Gość mas444 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Ja leje co 10kk MaxLife Diesel System Cleaner http://valvoline.pl/index_dodatki.html# i powiem że jestem zadowolony. Też się do tego przymierzam. Ale czy nie jest tak, że zanim zacznie czyścić wtryski wypłucze cały syf ze zbiornika paliwa i zatka filtr i wtryskiwacze? Po kilku, kilkunastu latach w baku na pewno jest pełno szlamu. Tak mi tłumaczył znajomy mechanik i odradzał stosowanie tych środków w starych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Poczytaj o tym na stronie Valvoline, dlatego ja to leje na 40 L paliwa i jezdze na baku do rezerwy i dopiero wtedy dolewam paliwa , ja uzywam i spoko widać efekty(moim zdaniem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Nie lałem, nie leje, i lac nie bede żadncyh specyfików do baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Dolewam tylko depresator jak temp spada poniżej -20 st. Jak chcecie coś dolewać to lepiej kupować paliwo V-power lub Ultimate, na pewno będzie bardziej skuteczne niż te doatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Ja leję środek firmy WYNN"S bardzo dobra rzecz czyści wtryskiwacze , smaruje cały układ paliwowy, stosuję ten preparat raz na 5 tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert_fk Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 dzisiaj wcisneli mi znowu V-POWER rzygac sie chce :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 dzisiaj wcisneli mi znowu V-POWER rzygac sie chce :027: co to wnosi do dyskusji :?: to sie leje do zbiornika a nie pije :!: przerzuc sie na borygo, moze bardziej posmakuje.... nie mam doswiadczenia w tej materii wiec nie mam wyrobionego zdania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 dzisiaj wcisneli mi znowu V-POWER rzygac sie chce Jak Ci wcisnęli :?: Ktoś Ci nalał sam do baku czy co :?: Bo jak tak i jeszcze sam za to zapłacił to się ciesz :!: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 jak Ci wcisnęli :?: Ktoś Ci nalał sam do baku czy co :?:Bo jak tak i jeszcze sam za to zapłacił to się ciesz :!: :diabel2: No może teraz taka strategia Shella jak by mi wciskali i nie kazali płacić to bym jescze tego "kogoś" na piwo zaprosił a nie żygał A Ty @robert_fk to jeżeli żygasz po tym paliwie to po co go tankujesz? Przecież nikt Cię nie zmusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 A tak wracając do kwestii stacji benzynowych, to jaki koncern paliwowy polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 oki. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Antylopnik Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Pracowałem w branży paliwowej cztery lata. Osobiście testowałem "wypasione" paliwa na Skodzie OKTAVIA 1.9 turbo diesel i NISSANIE ALMERA 1.5 benzyna. Nie było żadnej różnicy, więc poco przepłacać? A jeśli chodzi o koncerny to ich stacjach kupujecie TO SAMO PALIWO!!! Mogą pojawić się różnice w niektórych rejonach Polski. Ale generalnie na ORLENIE, BP, SHELL, itd. kupujecie to samo paliwo. Ostatnio na niezależnych stacjach znacznie się poprawiło i te właśnie polecam. ORLEN robi wszystko żeby wykosić niezależnych. Mam nadzieję, że to się nie uda. Pozdrawiam wszystkich - to mój pierwszy post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 A jeśli chodzi o koncerny to ich stacjach kupujecie TO SAMO PALIWO!!! Mogą pojawić się różnice w niektórych rejonach Polski. Ale generalnie na ORLENIE, BP, SHELL, itd. kupujecie to samo paliwo. Też tak myślę. Mam kolegę jeszcze ze szkoły, który pracuje w Shellu. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze niedawno kupowali paliwa z Orlenu uzupełniając swoimi patentami ( V-Power ) Parę postów do tyłu napisałem, że mój mechanik odradza stosowanie dodatków do paliwa. Kilka dni temu byłem u niego na pomiar ciśnienia sprężania i wymianę końcówek wtryskiwaczy. Po wymianie wręcz zakazał mi stosować jakiekolwiek dodatki. Tylko w zimie max. do 30% benzyny na cały bak ropy. Nic więcej. Kiedyś przy okazji zapytam o Mixol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 JA leje STP na pusty bak a dopiero benzyne Ja rowniez tak robie -ostanio czyscilem tym specyfikiem moja Primere, poniewz poprzedni wlasciciel jezdzile tym samochodem zdaje sie bardzo powoli, przez co mowiac oglednie byl on "mulasty". Po zastosowaniu STP Injector Cleaner, nastapila wyrazna poprawa. Mam zaufanie do tej marki, stosowalem go wczesniej min. w Fiacie Uno, rowniez z odczuwalnymi pozytywnymi rezultatami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Witam. Stosuję raz w roku specyfik do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego firmy Würth. Moje subiektywne wrażenia są takie, że silnik lepiej się zbiera i mniej dymi z rury. Zimą leję do baku V-power diesel, a od wiosny do jesieni zwykłego diesla na Statoilu. I jest OK. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzemienio Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Mi mechanik polecił eko V on lałem go kilka razy i wydaje mi sie ze silnik równiej pracuje ciszej i nie ma problemu z odpalaniem na mrozie. http://www.tanie-paliwo.pl/logoff.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Też tak myślę. Mam kolegę jeszcze ze szkoły, który pracuje w Shellu. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze niedawno kupowali paliwa z Orlenu uzupełniając swoimi patentami ( V-Power ) V-POWER DIESEL jest paliwem oryginalnie importowanym z niemiec, nie wiem jak pozostałe v-powery ( odsyłam na stronę www.shell.pl ) Gdzieś czytałem, że na ten rok, Shell podpisał umowę z Lotosem na dostarczanie paliwa [ Dodano: Wto 15 Sty, 2008 16:30 ] Parę postów do tyłu napisałem, że mój mechanik odradza stosowanie dodatków do paliwa. Kilka dni temu byłem u niego na pomiar ciśnienia sprężania i wymianę końcówek wtryskiwaczy. Po wymianie wręcz zakazał mi stosować jakiekolwiek dodatki. Tylko w zimie max. do 30% benzyny na cały bak ropy. Nic więcej. Kiedyś przy okazji zapytam o Mixol A powód zakazu???? Co do mixolu, denaturatu, wszelkiego rodzaju depresatorów, uważam, że rozsądne stosowanie może pomóc, a nie zaszkodzić. Mixol ma właściwości smarne i w przypadku pomp wtryskowych, ma je smarować, bo PODOBNO Polska ropa jest "za sucha" To jedna opinia, inne mówią że po mixolu pozostaje sadza i smoła jak w dwutaktach i tutaj trzeba zastosować coś na przeczyszczenie wtryskiwaczy. Inne zadanie mają denaturat ( powszechnie stosowany lata temu, spytajcie ojców lub ludzi, którzy dawniej jeździli taksówkami ) i depresatory zapobiegające krystalizacji ropy. Dużo dobrego słyszałem o SKYDD, prosto ze skandynawii, a tam chyba na temat wytrącaia się parafiny mogą coś więcej od nas powiedzieć. Zresztą, ile ludzi tyle gustów i zdań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Co do STP, to koledze kiedys C180 zaczal przerywac a nwet czasem gasnac, to zaproponowalem mu zeby wlal taka butelke STP i faktycznie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Ja do swojego tankuję "Wschodnią" ropę na Ukrainie i muszę powiedzieć, że co jak co ale ropę to oni mają dobrą. Trzeba tylko tankować na państwowych stacjach i uważać na zapach Ichnia "ropu" jest bardziej tłusta, smaruje fajnie pompy, ale troszkę bardziej kopci i parafina się szybciej osadza. Jednak dodatki czyszczące robią jakąś robotę pozytywną? Tak się zastanawiam czy nie zakupić takowego na próbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Ja do swojego tankuję "Wschodnią" ropę na Ukrainie i muszę powiedzieć, że co jak co ale ropę to oni mają dobrą. Trzeba tylko tankować na państwowych stacjach i uważać na zapach Ichnia "ropu" jest bardziej tłusta, smaruje fajnie pompy, ale troszkę bardziej kopci i parafina się szybciej osadza. Jednak dodatki czyszczące robią jakąś robotę pozytywną? Tak się zastanawiam czy nie zakupić takowego na próbę. Benzyne na wschodzie też mają bdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam, z dużą obawą zastosowałem STP to silników z gazem ale muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony. Właściwie po kilku kilometrach już było czuć że coś działa lepiej. Niebawem kończy się paliwo do którego to dolałem także zobaczę jak będzie po tankowaniu niewzbogaconego paliwa ale myślę że i tak ten środek jest godny zastosowania. Mam nadzieje że długodystanswo również będzie dobrze. Auto zrobiło się znacznie żwawsze również na gazie jest poprawa którą spowodowało zapewne umycie zaworów etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 W moim wypadku zalalem dwa razy XCERAMIC [czy jakos tak] do disla (co kazde tankowanie do paliwa z Auchan podobno Orlenowskie ) potem dwa tankowania bez i wlalem znowu X... TYLKO ze taki co leje sie raz na 10k. minelo kolejne tankowanie i zalalem BP disel bez dodatku i mam wrazenie ze po tym syfie wlewanym co 10k (chyba ze po dislu z BP) zaczal lapac mula i spalanie wyszlo mi prawie o litr wieksze na 100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.