyku, po remoncie zaczęły się problemy: nierówne obroty, długie kręcenie przy rozruchu i biały dm przy zapalaniu. Czy można to wyregulowć czy raczej trzeba trzymać się opcji, że głowiczka w pompie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Mnie zastanawia jedno. Przed remontem głowicy (po pęknięciu paska:( ) palił z dotyku, po remoncie zaczęły się problemy... Coś w tym jest...grzebany silnik to nie zawsze chodzi tak jak powinien. A próbowałeś regulacji pompy? Jest bardzo czuła na najmniejsze przesunięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Pompa była w regulacji w poprzedni piątek. Facet wszystko poustawiał, ale powiedział że trzeba jeszcze zregenerować głowiczkę pompy - koszt ok 2 tys zł. Dlatego zastanawam się czy to jest knieczne? W końcu przed remontem wszystko było ok, silnik pszczółka! Po remoncie problemy. Pewnie w starym 10 letnim samochodzie nie tylko pompa paliwa nadaje się do remontu, bo się napewno zużywała, ale taki zbieg okoliczności mi nie pasuje:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Wiem coś o tym :< . Poszukaj całej -nierozbieranej nigdy pompy, powinieneś dostać za 800-1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 ... zregenerować głowiczkę pompy - koszt ok 2 tys zł. ... witam dzwonilem do jednej firmy w tucholi ktora sie zajmuje serwisem diesli od czasow komuny. powiedzieli ze regeneracja u nich trwa 2 tyg i w zaleznosci od sposobu regeneracji koszt waha sie od 180 zl do 242zł brutto.jesli chcesz to podam ci namiary na firme zadzwonisz i sie dogadasz.moze od razu ci poustawiają, ja pytalem tylko o regeneracje bo chcieli numer pompy, ktorego nie moglem znalezc wiec nie wiem ile kosztuje nowa glowiczka. jakby ktos mial numer pompy zexel (10 cyfrowy zaczynający sie na cyferke 9), to bym prosil bo chyba glowiczki do tych pomp są takie same. Acha zapomnialem dodac ze gwarancja na regeneracje trwa 6 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 regeneracja u nich trwa 2 tyg i w zaleznosci od sposobu regeneracji koszt waha sie od 180 zl do 242zł brutto. No super cena... aż sie wierzyć nie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Firma PAUL w Tucholi numer tel: 052 5590120 zadzwon moze zle zrozumialem ale tyle mi powiedzieli za regeneracje. Nowa glowiczka nie wiem bo potrzebuje numeru ktory jest na tabliczce znamionowej pompy i tu prosba do was czy nie macie moze jakies lezącej popsutej pompy ZEXEL z primery bo potrzebuje tego numeru wtedy bym wiedzial ile mam kasy przygotowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Dzięki wielkie! Rożnica kosztów naprawy rewelacyjna! Ale dlaczego aż taka? Oczywiście nie mam nic przeciwko!! Pozdrawiam. Zadzwonie. I podzielę się informacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość next Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 u mnie bylo IDENTYCZNIE.. wszystkie fora byly maglowane,swiece wymienione,przeglad u mechanika i zadnych rezultatow do czasu az calkiem padl. mechanik wymienil rozrusznik (koszt 250) i autko dziala bez zarzutow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pabloo4 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Misiek 21: Pisałeś coś o jakimś remoncie po którym Twoja Primera zaczęła mieć problemy z rozruchem na ciepło...Co było wymieniane? Czyżby rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Witam Nie było u mnie remontu, poprostu padła głowiczka pompy wtryskowej. Ciśnienie jakie wytwarzała pompa nie przekraczało 400 atm, dlatego nalezalo zregenerowac glowiczke lub ją zmienic na nową. Koszta to regeneracja ok 250zł nowa glowiczka to ok900 zł. Ja regenerowalem i jestem teraz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.