Gość loco.allegro Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 witam zaraz po zakupie samochodu zepsuł mi sie alarm NATS w almerze N15 96 rok:( klikam na to badziewne pudełeczko z czerwonym guzikiem a tu nic- świeci sie na sekunde na czerwono diodka i dalej nic:( centralny zamek działa sprawdziłem wiekszość bezpieczników i bezpieczniczków z małymi nominałami i również NIC nie znalazłem nie wiem gdzie może leżeć przyczyna myślę że napewno ktoś spotkał sie z tym problemem ponieważ jak wiem w almerach wystepują te same usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 gdybyś pisał barziej kontrketnie i mnie chaotycznie, zapewne można by ci pomóc. Piszesz, że czerwona diodka się pali na sekundke. I na tyle ma się palić, bo to wystarczy by otworzyć drzwi. Naciskasz guziczek otwiera drzwi i wsiadasz. Co więc ma nie działać? Nats jest systememem zapobiegającym kradzieży, czyli takim immolilajzerem. Rozumiem, że auto zapala? Wiec na czym polega to nie działanie alarmu? na tym, że syrenka nie wyje czy na czym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loco.allegro Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 nie działanie polega na tym że kiedy wciskam guziczek auto nie otwiera sie i nie mrygają kierunkowskazy. aby otworzyć auto używam kluczyka (czyli standerdowo) centralny z kluczyka działa auto odpala normalnie czy trzeba zakodować tego pilota bo sam sie rozkodował? czy macie jakąś instrukcę do zakodowanie pilota? a może przyczyna leży gdzie indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Obydwa piloty nie dzialaja ? Odbiornik pilotow NATS u mnie jest pod kierownica z napisem Siemens. O instrukcji kodowanie pilotow nie slyszalem ale mozliwe ze jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fiodi Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 nie działanie polega na tym że kiedy wciskam guziczek auto nie otwiera sie i nie mrygają kierunkowskazy.aby otworzyć auto używam kluczyka (czyli standerdowo) centralny z kluczyka działa auto odpala normalnie czy trzeba zakodować tego pilota bo sam sie rozkodował? czy macie jakąś instrukcę do zakodowanie pilota? a może przyczyna leży gdzie indziej? U mnie jest tak: 1. Przekręcasz kluczyk na ON 2. Przełączasz (dop przodu i do tyłu) przełącznik od alarmu (u mnie jest taki w skrzynce na bezpieczniki, z lewej strony) 3. Przełącznik ten musisz "pstryknąć" 13 razy (pamiętaj - 13 razy włączyć i wyłączyć!), zdaje się, że po każdym przełączeniu alarm ćwierknie na chwilę 4. Po 13 razie wciskasz główny przycisk na pilocie (ten duży) 5. Powinno działać - u mnie się sprawdziło jak się rozkodował Tak mówi instruklcja Avital - mam nadzieję, że masz ten sam alarm. Daj znać czy się udało. Pozdrawiam Fiodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Tak jak wyżej było powiedziane NATS to tylko immobilizer. Ja wstawiłem dodatkowo alarm i z pilota od alarmu centralny śmiga aż miło, świecą się też kierunki jak chciałeś. NATS działa tylko w momencie wkładania lkuczyka do stacyjki, a dokładnie zbliżasz ten czerwony kawałek plastiku wmontowany w kluczyk. Moja nyska niestety nie miała fabrycznego alarmu więc też otwierałem z kluczyka. Ale świat idzie do przodu więc zrób jeszcze jeden krok i zamontuj alarm No chyba, że w twojej jest już fabryczny alarm. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja zrobilem na odwrot by nie marnowac juz centralnego i pilotow NATSa to po zamknieciu tymze pilotem uruchamiam alarm oddzielny i dzieki temu mam dwa w jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loco.allegro Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 fiodi dzięki postaram sie zastosować do twoich rad odnośnie kodowania pilota. zobaczymy czy sie uda -poinformuje was. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Roznica jest taka ze Fiodi mowi o zewnetrznym alarmie Avital a Ty mowisz o pilotach oryginalnych NATS - Siemens. Inne urzadzenia, inne rozwiazania kodowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loco.allegro Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Roznica jest taka ze Fiodi mowi o zewnetrznym alarmie Avital a Ty mowisz o pilotach oryginalnych NATS - Siemens.Inne urzadzenia, inne rozwiazania kodowania. czyli świetnie znów nie wiem co mam zrobić Fakt ja mam alarm NATS -SIEMENS - czy jest ktoś kto wie jak to zakodować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markij Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Roznica jest taka ze Fiodi mowi o zewnetrznym alarmie Avital a Ty mowisz o pilotach oryginalnych NATS - Siemens.Inne urzadzenia, inne rozwiazania kodowania. czyli świetnie znów nie wiem co mam zrobić Fakt ja mam alarm NATS -SIEMENS - czy jest ktoś kto wie jak to zakodować ? To ja nie kapuję- czy Ty masz alarm czy nie??? Wyje wogóle??? Jak nie masz alarmu tylko zwykły NATS z centralnym zamkiem na pilota to daj cynk - sam programowałem piloty do zamka a chyba właśnie o to Ci chodzi. Na forum jest procedura jego programowania. Procedura (cytat): Wejscie w tryb programowania jest mozliwe po calkowity otwarciu centralnego (wszystkie drzwi). Zgodnie z tym, co napisano juz wczesniej w innym watku - sześciokrotnie w ciągu 10 sekund wlaczyc i wylaczyc stacyjke - konczac w stanie OFF. Po 2 sekundach Almerka blysnie kierunkowskazami. Teraz mamy 2 minuty na zaprogramowanie pilotow. I musimy zrobic ta czynnosc ze wszystkimi, bo pozostale przestana dzialac. W pilocie wciskamy klawisz otworz i trzymamy, a drugim palcem jednoczesnie klikamy trzykrotnie klawisz zamknij. Na koniec puszczamy klawisz otworz. Almerka powinna potwierdzic programowanie blysnieciem kierunkowskazow. To samo robimy z kolejnymi kluczykami, ktore maja otwierac nasze auto. Konczymy wlaczajac zaplon. Centralka wychodzi z trybu programowania. Ja tak robiłem i teraz mam dwa działające piloty. A najlepiej przeczytaj to: Kodowanie NATS pozdro markij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietr007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 witam! kupilem dzis almere N15 trzy drzwiową z 97 roku z niemiec. Nie ma pilota żadnego tylko zwykły kluczyk zdaje sie z immobilaizerem. Nie ma tez centralnego zamka o dziwo mimo ze ma 2 poduchy i el lusterka. Dziwny zestaw ale nic to. Jak ja zamknę to mryga czerwona dioda na desce przy szybie przedniej, widac ze montowana fabrycznie. CO TO JEST? i do czego? mam jeszce volvo 850 i tam w opcji jest autoalarm fabryczny i wlasnie taka dioda jest przy przedbiej szybie.. Wiecie cos o tym? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Ta dioda przy szybie jest od fabrycznego immobilajzera NATS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 HEj .... o ile się nie mylę to też miałem taką almerę ze szwajcarii i tam też był NATS Czyt. Uważnie: W SZWAJCARII JEST ZAKAZ STOSOWANIA ALARMóW DźWIęKOWYCH! DLATEGO TEż MOJA BYłA NIE MA ALARMU... pS JAK SIE AUTKO SPRAWUJE? [ Dodano: Pon 26 Lut, 2007 22:07 ] pOCZYTAJ INSTRUKCJE OBSłUGI mówiłem ci że tam jest instrukcja programownia pilota i musisz to zrobic w siedząc w aucie... nie pamiętam dookładnie jak to było ale jeden z pilotów jest "master" a drugi "slave" musisz w odpowiedniej konfiguracji z włożonym kluczem do stacyjki przytrzymywać przez chyba 15 sek- pilot zacznie sie swiecic na stałe a dioda przy szybie migać.... coś takiego...potem coś tam musisz znowu nacisnąć - masz przeciez instrukcję( co prawda po niemiecku) ale na stronie www.dep.pl masz słownik.. to prosta sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 JAK SIE AUTKO SPRAWUJE? za***iście, masakra super jeździ ładnie spala. Jestem bardzo mile zaskoczony i bardzo zadowolony. NIE ZMIENIE napewno przez długi czas POLECAM :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietr007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 A więc ta dioda od immobilaizera..! a to wiele wyjasnia np. ze otwieram dzrwi nie zaoalam a ona do puki nie zapala to mruga sobie. I rzeczywiście jest nawet naklejka NATS.. Dzieki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Attiggede Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 internet casino , slots , online casino. roulette. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.