Gość wieko Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Witam! Od roku użytkuję Almerę N15 1.6 SR, 96r. przebieg 185kkm z lgp BRC (centralka Just). Na gazie jest zrobione ok.50kkm. Kupiłem ją przy przebiegu 165kkm i do 180kkm praktycznie nie było żadnych problemów z instalacją. Ale od pewnego czasu to całe ustrojstwo lpg zaczyna mnie męczyc i denerwować (samoczynne przełączanie na gaz przy odpalaniu silnika, glębokie nurkowanie obrotów przy wrzucaniu na luz - prawie do granicy zgasnięcia silnika, ogólny spadek mocy na gazie, itp. itd. ...) Zaczynam się zastanawiać nad przełożeniem instalacji na sekwencyjną Sequenta BRC gdyż dużo dobrego na jej temat słyszałem. Dlatego prosiłbym użytkowników tego typu instalacji o opinie eksploatacyjne na jej temat - czy rzeczywiście jazda jest porównywana z benzyną, jakie spalanie (w tej chwili na mieszalnikowej wychodzi mi 8,5-9L na odcinkch 30km trasy). Za wszystkie opinie i sugestie z góry dziekuję. Pozdr.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Czytales ten temat? http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=25854 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 sekwencja BRC - w twoim przypadku to wydatek ok. 3 tys PLN. BLOS - to ok 400 PLN. Zastanów się, czy warto.... i co warto... i kiedy odrobisz taką sekwencję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wieko Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Czytam, czytam, czytam... o tym całym Blosie, i w końcu nie wiem czy do 1.6 można to pakować, i czy można to zamontować w zwykłym zakładzie zajmującym się instalacjami lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 oczywiście że można to założyć do 1,6 sam go zamontujesz nie ma przy tym żadnej filozofii . Do blosa dostaniesz instrukcję , do blosa dajesz wąż gumowy między reduktorem a blosem bez żadnych śrub regulacyjnych , czy silniczków krokowych . Blosa regulujesz - małą śrubkę na 1,5 obrotu (od wolnych obrotów ) dużą rozkręcasz na 2 obroty ( liniowa dawka gazu po przekroczeniu wolnych obrotów ) tak przejeżdżasz 200 kilometrów (żeby się ułożył ) , i walisz na analizator spalin do gazownika . Jeśli nie wie to mówisz mu które pokrętło do czego służy i ci wyreguluje ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.