Gość troll Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Witam Kochani Klubowicze. Przęglądałem już posty na temat podświetlania, ale tego co mnie interesuje nie znalazłem. A zatem w moim słoneczku nie działało podświetlanie predkościomierza (ale tylko to), podświetlenie temperatury cieczy chłodzącej oraz poziomu paliwa się świeci. Pewnego dnia, zaczął mi się podświetlac prędkościomierz, ale po zgaszeniu silnika przestał. Natomiast dzisiaj mnie troche poniosło i jechałem ile fabryka dała na 1 i 2 biegu. a tu nagle, ku mojemu zdziwieniu zaczął podświetlac prędkościomierz. Dodam jeszcze że zmieniły se także obroty biegu jałowego (oczywiście na lepsze). Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem to prosze o pomoc. Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale nie chciałem niczego przeoczyć. Dziękuje za wszelkie porady i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 nie lacza styki oprawki srodkowej zarowki od podswietlania zegarow, a styki dotykaja na dodatek ruszajacej sie folii z paskami przewodzacymi, niestety ale trzeba wyjac zegary albo je wysunac chociaz ale to i tak caly demontaz jest wyjac oprawke z zarowka i odgiac w nien styki i wsadzic, zmontowac... a podsietlanie zegarka Ci swieci bo jak nie a wydaje mi sie ze czesto sie pali a raczej nie sama zarowka jak dioda ja dalem bezporednei podlaczeni do zegarka omijajc diode a blo tak w starych zegarach i w nowych z obrotomierzem pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 ale to dziwne, bo wtedy jak pierwszy raz były to poruszyłem coś tam przy gażniku i znikły. A teraz przed chwilą byłem odpalić samochód i zobaczyć czy świecą no i ......... świecą. Narazie jak działaja to nie bede tego rozbierał. pozdrawiam Mam jeszcze jedno pytanie. Czy to może miec coś wspólnego z gażnikiem? bo jak wspomniałem zmienił obroty. a wogóle to pali mi 9,4l/100km. to chyba dużo:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 nie ma to nic wspolnego z gaznikiem predzej moze ruszyles linka predkosciomierza a ona cos drgnela zegarami albo kostkami a te oprawka ) malo prawdopodobne hehee co do spalania to podaj miasto trasa lato zima jakie odcinki krotkie dlugie czy deptasz do jakich obrotow - opisz styl jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 to jest tak. do pracy mam 25 km nie po mieście. jadąc tam (zimny silnik) w trasie braknie mi paliwa. wlewam 5 litrów z bańki i jade dalej. po pracy znowu wracam i na drugi dzien znowu dolewka. jeżdze w miare spokojnie 90 - 110 na piatce nieraz spada mi predkość i znowu musze deptać. i to tyle a na tych 5 litrach robie około 50 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 no to tak troche za duzo, zeby palil Ok musi byc wszystko sprawne, swiece, przewody aparat zaplonowy gaznik uregulowany/nie zabrudzony, filtry, szczelne podcisnienia itd, sprawne ssanie, sonda sprawna-choc przy gazniku to ona raczej nie ma wielkiego wplywu na sklad mieszanki, no chyba ze masz gaznik bez sterow elektronicz bez sondy i katalizatora pozatym w silniku na cylindrach musi byc odpowiednia kompresja najpierw co ja bym zrobil sprawdzil stan swiec ewentualnie wymienil na nowe i pojechal zmierzyc spaliny na analizatorze oraz zmierzyl kompresje na cylindrach oraz popsrawdzal wszystkie przewody podcisnienia czy sie jakis nie odlaczyl i czy sa szczelne czy nie popekane i sprawdzil bym ssanie czy sie wylacza wyminiel filtr powietrza jesli jest brudny oraz przewody WN jak sa stare jeszcze sparwdz czy Ci dziala klapka w filtrze jak jest ta rurka co ssa powietrze znad kolektora wydechowego, moze byc tak ze ssa caly czas cieple rozgrzane ubogie w tlen powietrze i na dodatek rurka o malej srednicy, chodzi o to ze jak sie nagrzeje to czy sie zamyka tak zeby ssal powietrze zza akumulatora pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 ja chyba nie mam tej rurki. to jest taka gruba rura co idzie od filtra?? u mnie ona się kończy zaraz przy filtrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 tzn rurka idaca od filtra do blachy nad kolektorem wydechowym, sprawdz czy po nagrzaniu dziura ta ssa powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Dobra sprawdze. a powinna czy nie? mam problem też chce miec take małe zdjęcie przy nicku, zdjecie o odpowiednich parametrach mam na www.fotosik ale mam problemy z adresem tego zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 w profilu dajesz odnoscik do zewnetrznego linka. fotka musi byc odpwoiednich rozmiarow i nie przekraczac danej wielkosci co do filtra to jak jest silnik cieply nie powinno tam nic a nic sssac przez ten otwor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 To dobrze bo u mnie tak jest. nie wiem z kąd jeszcze bierze sie sadza na tłumiku. Być może z małej dawki tlenu? jak myślisz? wydaje mi się że moge mieć zabrudzony gażnik:( Po wypłacie kupie spray i sobie troche popsiukam:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 z gaznikiem ostroznie zeby go poskladac :D hehee pozniej ale daj spokoj z rozbieraniem na poczatku, jedz na analizator najpierw a jeszcze mozesz jak rozgrzejesz silnik podepnij miernik jakos zrob otworek w izolacji w kabelku od sondy i wsadz koncowke miernika a druga do masy i zobacz jakie napiecie pokazuje i wez przygazuj i zas zobacz co na wysokich obrotach sie dzieje co do gaznika to z tylu jest sruba regulacyjna skl mieszanki woln obr jest zaslepiona a na wysokich obr sterowac ma zawor z elektromagnesem glownie wg wskazan sondy http://www.zss.pl/~moto/www_publikacje/publikacje01.htm poszukaj na forum masz pdfy ksiazek wkl i auto i hayens od primy w tej ostaniej b dobrze jest opisany ukl zasil silnika powietrzem i paliwem lacznie z egrami zaworami czystego powitrza itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Nie no co Ty. W nissanie nie bede rozbierał gażnika. tylko mam zamiar go popsiukać sprayem do czyszczenia gażnika. widzisz pojechałbym na tą analize ale nie mam pojęcia gdzie takie coś robią. W mojej okolicy są tacy gażnikowcy że lepiej nie gadać. jeden zaczął ustawiać i co nic nie wyszło. dopiero ja zauważyłem że jest odłączony przewód podciśnieniowy ten co jest za gażnikiem. jeszcze jedno pytanie. gdzie jest taśruba regulacyjna składu mieszanki.bo z tyłu to jest pokrętełko chyba od wolnych obrotów. Kurcze żebym miał w okolicy jakiegoś dobrego gażnikowca. a ta sadza to już na zderzak wskakuje. oczywiście małe kropeczki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 z tylu ale ona jest zaslepiona i bez analizatora lepiej jej nie ruszaj, jedz na analizator w kazdym miejscu gdzie robia przeglad, gdzie zakladaja gaz musza miec analizator, dopiero jak wyjdzie bogaty skald mieszanki to wtedy to mozna sie do niej dobrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Aha. Dzisiaj moja SKP zamknięta. ale w poniedziałek pojade. prowadzi ją mój były instruktor jazdy:) a ta stacja jest na warsztatach szkolnych gdzie chodziłem 5 lat. pojade to może światełka wyreguluje. a jaki ma być ten skład? bo ja się nie orientuje. Wielkie dzięki za porade. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 scignij sobie ksiazke do n14 w pdfie sa na forum uzyj opcji szukaj tam sa sklady mieszanek ale cos 0,5- 1,5 ma byc w nismach ale pewny nie jestem jak nie znajdzisz to daj znac to poszukam i Ci napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 książke już mam. ale poszukam i zobacze [ Dodano: Sob 24 Lut, 2007 13:49 ] 1.5(plus, minus 0.5) a jak z sondą? powinna być odłączona? [ Dodano: Pon 26 Lut, 2007 21:56 ] dzisiaj grzebałem troche przy gażniku i znowu zgineło mi podświetlenie prędkościomierza. ot takie czary mary. niezły bajer, co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.