Gość d0.2 nassin Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Kup nowe szpilki/śruby głowicy - w JC Auto kosztują grosze. I daj uszczelkę Ajuza + planowanie obowiązkowo. Ciągle zapominam spisać te dane dot. siły dociągania. Ale jak kupisz Ajuzę wieloblaszkową to na kartce masz podane. OK boris.blank, jest zamontowana ajusa i teraz testuję auto. Tam nic nie widać na uszczelce, raczej sucho i nic nie bulgocze w zbiorniku. Dziękuję Ci bardzo za mądre rady i spostrzeżenia (innym oczywiście też). Myślę, że jak ktoś poczyta ten wątek to się czegoś ciekawego dowie o uszczelkach (i posłucha Yello). Dopiszę co zaobserwowałem, tymczasem żeby tak nagle nie kończyć opowiem o moim termostacie. Pokazali mi w sklepie identyczny jak ten mój zacięty, napisano na pudełku "made in Japan", importer JC, fi 56mm/88st . Cena 75zł. Nie kupiłem - zamontowałem zdobyty na szrocie podobnej średnicy Motorcraft fi 54mm/88st. On ma wprawdzie mikronowe prześwity na obwodzie, ale otwiera się super i jest ok. Ja teraz dmucham na zimne, wolę żeby było tak, niż ma się stać kolejny bum uszczelki. Termostat sobie kupię w nissanie gdy stwierdzę z całą pewnością, że tamte sprawy są w porządku. Tymczasem skrócę sprężynę tego pierwszego i sprawdzę czy to coś daje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Mam nadzieję, że śruby dałeś nowe. Nie obcinaj żadnej sprężyny termostatu po prostu kup nowy, dobry niekoniecznie w ASO ale dedykowany i zapomnisz o temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 w zbiorniczku poziom płynu maleje o 1cm co tydzień, nie ma mowy o wycieku. Gdzie jest zatem ten płyn...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 zapewne jest spalany....poprzez nieszczelności pomiędzy głowica- uszczelką -blokiem coś cyrki masz z tym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 zapewne jest spalany....poprzez nieszczelności pomiędzy głowica- uszczelką -blokiemcoś cyrki masz z tym autem cyrki może fakt, ale to wszystko przez brak kasy na solidne remonty i/lub brak solidnych warsztatów. W kraju gdzie się zarabia pieniądze nie byłoby tematu ani stresu. A płyn się ustatkował, może się to wszystko odpowietrzyło i teraz jeśli ubywa to pomijalnie mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale są 4 uszczelki pod głowicę. U mnie po wymianie uszczelki płynu nie ubywa Ale jakoś jakby gazem śmierdzi choć coraz mniej. I jakby deko więcej pali ale to chyba wina większych korków :zdziw: Pozatym wokół uszczeli suchutko pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.