Gość robert_fk Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Piszcie opinie o dodatkach do paliw , różnych formułach do wtrysków i likwidujących wilgoc i innych cudownych srodków po które siegamy w pierwszej kolejności gdy dzieje sie coś niedobrego z naszymi Nissanami których firm są dobre a których to ścierwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Nie orietuje sie w dodatkach i nigdy mi takich nie proponowano.. raz tylko mi Pan na stacji ORLEN zaproponowal "Vervę" i zapytałem go czy wie jak ona działa..? Powiedział że zwiększa moc silnika o ok 5 km! Behehe... Coż za niedokształcony człowiek. Uświadomiłem go że paliwo o większej liczbie oktanów może zwiększyć moc ale tylko w silnikach ze zmiennymi fazami rozrządu ale... Chyba i tak nie wiedział o co chodzi hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Ja tak jak Bombel dolewałem STP (w takiej czerwonej buteleczce, cena ok.15zł) ale ostatnio przeżuciłem się na LIQUI MOLY mtx Vergaser-Reiniger (do gaźnikowca, cena 25zł). Co do dodatków to zależy jakiego paliwa używasz i czy silnik jeżeli jest to benzyniak jest gaźnikowy czy na wtrysku oraz co chesz osiągnąć czy ma to być czyszczenie czy dodawanie powera. Jakby co mam taką małą broszurkę LIQUI MOLY z opisanymi dodatkami więc jakby ktoś potrzebował to mogę podać konkretne nazwy dodatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Nie orietuje sie w dodatkach i nigdy mi takich nie proponowano.. raz tylko mi Pan na stacji ORLEN zaproponowal "Vervę" i zapytałem go czy wie jak ona działa..? Powiedział że zwiększa moc silnika o ok 5 km! Behehe... Coż za niedokształcony człowiek. Uświadomiłem go że paliwo o większej liczbie oktanów może zwiększyć moc ale tylko w silnikach ze zmiennymi fazami rozrządu ale... Chyba i tak nie wiedział o co chodzi hehe mam pytanie bo ja tez jestem malo uswiadomiony.... jak wplywa liczba oktanowa na zmienne fazy rozrzadu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 a tak jak Bombel dolewałem STP (w takiej czerwonej buteleczce, cena ok.15zł)a ja tam wolę http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewt...p=198585#198585 nie mogę narzekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Bombel, a próbowałes je? wcisnąc mogę wam www.multimag.pl a mam znajomych co chwalą to pod niebiosa.. tylko nie te z allegro.. te.. właśnie te... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 wiesz Bombel kazdy orze jak moze tu ceramizery tam kabelki i jakos sie kreci http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=26531 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 No hej chłopaki! greg76 jak to specjalistycznie opowiedzieć to nie wiem... W każdym razie tak na mój chłopski rozum wygląda to tak: Zwykłe paliwo jakie tankujemy ma 95 oktanów. Faza rozrządu ustawiona jest tak by auto najlepiej spalało właśnie takie paliwo. Jeżeli więc zatankujemy paliwo 98-99 oktanów w 99% przypadków nie odczujemy zwiększenia mocy, a po prostu bardziej zagrzejemy silnik a moc zwiększymy nieodczuwalnie. Inaczej ma się sprawa w autach ze zmiennymi fazami rozrządu, gdzie po zatankowaniu "mocniejszego" paliwa rozrząd jest odpowiednio opóźniany bądź przyśpieszany. Micry tego nie mają więc nie potrzebna nam "verva" Wyobraźmy sobie co stałoby się z micrunią gdybyśmy zalali ją paliwem od F-16 które ma bardzo grubo powyżej 100u oktanów. Spociła by się jak stara ciężarówka Warto jednak wspomnieć, że są auta którym takie paliwo służy. W Polsce jest jedna supra która na nim jezdzi - 1300 KM z tym paliwem i nitro.. Chyba lekka przesada... DLATEGO APEL DO WSZYSTKICH BEZ ZMIENNYCH FAZ ROZRZĄDU - NIE DAJCIE SIE NABRAĆ NA VERVY V-POVER I INNE WYNALAZKI ps. niektóre tanie auta bardzo lubują się w wysokooktanowych paliwach np. alfa 145 1.4 16v twin spark mojego kolegi [ Dodano: Wto 06 Mar, 2007 00:25 ] No hej chłopaki! greg76 jak to specjalistycznie opowiedzieć to nie wiem... W każdym razie tak na mój chłopski rozum wygląda to tak: Zwykłe paliwo jakie tankujemy ma 95 oktanów. Faza rozrządu ustawiona jest tak by auto najlepiej spalało właśnie takie paliwo. Jeżeli więc zatankujemy paliwo 98-99 oktanów w 99% przypadków nie odczujemy zwiększenia mocy, a po prostu bardziej zagrzejemy silnik a moc zwiększymy nieodczuwalnie. Inaczej ma się sprawa w autach ze zmiennymi fazami rozrządu, gdzie po zatankowaniu "mocniejszego" paliwa rozrząd jest odpowiednio opóźniany bądź przyśpieszany. Micry tego nie mają więc nie potrzebna nam "verva" Wyobraźmy sobie co stałoby się z micrunią gdybyśmy zalali ją paliwem od F-16 które ma bardzo grubo powyżej 100u oktanów. Spociła by się jak stara ciężarówka Warto jednak wspomnieć, że są auta którym takie paliwo służy. W Polsce jest jedna supra która na nim jezdzi - 1300 KM z tym paliwem i nitro.. Chyba lekka przesada... DLATEGO APEL DO WSZYSTKICH BEZ ZMIENNYCH FAZ ROZRZĄDU - NIE DAJCIE SIE NABRAĆ NA VERVY V-POVER I INNE WYNALAZKI ps. niektóre tanie auta bardzo lubują się w wysokooktanowych paliwach np. alfa 145 1.4 16v twin spark mojego kolegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 a ja zawsze myslalem ze zmienne fazy rozrzadu sa po to zeby paliwo (czy to 95 czy 98) bylo spalane jak najbardziej efektywnie i w niskim zakresie obrotow silnika i w wysokim... jak widac chyba jestem glupi i sie jednak nie znam... czekaj... bo mnie olsnilo... moze tobie kolego sie pomylilo... i tobie nie chodzi o rozrzad tylko o zaplon... bo jesli piszesz ze fabrycznie samochod masz ustawiony pod paliwko 95 no to by sie zgadzalo... ale dobra... ja juz nic wiecej nie pisze... czekam na komentarz maniakow bardziej znajacych sie odemnie na rzeczy... niech do greg albo kuba skomentuja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 po to lejemy verve z full oktanami zeby mieć te faktycznie oktany.. normalna benzyna 95 nie ma tych oktanów.. wierzcie albo nie.. dlatego te całe wywody o zmiennych fazach rozrządu sa dobre ale nie w polsce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 po to lejemy verve z full oktanami zeby mieć te faktycznie oktany.. normalna benzyna 95 nie ma tych oktanów.. wierzcie albo nie.. Ja nie wierzę bo mam doświadczenie zawodowe w branży paliwowej. Pracowałem na bp i tam np. zwykła 95 miała przeważnie ok.96-97 oktanów a Ultimate 98 ok.99-101 oktanów. Wszystko oczywiście poparte badaniami laboratyjnymi każdej świerzej dawki paliwa przywożonej przez cyternę. Jak chcesz się dowiedzieć jakiej jakości paliwo jest na stacji firmowej, na której tankujesz samochód to poproś o najnowsze normy jakościowe paliwa i sobie poczytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 dobrze wszystko fajnie mamy oktanow wiecej lub mniej ale nadal nie widze odpowiedzi na moje pytanie. liczba oktanow ma sie nijak do zmiennych faz. ma za to znaczenie przy zaplonie, przyspieszaniu i stuku. chyba o to chodzilo koledze ktory nie do konca wie o czym pisze. Lawina masz oczywiscie racje. jakosc paliwa chyba nie ma wiekszego znaczenia przy przesuwaniu sie walka rozrzadu w hondzie mozliwe jest to co piszecie ze nowe auta mniej spalaja "dobrego i kalorycznego" paliwa. jadac civikiem typ-r przez niemcy palil do 2 l mniej na 100 w porownaniu z paliwem z polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 liczba oktanow ma sie nijak do zmiennych faz. ma za to znaczenie przy zaplonie, przyspieszaniu i stuku. chyba o to chodzilo koledze ktory nie do konca wie o czym pisze. No ja inżynierem nie jestem ale też mi się tak wydaje. Z tego co w życiu wyczytałem to jestem wręcz tego pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej78 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 a tak wracając do tematu, ja wlałem STP do czyszczenia wtrysków - nie odczułem żadnej róznicy. jaki z tego wniosek ??? czysty układ, czy wcisnąłem sobie sam lipę ??? Najważniejsze, że nie zaszkodziło :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Mi też pomaga. A ile wlales i co pierwsze?? Ja np. zawsze wlewam całą buteleczkę po uprzednim zalaniu do baka ok.20l zupki i potem dolewam do pełna żeby się wszystko dobrze wymieszało. Teraz chyba doleję LIQUI MOLY Ventil Sauber - wg specyfikacji producenta oczyszcza zawory, zobaczę jak podziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Ja nie wierzę bo mam doświadczenie zawodowe w branży paliwowej. Pracowałem na bp i tam np. zwykła 95 miała przeważnie ok.96-97 oktanów a Ultimate 98 ok.99-101 oktanów.jasne.. ojciec przez 25 lat polewał benzyne na obecnym orlenie... Możesz wierzyć lub nie ale laboratorium nie kłamie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert_fk Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Dzięki chłopaki dzięki za opinie sam kupiłem STP do wtrysków i mój problem sie nieskończył mam przepływomierz do roboty . A co do paliw kolega pracował na shelu i przelorzeni kłada ogromny nacisk na sprzedaż V-POWERA cos w tym musi byc ze tak dbają żeby nam to sprzedawac. :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 kłada ogromny nacisk na sprzedaż V-POWERA cos w tym musi byc jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze Był pewien okres na Shellu w Wolicy, że gdy prosiłeś o "95", koleś chwytał do łapy V-Powera i trzeba było szybko sprostować, że chodzi o zwykłe 95... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 kłada ogromny nacisk na sprzedaż V-POWERA cos w tym musi byc jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze Był pewien okres na Shellu w Wolicy, że gdy prosiłeś o "95", koleś chwytał do łapy V-Powera i trzeba było szybko sprostować, że chodzi o zwykłe 95... Wątek jest dosyć ciekawy i jest bardziej ogólny niż Micra, dlatego przesunę go do działu ekspolatacja. @Sauron - Ceramizery nie dziękuję, ofertę współpracy dot. sprzedaży ceramizerów przez nasz klub również otrzymaliśmy z rok temu. Naciągaczom podziękowaliśmy. Uznaliśmy, że nie będziemy firmować swoim logiem tego typu wątpliwych "wynalazków". Ale cóż śmierć frajerom - tym którzy to kupują. Bądź tak miły zmniejsz lub obróć to pudełko w podpisie, nie dosyć, że razi w oczy to jeszcze powoduje, że posty są "pełne treści" Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 velociraptor, a ciekawi mnie jednak czy kolega używał czegoś w rodzaju np. NITROX że od razu tak aresywnie sie zachowuje... nietórzy mają kibolowe emblematy i pewnie pałę pod fotelem a sa cool :?: Ja agresywnie ? :mikolaj: ja niesłychanie spokojny człowiek jestem. Nie używałem, nie używam, nie zamierzam używać. Mnie reklama ceramizerów przeszkadzała ze względu na swoją formę,była zbyt wysoka. A to że koncepcja ceramizerów mi sie nie podoba i uważam że to naciąganie ludzi, wywołało moją reakcję. Kto co trzyma pod fotelem, to nie Twoja ani moja sprawa. Nie mierz równą miarką wszystkich. Znam ludzi którzy na mecze idą z dzieciakami, ale dla sportowego eventu a nie naparzanki. Sławek P.S. Dla mnie wszyscy klubowicze są COOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Mały OT...No ale co powiecie na temat tego materiału prezentującego działanie ceramizerów??? http://www.ceramizer.pl/filmy/filmceramizery.wmv i opis: http://www.ceramizer.pl/content/view/33/44/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Mały OT...No ale co powiecie na temat tego materiału prezentującego działanie ceramizerów??? manipulacja, poza tym cuda się nie zdarzają uwierz mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 manipulacja, poza tym cuda się nie zdarzają uwierz mi. Też jestem takiego zdania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 manipulacja, poza tym cuda się nie zdarzają uwierz mi.ja wiem ze ten link was ubawi.. no troche ubożsi użytkownicy no i inna technika.. to jeden z tematów .. jak zwykle negują ci co nie mieli.. http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewt...195&start=0 p.s. to nie jest reklama.. do niczego nie zachęcam! nie kupujcie tego.. a przynajmniej przeze mnie... lubie spać bez czkawki :diabel: na kliku forach czytam o samochodach, bo lubie.. ale akurat forda i nissana mam.. stąd moja tu obecnośc.. czytam czasem w co się wpakowałem kupując primkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Ja leje co 10kk MaxLife Diesel System Cleaner http://valvoline.pl/index_dodatki.html# i powiem że jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.