Gość Kevin1986 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Witam moim problemem jest regulacja przy butli , jest to pierwsza generacja LPG . Z tego co zauważyłem znajduje się tam jedno pokrętło króre odpowiada za regulację ? no własnie czego i dodam jeszcze ,że to pokrętło odpadło ; / i został tylko taki bolec ktory po pomocą pokretla się wciskal i wyciagal w zależności czy pokretło było wkręcane czy wykręcane ale mniejsza z tym ;/ Nie będe pisał jak ale instalacja LPG jest rozregulowana i tu moje pytanie ile może kosztować regulacja , i w jakich cenach znajde filtr gazu , oraz membrany ? Dodatkowo może mi ktoś opisać wszystkie regulatory od LPG wiem ,że na paroniku jest regulacja obrotów na weżu do gaźnika dawka LPG no i ten przy butli nie wiem do czego słoży wiem tylko ze po jego calkowitym zakreceniu samochod pali ponad 20 L na 100/km Pozdrawiam i liczę na profesjonalna odpowiedz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RaV Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Miałem instalacje I generacji z butlą toroidalną na miejscu kołą zapasowego w Cinque i pokrętło (zawór) na butli posłużył mi tylko do odcięcia butli od przewodu i zaworu do tankowania. Wymieniałem zderzak po stłuczce i aby rozkręcić zawór kulowy "wlewu" gazu musiałem zamknąć zawór na butli. Największym błędem są samodzielne regulacje takich topornych instalek jak I generacja bo chcemy zmniejszyć zużycie paliwa nie tracąc zbytnio mocy - też tak się bawiłem . Jak mieszanka była zbyt uboga - przepaliło uszczelke pod głowicą. Warto regulować dość często przy każdym sezonie I generacje to nie jest okrutnie drogie. Przykładowe ceny w serwisach: wymiana filtra gazu 50zł (sam filtr ok 20zł - sam se wymieniałem ale uwaga na ręce przy rozkręcaniu zaworu gazu), naprawa reduktora 160zł (efekt zapalania na gazie), wymiana świec 80zł (samemu wiadomo połowe taniej), pęknięta obudowa filtra - bezcenna . Warto regularnie wymieniać filtr powietrza, świece i przewody wys. napięcia najlepiej tuż przed regulacją w serwisie. Sama regulacja I generacji rok temu kosztowała mnie 50zł z badaniem spalin ma się rozumieć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Przy butli to nie jest regulacja tylko po prostu zawór którym możesz zakręcić dopływ gazu do reduktora. Musi być odkręcony na maksa. Regulacja jest tylko przy reduktorze. To , że dużo pali może być przyczyną złego wyregulowania reduktora oraz dawki gazu. Duże spalanie powoduje też zbyt uboga mieszanka. Mogą być już do wymiany membrany reduktora. Zestaw naprawczy reduktora kosztuje ok 100 zł. Ceny regulacji są różne , wahają się w zakresie od 20 do 50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RaV Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Musi być odkręcony na maksa. Fakt...zawsze jeździłem na max odkręconym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kevin1986 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No i tu kolejny problem mam wrażenie ,że ten zawór tak nie do końca nie ma na nic poza tankowaniem wpływu bo przy regulacji to czy jest zamkniety czy otwarty daje zauważalna różnicę ;/ No ok ale nie jestem specem no i kolejnym problemem jest dlowienie sie tak jakby mial za duzo lub za malo gazu ale jest to tylko moment podczas szybkiego wciśniecia pedału gazu jak daje powoli gazu to tego nie ma ;/ co może być powodem ? No i po odejmowaniu gazu jest slyszalne strzelanie w tłumik taki jak przy sportowych wrc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RaV Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Maniek-ol ma racje - zawór na butli głównie do odcięcia reduktora, na tankowanie był osobny. Zwracam honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kevin1986 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Co może być przyczyną tego strzelania czy jestem sam w stanie sam to wyregulować i co mogę sam spróbować zrobić regulacją już się bawiłem więc już nic jej nie zaszkodzi , ale może ktoś podsunie mi kilka podstawowych porad zwiazanych z LPG i podstawowych usterek i sposobu ich usunięcia ? HELP MEEEE :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RaV Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=23091 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kevin1986 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 nom coś się dowiedziałem postaram się to opanować ;] dzieki za wszystkie odpowiedzi ! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Odświeże stary temat. W mojej p11 2.0 miałem coś takiego, że gdy odpalałem na benzynie i dodawałem gazu, żeby przełączyć na gaz auto gasło. Trzeba było przytrzymać pedał gazu, żeby nie zgasł. Było tak na zimnym i ciepłym silniku. Pojechałem na regulacje i mi ustawili tak, że się teraz przełącza dobrze i nie gaśnie. Pokręcili jakąś śrubką na reduktorze. Niestety w tym czasie auto zaczęło palić 17-20l/100km. Czy ta regulacja mogła mieć na to wpływ? Czy to tylko zbieg okoliczności i trzeba szukać przyczyny w czymś innym? Gdy spalanie wzrosło, pojechałem na regulacje i regulowali tylko tą śrubą na przewodzie. Ale już więcej pomysłów nie mam, co może być nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 okręcili jakąś śrubką na reduktorze. Niestety w tym czasie auto zaczęło palić 17-20l/100km. Czy ta regulacja mogła mieć na to wpływtak to sobie sam możesz zrobić.. zrobili cię w bambuko. żeby chociaż analizator spalin podpięli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 szynszyl, czyli ta regulacja miała wpływ na wzrost spalania. Nie wiem którą śrubką i jak to się reguluje. Ale jeżeli twierdzisz, że to może być przyczyną, to podjade i pogadam z nimi. A da się to jakoś porządnie ustawić, tak żeby dobrze się przełączał na gaz i palił normalnie. A ten analizator podpina się pod komputer? Bo u mnie nie ma kompa od gazu. zrobili cię w bambuko. żeby chociaż analizator spalin podpięli... Ten serwis każdy sobie chwali. Słyszałem same dobre opinie o nim, że sięznają itd., itp. Istnieje już chyba 6 lat i n brak klientów nie narzeka. Więc to wskazuje na to że się przykładają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 ta regulacja miała wpływ na wzrost spalania teraz przełącza dobrze i nie gaśniena moje oko, to wzbogacili mieszanke. nie gaśnie zatem Niestety w tym czasie auto zaczęło palić 17-20l/100km no i masz ten analizator podpina się pod komputerw wydech mają taką sonde Więc to wskazuje na to że się przykładają.no tak, ale nie wyregulowali składu mieszanki. wygląda jak zdławiony dolot powietrza, kontra zalewanie gazem i potężne spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 wzbogacili mieszanke Czyli jechać i niech przestawią tak jak było? Ale wtedy nie będzie się przełączał dobrze? Można tak jeździć? wygląda jak zdławiony dolot powietrza Czyli za mało powietrza dostaje?? W przewód jest wstawiona chyba jakś zwężka czy coś takiego. Mi się wydaje, że lepiej będzie tak jak było wcześniej. Jakoś będe musiał się z tym męczyć. Ale wole to niż przepłacać 2 razy za paliwo. Co mi radzisz? I jak powinno wyglądać prawidłowe ustawianie mieszanki? Rozumiem, że z analizatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 wzbogacili mieszanke Czyli jechać i niech przestawią tak jak było? Ale wtedy nie będzie się przełączał dobrze? Można tak jeździć? . nie jestem super specem od gazu' date=' ale przedtem też nie było dobrze. albo jest zapchany filterek i nie dostaje odpowiedniej dawki, albo za ubogo (ale wtedy chyba by podskakiwały znacznie obroty do góry jak pamietam z fiesty xr2i), albo filtr powietrza zmieniłeś/nie zmieniałeś i się rolegulowała mieszanka - kurde dużo tego... Mi się wydaje' date=' że lepiej będzie tak jak było wcześniej. Jakoś będe musiał się z tym męczyć. Ale wole to niż przepłacać 2 razy za paliwo.Co mi radzisz? I jak powinno wyglądać prawidłowe ustawianie mieszanki? Rozumiem, że z analizatorem.[/quote'] z analizatorem. ustawianie na oko - wykręca sie śrube i wkręca (kwestia słuchania reakcji silnika) szukając wolnych obrotów teoretycznie dla wprawnej ręki jest możliwe.. niektórzy kręcą śrubę na dolocie gazu przed gardzielą przepustnicy, ale ja sram na takie czary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 OK. Dzięki za rady. Jade w piątek i niech to jeszcze raz regulują tą śrubą w reduktorze i z analizatorem. A czy ja patrząc na wyniki z analizatora moge po czymś poznać czy jest OK? Mam nadzieje, że to rozwiąże mój problem. Wtedy nie było dobrze z przełączaniem, ale spalanie było w miare OK.-12l/100km (trasa/miasto - pół na pół). Filtra nia zmieniałem. Byłem tylko z regulacją, żeby się dobrze przełączał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 czy ja patrząc .....a moge po czymś poznać czy jest OK?przejedź się wozem zanim zapłacisz. powiedz to na wstępie - płacę po... wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 przejedź się wozem zanim zapłacisz. powiedz to na wstępie - płacę po... wystarczy. OK. Dzięki. Oby tylko mieli czas w piątek. Pozdro. [ Dodano: Czw 01 Sty, 2009 14:05 ] szynszyl, a może w tym serwisie nie maja takiego analizatora? Jak myślisz możliwe to? Ale jeżeli jest to potrzebne do ustawiania instalacji to chyba powinni mieć. [ Dodano: Sro 07 Sty, 2009 11:44 ] Primerka stoi u gazownika. Powiedzieli, że jest zły mikser wstawiony i wymieniają. Powiedzieli mi też, że na reduktorze jest tylko jedna śruba do regulacji wolnych obrotów, a od regulacji mieszanki nie ma. Możliwe to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.