Gość Stalker17 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Witam. Mam mały problem z moją Almerka N15 1,4 16V. Niedawno ją kupiłem juz zagazowaną. Jak bylem na przegladzie, to gazwonik poinformowal mnie, ze wypadalo by juz reduktor wymienic. Jednak nie to jest moj główny problem - chodzi mi o to, ze na gazie autko chodzi generalnie ok. Jedyne do czego moge się przyczepic to, ze troche duzo pali - ok po miescie ok 14l/100 (na baku przejezdam ok 200km). Jednak problem :!!: zaczyna sie w momencie przełączenia na benzynę! Auto w sumie chodzi normalnie jednak na II i III biegu auto przy przyspieszaniu (wysokich obrotach ok 3-4 tys) autko tak jakby traciło moc. Musze wrzucać wyższy bieg i wtedu jest ok, przy czym jesli z II na II to sytuacja sie powtarza. Na gazie tego nie ma :/ Niedawno tez holowalem kumpla na benzynie i musialem uzywac troche wyzszych obrotów. Zdziwilem sie bardzo, bo w srodku zaczelo smierdziec gazem. Czy jest mozliwe zeby podczas jazdy na benzynie do silnika dostawal sie gaz :?: Bylem u machanikow (nie gazownikow) i powiedzieli mi ze to raczej wina gazu. Czy ktos zna jakis dobry warsztat gazowniczy we Wrocku? Szłyszalem cos o Rakowej. Pozdrawiam i dzieki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Po pierwsze z mechanikami i gazownikami jest tak że zawsze zganiają jedni na drugich. Z własnego doświadczenia mogę polecić, panów z eko-almy na strzegomskiej i w Radwanicach ( przed stacją benzynową). Co do problemów to, jeżeli przedostaje ci się gaz do dolotu powietrza przy jeździe na benie to może dawać takie objawy jak u Ciebie. Mieszanka nie ma właściwych proporcji i stąd brak mocy. Spróbuj odłączyć wąż gazu od miksera (tylko oba zaślep go ak również wlot do miksera) i wtedy zrób jazdę próbną. Ja miałem problem z jazdą na benzynie ( też mam gaz) ale u mnie pozapychały się wtryski i dlatego kulał. Jak rozwiążesz problem to napisz co było powodem, może ktoś kiedyś skorzysta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja bym polecił jeszcze Alma Autogaz na Grabiszyńskiej (wjeżdża się koło stacji Orlenu przy wiadukcie kolejowym): http://www.autogaz.wroc.pl/index.htm Zakładałem tam instalacje i nie mogę złego słowa o nich powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stalker17 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Spróbuj odłączyć wąż gazu od miksera (tylko oba zaślep go ak również wlot do miksera) i wtedy zrób jazdę próbną Chetnie bym to zrobił tylko nie zanm sie za bardzo na gazie - autko mam dopiero 2 miesiace. Jak by ktoś mógł mi powiedzic co i jak mam odłączyć Chyba ze pojade do warsztatu - ale szkoda za głupi test kasy tracic. Dzieki za zianteresowanie i pomoc. Obiecuje, ze jak sie dowiem co to było i jak to zwalczać to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Koło reduktora masz taki elektrozaworek (zawór gazu). Zdejmujesz z niego wyczkę, i odpalasz na benzynie. Po przełaczeniu na gaz - autko ma zgasnąć. 2. gi sposób - zakręcasz zawór w butli, by gaz nie leciał i jedziesz na benzynie - jak OK. - to rzeczywiście autko dostaje i gaz i benzynę jednocześnie - zawór gazowy do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.