Maciek90 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Długo się zbierałem za zabezpieczenie primery, ale w końcu znalazłem czas i przymusiła mnie woda w środku, zabezpieczanie rozłożyłem sobie na 2 tury z racji tego że auto potrzebne, a więc po kolei: Dziury na przewylot miałem w okolicach wahacza górnego z obu stron, ze 4 dziury w podłodze u kierowcy, jedna dziura w tej przestrzeni między progiem a podłogą. To był pierwszy etap, drugi etap robiłem od środy do teraz i mam kilka zdjęć z niego. Do kontynuacji drugiego etapu musiałem ściągać zbiornik paliwa, okazało się że słusznie że się za to zabrałem, bo ledwie ruszyłem śruby i za chwile zbiornik się znalazł na mnie, całkowicie przekorodowały mi mocowania baku, nigdzie ich nie dostałem więc musiałem robić sam. Zastanawiałem się czemu mam mokro pod kanapą z tyłu z lewej strony i że mam zrobione progi a i tak w tylnej części ruda ich żre, i znalazłem na to odpowiedź która znajduje się na zdjęciach. Dosyć mocno ruda zabrała się za błotniki tylne zwłaszcza w dolnej częci, dziwi mnie tylko że wysypało mi się z nich po 5 kg kamyczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.