Fer Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Zamierzam wymienić olej i zastanawiam się jaki nalać, raczej nie sięgne po najdroższe, coś w cenie ~10zł litr (czy takie wougle są ? :zdziw: ). Zastanawiam się nad Lotosem i Comma, ale może coś innego doradzicie ?? Najbardziej zalerzy mi na dobrym smarowaniu bo silnik już przejechał z 400tys, ale ma zamiar więcej przejechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja także będę wymieniał na minerala. Lotos 15W40 co 3 - 4000tys, lub co pół roku. Poszukaj na forum. Jest masa informacji o olejach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie wiem do jakiego diesla chcesz to wlać ale... Olej może być gorszy , ale filtr oleju MAN i wymiana co 10 kkm . Olej z beczki Norauto to około 10 zł/l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja także będę wymieniał na minerala. Lotos 15W40 co 3 - 4000tys, lub co pół roku. Poszukaj na forum. Jest masa informacji o olejach. Właśnie taki kupiłem lecz nie Diesel tylko normalny, ale sprzedawca przeczytał w katalogu, że też do Diesla się nadają i płaciłem 54zł za 5l i 11.50zł za 1l. Byłem też w Norauto i był ich olej po 12zł/l, a potem tylko mieli Shela i jeszcze inne po 20+zł/l. Będe musiał jeszcze poszukać innych starszych tematów na temat właśnie olejów mineralnych i ich właściwości :/ ,bo dopiero zaczynam się wgryzać w te tematy. Co do filtrów, to czasem można dużo zaoszczędzić, bo np do mojego Laurela 2.8D, pasuje filtr co zakładają do Lublina II i czasem może być sporo tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Lotos 15W40 co 3 - 4000tysoczywiście nie rzadziej jeśłi lejemy lotos a jest sens zabijać samochód tanim olejem? castrol high Milage... 15W40.. zapomnicie o problemach,a nie drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 3 - 4 tys. Dla ścisłości Nie lałbym oleju typu Lotos, gdyby nie mój silnik z cudownym patentem: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=26310 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 http://www.valvoline.pl/DieselTurboMotorOil_index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 tez zalalem Valvoline 15 W40 i na razie spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Już zdążyłem sobie kupić, ale naprzyszłość planuje wymienić podstawę filtru, a tym samym stosować inne filtry. Na razie jednak pasują do mnie: KNECHT OC273, FILTRON OP588 BOSCH 0 986 452 046 HERTH+BUSS JAKOPARTS J1311020 EGR to system recyrkulacji spalin. Część spalin trafia z kolektora wydechowego do dolotu, zmniejszając ogólną toksyczność. Taki system wymaga stosowania filtra oleju z podwójnym przepływem, no bo wiadomo jak spaliny zasówają do silnika, to czysty on raczej nie będzie. Gdy silnik CD20 nie posiada EGRa, wówczas stosuje się filtry: KNECHT OC140 FILTRON OP567 BOSCH 0 986 452 024 HERTH+BUSS JAKOPARTS J1311012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.