Gość dzozef Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Witam, mam primere p10 2.0 na gazie. Problem tkwi w tym że na luzie obroty spadają do około 300 obr i nieraz skoczą spowrotem do ok 800 obr ale zazwyczaj poprostu zgaśnie. Ratunkiem jest jedynie dodanie gazu powyżej 2000 obr kiedy wrzuce na luz przy dojeżdżaniu do krzyżówki i wtedy obroty nie spadną poniżej ok 800 obr i nie zgasnie. W serwisie gdzie zakłądałem lpg nie potrafią tego wyregulować. Twierdzą, ze nic nie da się zrobić, bo nie silniczka krokowego. Czy można w jakiś sposób wyregulowac to. Z góry dzieki za pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whispers Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Na pewno mozna, w innym wypadku nikt z nas by nie jezdzil na gazie. Po prostu poszukaj dobrych gazowników. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Sprawdź gdzie masz podłączony bypass wolnych obrotów. To jest taka rórka średnicy około 30mm odchodząca od dolotu powietrza i idąca jakby pod przepustnicę. U mnie była między filtrem a mikserem i działo się tak samo. Wystarczyło przenieść za mikser ( między mikser a przepustnicę) i po kłopocie. Poniżej masz zdjęcie jak to jest u mnie. W prawdzie dolot nieseryjny ale idea ta sama: czerwona strzałka to tak jak było ( 3 gazowników u których byłem na regulacji nie zauważyło błędu konstrukcyjnego), zielona strzałka - jak powinno być, a dokładniej w którym miejscu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0851ded4c38fed5.html To metalowe na dolocie między strzałkami to blos-taki inny mikser ( na wszelki wypadek piszę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzozef Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 witam, niestety bypass wolnych obrotów mam zamontowany poprawnie, tak jak teraz u Ciebie jest zamontowany, więc problem tkwi w czymś innym niestety :/. Ale mimo to dzięki za pomoc. Może pomógłoby zamontowanie blosa ale to juz dodatkowy wydatek niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 podpinam się pod temat, podobno na reduktorze można ustawić bieg jałowy na gazie, tylko którymi śrubkami? ja mam trzy śruby: 2 na imbus(jedna mniejsza, druga większa) i 1 do regulacji reką lub kluczem. Ktoś wie która odpowiada za co i jak zwiększyc obroty???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 gregors, A czy ta do regulacji ręką nie jest przypadkiem plastikowa od spodu parownika ?? Jeżeli tak to to nie jest regulacja. Tylko upust frakcji oleistych gazu(w BRC). dzozef, a na benzynie masz tak samo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzozef Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Na benzynie jest wszystko wporządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 nie wydaje mi się że nie, ta śrubka jest zaraz pod tymi na imbus, fakt mam BRC, jak to wytłumaczyć... te śrubki razem z tą dużą złota są umiejscowione patrząc na reduktor z boku, myslę że nie jest to ta śruba do spuszczania syfu. Aha i jest ona na metalowa pozłacana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Ta śrubka , którą możesz regulować palcami jest od regulacji wolnych obrotów , a tą obok na imbus ustawia się czułość reduktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 i znaów zonk te śrubkie nie są do regulacji obrotów a do regulacji dawki na wolnych obrotach do regulacji obrotów masz śrubke na przepustnicy tak na marginesie wracając do parownika śrubka na kluczyk 10 jest do regulacji stałego przepływu gazu zaś ta na imbus jest do regulacji napięcia mębrany parownika. jeśli bardziej rozkręcisz tą śrubke na imbus to autko dostanie więcej gazu w momęcie przyśpieszania ale musisz ustawic obie śruby tak by zgadzała sie analiza spalin na wolnych obrotach więc na analizator spalin i do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 wiem że na przepustnicy jest sruba do regulacji, ale wczesniej nie miałem takich problemów ze spadajacymi obrotami do 300 i po chwili silnik gaśnie. Byłem na regulacji gazu bo samochód miałem muł. Gaziarz pokręcił te śrubki imbusem coś tam poregulował i teraz jak silnika nie rozgrzeje do normalnej temp. to obroty na gazie mam cay czas za małe. Auto chodzi dobrze ale pali jak smok-17l LPG (zmniejszyłem sobie trochę dawkę na srubie) ale mam problem z tymi wolnymi obrotami. Na przepustnicy mi gośc obrotów nie regulował, wczesniej przed regulacją nie gasł mi. Chciałbym czymś delikatnie podregulować ten gaz tylko nie wiem którą śrubką:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 obawiam się ze mogą być membrany do wymiany, zachowuje się jakby reduktor mu za mało gazu dawał. A jeszcze jedno - układ chłodzenia sprawny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 układ chłodzenia sprawny, instalacja gazowa ma dopiero 2 lata. jeden gaziarz wyregulował mi auto, powiedział że analiza spalin dobra, jednak autem wogule nie dało się jeżdzić nie wchodził w obroty, mułowaty, musiałem na wysokich obrotach jeżdzic bo na niskich się nie dało miał dziurę w mocy miedzy 1500 a 3000 obrotów, wróciłem sie do gazownika odkręcił mi srube o 180stopni jednak powiedział że auto bedzie wiecej palic, pomogło to odkręcenie a spalanie wuszło mi ok 11-14litrów LPG. Niedawno pojechałem do innego gaziarza ten stwierdził że była żle wyregulowana instalacja patrzac na analizator coś tam pokrecił i powiedział że ok. Na początku byłem mega zadowolony bo samochód miał moc i chodził parwie tak jak na benzynie, jednak po przeliczeniu spalania wyszło miedzy 14-18L gazu? Co to dla mnie za interes-taniej wychodziło by jeżdzic na benzynie. Nie wymieniałem filtra gazu może to byc przyczyna? teraz przy regulacji każe wymienic filtr. Jednak pojade do tego 1 gaziarza bo wydawał mi się bardziej wiarygodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 wydaje mi sie żę oboje są nie wiarygodni i radził bym poszukać innego gaziarza pierwszy gazownik pewnie zakręcił ci kompletnie parownik przez to auto nie wkręcało sie na obroty i musiałeś mieć rozkręconu register na wężach by wogóle móc jeździć. drógi zaś zauwarzył błąd i odkręcił troche parownik zaś nie regulował dawki na wysokich obrotach (rgister na wężu)i pewnie dlatego zaczoł ci palić jeszcze więcej radze ci poszukaj innego gazownika albo podskocz do mnie to wyregulujemy tą instalacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 jak nie pomoże mi następna regulacja i dalej bedą problemy to zrobie sobie wycieczkę Dzięki za pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.