Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Które dane są prawdziwe?????


Gość Sawyer

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11.html

 

http://www.motofakty.pl/artykul/nissan_pri...1996_2001_.html

 

 

Chodzi mi o przyśpieszenie dla p11 SR20DE bo taką posiadam (130KM), drugie pytanie to:

 

Jaka jest różnica pomiędzy SRI a GT, o GT można znaleźć sporo ale niewiele o SRI.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Stranger
  Bombel napisał:
SRi ma pakiet wyposażenia jak w GTi, ale jest ze słabszym silnikiem

No przepraszam!

Owszem, SRi ma zwykły 130 konny SR20DE, podczas gdy w GT pracuje SR20DEH ze 150 konikami, ale ponadto auta są rozróżnialne na pierwszy rzut oka! GT ma dodatkowy pakiet ospojlerowania ( inny zderzak przedni, tylni, progi i spojler na klapie ), a SRi miała wyłącznie spojler na klapie. Wewnątrz różnice faktycznie są niewielkie, z tym, że w GT bywała skóra lub półskóra, a w SRi trafiały się nawet szyby na korbkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. SRI miały nakładki na progi, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów jak w GT. A silnik DEH szedł dopiero w P11 GT, w P10 GT był DE (opis silników jest w dziale NPT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli moja p11 SR20DE, mam skórzaną kierownicę, skóra/welur, 2airbag, elektryka + klima niewiele różni się od SRI. Z vin wyczytałem że symbol mojego auta to GX, ale wersja pasuje mi do enthusiast choć pewności nie mam.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  qwasar napisał:
Nie zgodzę się. SRI miały nakładki na progi

Które SRi miały nakładki na progi? jak mówisz o takich progach jak w GT to chyba widziałeś SRi przy której juz ktoś dłubał...bo oryginalnie nie miały. Różnica miedzy GT a SRi jest widoczna juz na pierwszy rzut oka, GT ma ładny pakiet stylizacyjny,inne zderzaki,ładne progi...niektóre nawet miały inny gril z czarną siatką zamiast chromowanej obwolutki...w środku inny kolor zegarów bo GT miały granatowy i budzik był wyskalowany do wiekszej wartości niż tylko 220 jak to ma SRi ( nie wiem kto wyskalował zegar do 220 jak SRi spokojnie zamyka tą cyfre bez żadnego ale...na 4 biegu jedzie 200km/h ) Cały czas mowa jest oczywiście o P11 bo o taką kolega Sawyer zapytał

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i owszem. Mój błąd, bo bazowałem na modelach P10 GT i P10 SRi. Tam pakiet stylizacyjny był niemal identyczny. A P11 SRi, którą oglądałem widocznie była "dłubana" (bo miała zderzaki i progi jak GT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam SRi i zderzaki są zupełnie inne niż w GT, nakładek na progi nie ma, jest ładny spojlerek, alumy i wnętrze z fotelami z GT ale tapicerka jest materiałowa, nie ma skóry, lub półskóry jak w GT, jest za to skórzana kiera i gałka od skrzyni. I tak jak ktoś tu zauważył że bywały szyby na korbkę w SRi to właśnie ja mam ręczne szyby, ale jest szyber i klima więc i tak z tych korbek bardzo żadko się korzysta, a primera w sedanie bez spojlera z tyłu wygląda jakoś tak dziwnie moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...