Gość Qhasz Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Witajcie! Jestem nowym uzytkownikiem tego forum. Od niedawna posiadam primerke P11.144 z 2000r. z motorem 1.8. Potrzebuje fachowej porady jak najszybciej i najprosciej uwolnic z niej moc. Pozdrawiam qhasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 sprzedać i kupić 2,0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Najszybciej to stożek+CAI .Więcej to już babranina,co jest nieopłacalne w tym silniku :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Więcej to już babranina,co jest nieopłacalne w tym silniku Czemu tak uwazasz? Znasz kogos kto tuningowal ten silnik i nie bylo efektow? Polecam ten temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15038 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Temat dotyczy tuningu dolotu w silnikach QG,więc napisałem,że najszybciej bedzie własnie przerobić dolot. Temat czytałem tysiac razy :028: -> :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qhasz Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Tak wogole to robil ktos juz cos przy tym silniku? egra tu nie odetne bo za nim jest jakis kolejny czujnik :/ , a z wydechem to niewiem bo chetnie bym wyj...al kata ale tam jest sonda :/ a co sadzicie o jakims dobrym tlumiku koncowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Przy QG18DE nikt nie robil nic konkretnego. Mysle ze w tym silniku duzo moze dac tez wydech. W silnikach GA1xDx daje on bardzo pozytywne efekty. Co do kata to tez nikt nie probowal go wywalic wlasnie przez ta druga sonde. Mysle ze zaraz odezwa sie bardziej kompetentni ludzie niz ja i rozwieja troche watpliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qhasz Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 hehe no te nowsze silniki to juz ciezki orzech do zgryzienia, zaluje troche ze nie mam starszej primerki , trzeba miec troche sosu zeby cos tu zdzialac, chyba odloze na jakiegos chipa i turbine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Sonde da sie emulowac. Tylko przy obd2 jest to trudniejsze. Kiedys Coobcio mowil ze da sie emulowac za pomoca jakiegos dodatkowego kompa np smt6. Wtedy mozna smialo wycinac kata i nie wypluje nam bledu. Zreszta popatrz w projekty i prezentacje jakie daje efekty wydech w silnikach ga16de. A silniki qg to przeciez nowsze wersje silnikow ga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Onyx ma artykuł gdzie w silniku QG18DE zrobili cały wydech z kolektorem wydechowym do tego CAI i wystroili to jakąś prostą świnką tylko do paliwa w EFEKCIE było ok 140KM i 180Nm... Do tego można jeszcze zmodyfikować głowicę, wtedy osiągi powinny być nieco lepsze jak w wersii 2.0... kompleksowej modyfikacji głowicy można dokonać w moim nowym miejscu pracy za powiedzmy 2000zł... Kolektor wydechowy proponuję chinca jakiegoś z EBAY.com... reszte wydechu można smialo u nas w PL zrobić i do tego metalowy sportowy katalizator coby nie było problemów z drogą sondą lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Coobcio, kiedys pisales ze smt6 moze emulowac lambde? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 może... ale taniej wychodzi sportowy katalizator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qhasz Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 a do tego sportowego kata mozna przelozyc sonde? i czy wogole to sie oplaca dac sportowego kata sportowy tlumik bo chyba za wiele mocy mi nie przybedzie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 sportowy katalizator to raz dwa seryjny kolekotr wydechowy won - on najbardziej dławi przepływ... no i do codziennej jazdy sugerował bym zrobić wydech o średnicy 52mm, ze sportowym katem i końcowym tłumiekiem przelotowo komorowym np. z EL-TECA by było cicho i z pewnością trochę KM i Nm by przybyło - odczówalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qhasz Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 O tym samym mysle przyjacielu tylko nie stac mnie zeby przerabiac caly wydech i jak narazie inwestowac w kolektor, zaczne od tego sportowego kata i koncowego tlumika tylko jak przegladam je na necie to nigdzie nie pisza czy sa to przelotowe czy komorowe a wogole to jak to rozroznic? I tak nawiasem mowiac to i CAI trzeba zrobic Mowie Wam ten QG18DE jest jak na 1.8 straszzzznie zamulony :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 a w przelotowych jak nazwa wskazuje nic nie ma Osobiście polecam ULTERA w przelotowych jest przelot a poza tym wypelnienie welniane ktore tlumi halas. ultery odradzam bo se ze zwyklej balachy i rdzewieja szybciej niz seria. tlumikiem mozesz ugrac kilka koni dolotem tez. kat sportowy tez moze ciut poprawic. emulator sondy bedzie tanszy ps. mam na sprzedaz ladny przelot blakcflame-a z kwasa pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 mam na sprzedaz ladny przelot blakcflame-a z kwasa Jest niezły. Sam taki mam BLACKFLAME EXO 140PS ale nie przesadzaj z modyfikacją wydechu bo jest głośny. Ja np. w 100NX'ie wywaliłem wszystko od katalizatora (włącznie z nim) do tyłu i wrzuciłem w miejsce kata tłumik przelotowy Speeder Michalel, srodkowy od GTi i końcowy Blackflame, wszysko połączone 2" kwasówką. Czy poprawiło to osiągi? Nie wiem, nie wierzę dupohamowni. Wiem, że jest głośniej, dużo głośniej. Później planuję jeszcze wrzucić kolektor 4-2-1 i zrobić połączenie od niego do tłumika środkowego też z 2" ale narazie niestety funduszy zabrakło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qhasz Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Dzieki za rady chlopaki, bede kombinowal, jak cos zrobie to sie pochwale , a tak na margiesie- to co sadzicie o turbince do tego silnika? :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 dobrze wcale nie musi znaczyc glosno, najlepszym sposobem na to zeby byl power i cisza jest kupno uzywanego tlumika np serbringa lub remusa z jak najwieksza puszka. u mnie nie ma zadnego kata, srodkowy przelot, bez tlumika masakra, po zalozeniu przelotowego sebringa z omegi V6 cisza, tylko piekny pomruk, nic nie meczy na autostradzie, na allegro kupilem go za 100 zeta, koles chyba nie wiedzial co sprzedaje (nowka 400 euro) :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 a tak na margiesie- to co sadzicie o turbince do tego silnika? :028: Poczytaj ten temat a sam dojdziesz do odpowiednich wniosków http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=24076 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 a tak na margiesie- to co sadzicie o turbince do tego silnika? koszt ok 8-17tyś zł w zalerzności od firmy... Najtaniej u Grabowskiego drożej np w VTG, jak masz elektroniczną przepustnicę gazu to koszty będą sporo wyższe ze względu na to że będziesz musiał zmienić ECU, część czujników i wiązkę elektryczną w celu przejścia na starszy system - sterowanie linką gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 wg np tomsona elektroniczna przepustnica to nie problem.twierdza ze ogarniaja temat.jakbys sie uparl na turbo i wymagana bylaby zabawa z przepustnica to potrzebujesz ecu od modelu z mechaniczna przepustnica i takowa przepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 sam się przymierzalem do moda qg18de ten silnik jest dość nowoczosny i o wszystko się czepia. tłoki są za slabe na turbo - znajdzesz więdzej na stronach amerkańskich, wał też nie jest zbyt mocy przeprogramowanie ecu praktycznie nie mozliwe, trzeba zastosowac powaznego swiniaka aby ogarnał te wszystkie czujniki wydech, z tego co czytałem to ecu się czepia jak coś zmienisz, i wyskakuje bład, ze katalizator traci skutecznośc i silnik muli do resetu, generalnie ten silnik jest super niprzyjemny do modów. Jeden z lubowiczów mocno go poprzerabiał ale z tego co się doczytalem to go rozwalił i nie wiem czy już naprawił zdecydowanie lepszym rozwązaniem byłby swap na również nowoczesnę jednstkę jak np. qr20de lub qr 25de bo one sa fabrycznie mocniejsze. W stanach jest mnóstwo modów do qr25de a można nawet znaleźć silnik qr25vet z 280 hp (xtrail gt) a te silniki pasują zarówno do primy jak i almy. W serwisie nissan powiedzieli, że nie jest problem zrobić swapa z qr na sr ale sr już jest starym silnikiem i tyle. z rugiej strony ma ogromny potencjał dla tych którzy lubia grzebać pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 tloki i reszta ukladu korbowo-tlokowego bez trudu zniesie 0,5 bara.jeszcze nie slyszalem zeby ktoorys z uturbionych sie zesral. amerykance tylko pisza o sensownosci takiego modu u nich jeszcze maja qr25 do wyboru juz w standarcie za nie wielka doplata. co do tego swiniaka to tez presadzasz jakos w stanach poradzili sobie tym i to safc2 co jest prostsze i posiada mniej opcji niz smt. ecu sie nie czepia zmian w wydechu pod warunkiem ze bedziesz zyl w zgodzie z eobd i bedzie katalizator (np metalowy) i sonda za nim. co do swapu gadalem z ogarnietym w temacie czlowiekiem i silnik moze i pasuje od xtraila ale skrzynia juz nie bardzo. xtrail jest 4x4 a nasze woozki raczej nie. wiec podchodzi tylko przekladka z sentry se-r lub se-r specv moim zdaniem turbo to nie jest zly pomysl pod warunkiem ze sie to zrobi z glowa dla zainteresowanych: http://www.nissanperformancemag.com/projects/qg18de.php http://www.nissanperformancemag.com/september03/hall/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Jeden z lubowiczów mocno go poprzerabiał ale z tego co się doczytalem to go rozwalił i nie wiem czy już naprawił A co takiego w nim zmodyfikowal. Bo jakos nie kojarze zeby ktos ostro dzialal z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.