Gość hunyk Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 mam dosyc mocno zardzewiala miske olejowa. w zwiazku z tym mam prosbe, czy ktos moglby rzucic na to okiem : miska olejowa sunny primera allegro lub na to: druga miska warto? w sunny almerze i primierze sa identyczne miski? a czy to prawda, ze nie potrzeba uszczelki? tak jest napisane na tej drugiej aukcji. wydaje mi sie, ze to nieprawda, sprzedajacy po prostu jej nie ma... dzieki za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 poczytaj sobie to: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=25670 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Oryginalnie uszczelki nie ma , jest robione na masę uszczelniającą. Dostępne uszczelki to podróby robione na potrzeby rynku , po prostu mało ludzi wierzy , że bez uszczelki też można założyć miskę olejową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hunyk Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 dzieki, sory, ze pytam zamiast od razu sprawdzic. pytanie tylko gdzie mi to porzadnie przykleja. bo z uszczelka jest mniejszy problem, tutaj trzeba sie troche bardzij postarac. tak sadze... moze jakies namiary na warsztat w warszawie? ew. otwock? bede wdzieczny! michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Kup sobie sylikon posmaruj i poprostu przykręć.Uważam ż taką awarie bez problemu sam zrobiszto kwestia trzydziestu minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hunyk Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 sam raczej tego nie zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 sam raczej tego nie zrobie. jak sie nie chce to sie nie wymieni,banalna sprawa.Jak chcesz płacić za wymiane to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hunyk Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 jakto banalna sprawa? a jak podniose samochod? lewarkiem do zmiany kół? zęby tez sam sobie wyrywasz? to przeciez banalna sprawa. tylko, ze dla dentysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 wystarczy troszke pomyśleć i pokombinować to nie jest aż taki straszny problem jak ząb bądżmy realistami to jest naprawde banalne.No ale jeżeli cie stać to płać.nie zlość sie na kolegów i nie pisz takich banałow bo w końcu ten temat jest poto żebydoradzić i pomóc.Nikt tu zlośliwie niczego nie pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ja ma podobny problem. Miałem dość mocno zardzewiałą miskę olejową. W sumie wszędzie było powiedzmy że w normie ale w miejscu (przód miski) gdzie podłącza sie gumowy wąż ssacy olej z miski do pompy rdza była tak masakrycznie gruba, że gdy ją poodbijałem całą śrubokrętem to z jednego miejsca zauważyłem jakby plamkę oleju. WNIOSEK: pewnie mam jakąś minimalną dziurke przez którą poci się olej. Wyczyściełem to miejsce szczotką, umyłem rozpuszczalnikiem i tak poiowerzchownie zakleiłem silikonem silnikowym/ Czy ktoś już tak robił i czy to powinno wytrzymać? bo nie chcę mi się sciągać całej miski dla takiego jednego miejsca, bo cała reszta jest ok (już pomalowana). No i drugie pytanie: czy jeśli już musiałbym ściągać tą cholerną miskę to czy z tym jest dużo roboty w dieslu n14?? Widzę że wydech od kolektora trzeba będzie odkręcić (raptem 3 śruby) ale czy to wystrczy bo jakoś mało tam widzę miejsca na klucz w okolicach skrzyni biegów. Proszę o jakieś konkrety jak już ktoś to robił. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Czy ktoś już tak robił i czy to powinno wytrzymać? czy jeśli już musiałbym ściągać tą cholerną miskę to czy z tym jest dużo roboty w dieslu n14?? Miska jest ogólnie przerdzewiała. Jakbyś wyczyśił całą, to by się pojawiło więcej przecieków. Co do wyjęcia, to jeszcze belkę podsilnikową wypadałoby wyjąć. Miska po bokach jest uszczelniona silikonem, ale z przodu i z tyłu są uszczelki gumowe, które na pewno będą już twarde, a może i popękane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Uszczelki też można podlać silikonem i będą trzymać. Ważne aby dobrze oczyścić rozpuszczalnikiem wsio to się ładnie sklei lub użyć niebieskiego silkonu Versachem'u bo jest dedykowany do tłustych powierzchni. Należy zdjąć belkę podsilnikową. Mogę ci polecić warszat na linii otwockiej ale dopiero za dwa tygodnie bo mają remont podnośnika a pewnie nikomu nie będzie się chciało lewarować go na żabie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Miska jest ogólnie przerdzewiała. No ogólnie to akurat jest w dobrym stanie i dlatego dla jednego miejsca nie chce jej zdejmować tym bardziej że to miejsce skąd widzę olej musi być naprawde mikroskopijne. Ale dzięki za odpowiedź. A może jakieś sugestie co do kleju bo ponoć to bez problemu można nim uszczelnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Ale wy macie problemy! Dobry jest srebrny silikon odporny na wysokie temp (nie pamietam firmy) bardzo dobrze uszczelnia a wymiana michy to po prostu wykrecenie starej oczyszczenie powierzchni i przykrecenie starej! Malo kto teraz sie bawi z uszczelkami szczegolnie gumowymi! Ja kurde nawet termostat przykrecalem na silikon, znajomi na zwykly czerwony silikon przykrecaja pokrywy zawrow, miski olejowe i wszystko trzyma i nic nie cieknie mimo ze niektrzy tak poskaldanymi autkami sciagaja samochody z zagranicy! A jesli chodzi o brak kanalu to jest tylko wymowka, przed brudzeniem sie! bo jesli ktos chce zaoszczedzic troceh grosza to zawsze znajdzie sposob! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Wybacz ale stosowanie czerwonego silikonu pod pokrywę zaworów swiadczy o kulturze technicznej mechanika, a reczej o jej braku. Tam gdzie fabryka przewidziała uszczelki należy stosować uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 W nissanie miski olejowe, termostaty, krućce do wody, pompy olejowe wklejane są na szary/czarny uszczelniacz (w zależności od roczników) Ps. jakby ktoś chciał to mam orginalną w bdb stanie miskę olejową mogę sprzedać i zamontować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Ps. jakby ktoś chciał to mam orginalną w bdb stanie miskę olejową mogę sprzedać i zamontować... I...skasować :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Jejku ile razy się zdarza że podczas dokręcania np pokrywy zaworów zetnie się uszczelkę? A jak się położy silikon to bez problemu wszystko jest uszczelnione i nie ma obawy że będzie trzeba jeszcze raz sie męczyć. I co jak co ale wedle mnie silikon lepiej uszczelni! Nie bijcie to jest moje i jeszcze kilku mechaników zdanie! Jak na razie ani razu silikon nie puścił nawet u tych co tak poskładanymi autkmi śmigają 3 razy w tygodniu do Niemiec z lawetą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 a ja kupiłem dzisiaj taki specjalny kit do łatania różnych rzeczy m.in. misek olejowych. To jest coś podobnego do poxiliny, odporne na oleje, benzyny, kwasy i takie tam chemikalia. Firma: Technicol, koszt 15 zł z przesyłką. Jeszcze tego nie używałem ale biorąc pod uwagę że moje wycieki z przerdzewiałej części miski są zaledwie mikroskopijne to powinno być bardzo dobre rozwiazanie no i przede wszystkim tanie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.