Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

NATS w almerze n15 - alarm zepsuty:(


Gość loco.allegro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość loco.allegro

witam

zaraz po zakupie samochodu zepsuł mi sie alarm NATS w almerze N15 96 rok:(

klikam na to badziewne pudełeczko z czerwonym guzikiem a tu nic- świeci sie na sekunde na czerwono diodka i dalej nic:(

centralny zamek działa

 

sprawdziłem wiekszość bezpieczników i bezpieczniczków z małymi nominałami i również NIC nie znalazłem

nie wiem gdzie może leżeć przyczyna

 

myślę że napewno ktoś spotkał sie z tym problemem ponieważ jak wiem w almerach wystepują te same usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybyś pisał barziej kontrketnie i mnie chaotycznie, zapewne można by ci pomóc. Piszesz, że czerwona diodka się pali na sekundke. I na tyle ma się palić, bo to wystarczy by otworzyć drzwi. Naciskasz guziczek otwiera drzwi i wsiadasz. Co więc ma nie działać? Nats jest systememem zapobiegającym kradzieży, czyli takim immolilajzerem. Rozumiem, że auto zapala? Wiec na czym polega to nie działanie alarmu? na tym, że syrenka nie wyje czy na czym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość loco.allegro

nie działanie polega na tym że kiedy wciskam guziczek auto nie otwiera sie i nie mrygają kierunkowskazy.

aby otworzyć auto używam kluczyka (czyli standerdowo)

centralny z kluczyka działa

auto odpala normalnie

 

czy trzeba zakodować tego pilota bo sam sie rozkodował?

czy macie jakąś instrukcę do zakodowanie pilota?

a może przyczyna leży gdzie indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie działanie polega na tym że kiedy wciskam guziczek auto nie otwiera sie i nie mrygają kierunkowskazy.

aby otworzyć auto używam kluczyka (czyli standerdowo)

centralny z kluczyka działa

auto odpala normalnie

 

czy trzeba zakodować tego pilota bo sam sie rozkodował?

czy macie jakąś instrukcę do zakodowanie pilota?

a może przyczyna leży gdzie indziej?

 

U mnie jest tak:

 

1. Przekręcasz kluczyk na ON

2. Przełączasz (dop przodu i do tyłu) przełącznik od alarmu (u mnie jest taki w skrzynce na bezpieczniki, z lewej strony)

3. Przełącznik ten musisz "pstryknąć" 13 razy (pamiętaj - 13 razy włączyć i wyłączyć!), zdaje się, że po każdym przełączeniu alarm ćwierknie na chwilę

4. Po 13 razie wciskasz główny przycisk na pilocie (ten duży)

5. Powinno działać - u mnie się sprawdziło jak się rozkodował

 

Tak mówi instruklcja Avital - mam nadzieję, że masz ten sam alarm.

Daj znać czy się udało.

 

Pozdrawiam

 

Fiodi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mario_k3

Tak jak wyżej było powiedziane NATS to tylko immobilizer. Ja wstawiłem dodatkowo alarm i z pilota od alarmu centralny śmiga aż miło, świecą się też kierunki jak chciałeś.

NATS działa tylko w momencie wkładania lkuczyka do stacyjki, a dokładnie zbliżasz ten czerwony kawałek plastiku wmontowany w kluczyk.

Moja nyska niestety nie miała fabrycznego alarmu więc też otwierałem z kluczyka. Ale świat idzie do przodu więc zrób jeszcze jeden krok i zamontuj alarm ;)

No chyba, że w twojej jest już fabryczny alarm.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość loco.allegro
Roznica jest taka ze Fiodi mowi o zewnetrznym alarmie Avital a Ty mowisz o pilotach oryginalnych NATS - Siemens.

Inne urzadzenia, inne rozwiazania kodowania.

 

czyli świetnie

znów nie wiem co mam zrobić:(

Fakt ja mam alarm NATS -SIEMENS - czy jest ktoś kto wie jak to zakodować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica jest taka ze Fiodi mowi o zewnetrznym alarmie Avital a Ty mowisz o pilotach oryginalnych NATS - Siemens.

Inne urzadzenia, inne rozwiazania kodowania.

 

czyli świetnie

znów nie wiem co mam zrobić:(

Fakt ja mam alarm NATS -SIEMENS - czy jest ktoś kto wie jak to zakodować ?

 

To ja nie kapuję- czy Ty masz alarm czy nie??? Wyje wogóle???

 

Jak nie masz alarmu tylko zwykły NATS z centralnym zamkiem na pilota to daj cynk - sam programowałem piloty do zamka a chyba właśnie o to Ci chodzi. Na forum jest procedura jego programowania.

 

Procedura (cytat):

 

Wejscie w tryb programowania jest mozliwe po calkowity otwarciu centralnego (wszystkie drzwi).

Zgodnie z tym, co napisano juz wczesniej w innym watku - sześciokrotnie w ciągu 10 sekund wlaczyc i wylaczyc stacyjke - konczac w stanie OFF. Po 2 sekundach Almerka blysnie kierunkowskazami. Teraz mamy 2 minuty na zaprogramowanie pilotow. I musimy zrobic ta czynnosc ze wszystkimi, bo pozostale przestana dzialac.

W pilocie wciskamy klawisz otworz i trzymamy, a drugim palcem jednoczesnie klikamy trzykrotnie klawisz zamknij. Na koniec puszczamy klawisz otworz. Almerka powinna potwierdzic programowanie blysnieciem kierunkowskazow.

To samo robimy z kolejnymi kluczykami, ktore maja otwierac nasze auto.

Konczymy wlaczajac zaplon. Centralka wychodzi z trybu programowania.

 

Ja tak robiłem i teraz mam dwa działające piloty.

 

A najlepiej przeczytaj to: Kodowanie NATS

 

pozdro

 

markij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pietr007

witam!

kupilem dzis almere N15 trzy drzwiową z 97 roku z niemiec. Nie ma pilota żadnego tylko zwykły kluczyk zdaje sie z immobilaizerem. Nie ma tez centralnego zamka o dziwo mimo ze ma 2 poduchy i el lusterka. Dziwny zestaw ale nic to.

Jak ja zamknę to mryga czerwona dioda na desce przy szybie przedniej, widac ze montowana fabrycznie. CO TO JEST? i do czego? mam jeszce volvo 850 i tam w opcji jest autoalarm fabryczny i wlasnie taka dioda jest przy przedbiej szybie..

Wiecie cos o tym?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEj .... o ile się nie mylę to też miałem taką almerę ze szwajcarii i tam też był NATS

Czyt. Uważnie:

W SZWAJCARII JEST ZAKAZ STOSOWANIA ALARMóW DźWIęKOWYCH!

DLATEGO TEż MOJA BYłA NIE MA ALARMU...

pS JAK SIE AUTKO SPRAWUJE?

 

[ Dodano: Pon 26 Lut, 2007 22:07 ]

pOCZYTAJ INSTRUKCJE OBSłUGI mówiłem ci że tam jest instrukcja programownia pilota i musisz to zrobic w siedząc w aucie... nie pamiętam dookładnie jak to było ale jeden z pilotów jest "master" a drugi "slave" musisz w odpowiedniej konfiguracji z włożonym kluczem do stacyjki przytrzymywać przez chyba 15 sek- pilot zacznie sie swiecic na stałe a dioda przy szybie migać.... coś takiego...potem coś tam musisz znowu nacisnąć - masz przeciez instrukcję( co prawda po niemiecku) ale na stronie www.dep.pl masz słownik.. to prosta sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK SIE AUTKO SPRAWUJE?

 

za***iście, masakra super jeździ ładnie spala. Jestem bardzo mile zaskoczony i bardzo zadowolony. NIE ZMIENIE napewno przez długi czas POLECAM :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pietr007

A więc ta dioda od immobilaizera..! a to wiele wyjasnia np. ze otwieram dzrwi nie zaoalam a ona do puki nie zapala to mruga sobie. I rzeczywiście jest nawet naklejka NATS..

Dzieki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...