czarnny3 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Witam wszystkich Mam taki problem z almerka ze w czasie jazdy i na wolnych przerywa i tak jakby jechała na 3 cylindrach na gazie jest dobrze i jak jade na paliwku i zacznie przerywać to przełanczam na gaz i z powrotem na paliwo i jest jakiś czas dobrze potem znowu to samo i tak od jakiegoś czasu próbuj znaleźć przyczynę takiego zachowania wymieniłem - Świece/NGK - Przewody/Jakieś Japońskie - Sondę/Boscha - Wtryski - Kopułke wyczyściłem i zapłon ustawiałem w rożnym położeniu - W miejscu gdzie wczepili się pod wtryski kabelkiem od gazu jest wszystko ok sprawdzałem na każdy wtrysk dochodzi impuls byłem u znajomego gazownika costam sprawdził powiedział ze z gazem jest wszystko dobrze i ze to nie jest wina gazu - Sprawdzałem opornasc na wtryskach wszedzie jest mniejwiencej taka sama - Psikalem sprejem na kostke od wtrysku i nic to niedało i wiem ze to 4 tłok przerywa Prosze o jakies pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Może wtrysk zapieczony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 A jest u Ciebie reduktor ciśnienia paliwa przed szyną wtryskową ? Jeżeli tak to może on przepuszcza i największe ciśnienie idzie na 4 cylinder (najbliższy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam jest reduktor z rurką tyle ze ja wymieniłem cała szynę z wtryskiwaczami i ztym reduktorem A ta rurka idzie do kolektora soncego a z kolektora soncego do filtra weglowego a potem gdzies pod samochód Reduktor jest na zwrocie paliwa a przednim jest ten cylinder co przerywa Jak sprawdzic czy to http://www.allegro.pl/item166373270_wtrysk..._wtryskowa.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 sprawdź kolego szczelność kolektora dolotowego za przepustnicą. A więc wszystkie wężyki podciśnienia - może gdzieś łapie lewe powietrze i wpada na któryś cylinder za uboga mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Gdyby lapał lewe powietrze ty by w czasie jazdy na gazie było to samo a na gazie jest dobrze Ale zawsze mozna sprawdzic wężyki podciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 rozumiem ,że masz sekwencję - zatem zobacz, czy emulator odłącza Ci wtrysk gazowy. Sądzę, że przy jeździe na benzynie leci Ci i gaz i benzyna do jednego cylindra- na wysokich obrotach jeszcze jakoś to przepala,a na niższych zalewa jeden cylinder. Może niech gazownik sprawdzi wtrysk gazowy, czy trzyma - jeśli masz sekwencję. Jeśli masz II gą generację - zakręć gaz w butli i odpal i pośmigaj na benzynie - jak problem ustapi szukaj nieszczelności w ukł. gazowym. Jeśli nie - (II ga generacja) możliwe jest, że emulator wtrysków szwankuje i po jakimś czasie odcina Ci IV ty - wtrysk. a.. i napisz jaki rodzaj instalacji gazowej - co by nie mieszać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Gaz mam II generacji Na gazie almerka smiga jak szalona A co do emulatora to gazowni powiedział ze jak by emulator szwankował to by odcinał wszystkie wtryski bo tak jest podłączony Gazu w butli nie zakręcałem ale wyciągałem bezpiecznik od instalacji i bez zmian A na paliwie na wolnych jak przerywał sprawdzałem kontrolka wtryski to wszystko było ok. (mase z silnika a czubek kontrolki wbijałem w przewod wtrysku i na każdym się paliła na tym co przerywa tez ) Wiec nie wiem co jest a może to ten reduktor A co go steruje ? A zapomniałem dodac ze na paliwku w czasie jazdy na wyzszych obrotach jak dam gaz do konca to jest tak ze zaczyna się dusić ale jak popuszcze gaz to przestaje i jest dobrze i jak znowu dam do konca to się dusi Ale nie zawsze po odpuszczeniu przestaje wtedy przełaczam na gaz i na paliwo i jest dobrze przez chwile i tak to jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 A wymień jeszcze filtr paliwa - nawet na maluchowski taki za 4 złocisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Wymień jeszcze raz ten nieszczęsny IV ty wtrysk - załóż któryś ze starych zdemontowanych. Możliwe jest, że mimo wszystko Ci leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Wymiana filtra i wtrysku nie pomogła dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 W takim razie pieprzy cos emulator wtrysków - spróbuj po prostu rozłaczyć kabel od wtrysku do emulatora i podłączyć wtryski benzynowe bezpośrednio (tak jakby instalacji gazu nie było wogóle) - zakręćić gaz i spróbować. Jak pomoże - emulator lub komputerek gazowy szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m4rin3r0 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Szanowni Panowie ja mam analogiczną sytuację ale na gazie na wolnych potrafi mi przerywać a na benzynce wszystko jest ok instalacja jest II generacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 W takim razie pieprzy cos emulator wtrysków - spróbuj po prostu rozłaczyć kabel od wtrysku do emulatora i podłączyć wtryski benzynowe bezpośrednio (tak jakby instalacji gazu nie było wogóle) - zakręćić gaz i spróbować. Jak pomoże - emulator lub komputerek gazowy szwankuje Zrobiłem tak ale to nic nie dał na początku myślałem ze jest dobrze ale po chwili znowu zaczęło przerywać Nie wiem co robić może do serwisu podjechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 z tego co piszesz to wygląda na to że albo kompletnie rozjechała sie mapa wtrysku Pb albo masz coś z wtryskiwaczem lub padł komp i nie potrafi wygenerować odpowiedniego impulsu wtrysku na 4 cylindrze :/ przydało by sie po obserwować na oscyloskopie jak wyglądają impulsy wtrysku wysyłane przez komp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Ale po rozwinięci wizaki kabli od kompa do silnika to od kompa do wtryskiwaczy idzie jeden kabelek który potem się rozdziela na 4 wtryski To komp generuje jeden impuls na wszystkie wtryski czy na każdy oddzielnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 napewno idzie jeden kabel plusowy a sterownanie powinno iść albo parami po dwa wtryskiwacze albo pojedynczo na każdy wtryskwacz ( sterowanie masą ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Witam A jakie byly by objawy jakby pompka paliwa dawala za slabe cisnienie Czy objawy mogly by byc takie ze na 4 cylinder daje slapsze cisnienie i przerywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Jak już co to na 4 cylinder by szło najmocniejsze, ale fakt taki że jak pompa słabo daje to trudno ujechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Czyli w moim przypadku moze to byc pompka paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 napisales że masz wrażenie jakby chodził na " 3 garach" , sprawdz emulatory wtrysków! miałem podobny przypadek, chodził jak na 2 garach, okazało sie że padł emulator od 2 wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 oj uczepiliście sie tego ciśnienia paliwa jak rzep psiego ogona prawda jest taka że jak by ciśnienie paliwa było zbyt niskie to wątpię że udało by ci sie odpalić silnik poza tym ciśnienie regulowane jest na listwie więc spadek ciśnienia dotyczy wszystkich wtryskiwaczy a nie tylko jednego. prędzej skłaniał bym sie do uszkodzenia lub zapchania któregoś wtryskiwacza ewentualnie uszkodzenie wiązki przewodów i uszkodzenie emulatora wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnny3 Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Witam Dzis bylem w serwisie Nissana powiedzialem im jakie mam objawy co wymienilem ale niestety powiedzieli mi ze nie potrafia mi pomuc bo wszystko co moglo by byc zostalo przeze mnie zrobione i ze jak chce wydac 90zl to moge sie umowic na kompa ale jak sie nie pali lampka check to pewnie i tak nic nie wykaze I tak to Tak sie zastanawiam czy problem tkwi w silniku czy cos z elektryka jest nie tak gaz jest ok bo go odlaczylem calkiem i dalej bylo to samo na paliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Tak sie zastanawiam czy problem tkwi w silniku czy cos z elektryka jest nie takgaz jest ok bo go odlaczylem calkiem i dalej bylo to samo na paliwie tylko pytanie czy po całkowitym odłączeniu emulatora wtrysków (czy centralki instalacji gazowej) bedzie można zauważyć nieprawidłowość, czy dane urządzenie musi być sprawne i żadne odłączanie nie wykażą różnic :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.