Gość ASIA P11 2.0 TD Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Witam wszystkich klubowiczów Potrzebuje waszej pomocy!!! Moja PRIMERA gaśnie na wolnych obrotach, przy zdjeciu nogi z gazu np. przy dojeżdzaniu do świateł... :< Jak jest silnik zimny, to po zapaleniu przez jakiąś minutę obroty falują. Jeszcze mnie martwi to,że do tego wszystkiego strasznie kopci....i pali 8 litrów w mieście. Tylko mi nie piszcie , ze mam jechać do serwisu bo juz byłam zapłaciłam 100 -we i nic sie nie dowiedziałam. :Pozdrawiam :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Witam. Falowanie obrotów -przyczyna tkwi w pompie wtryskowej :/ . A kopci bo niedopala ropy bo może dostaje za dużo, to też pompa. :/ . Musisz pojechać do dobrego pompiarza na regulację lub ewentualna naprawę. Tylko NIE ASO. A 8 litrów to niestety normalne spalanie tego silnika w mieście. To i tak nie jest dużo, jak mocniej przyciśniesz dojdziesz spokojnie do 10. PS.Za pracę zimnego silnika dpowiada moduł w pompie wtryskowej gdzie znajduje się czujnik położenia nastawnika dawki oraz czujnik temp. tzw sztelwerk. Koszt nowego ok 1800 zł w ASO. Naprawa 600 zł. Spacjalista, który się tym zajmuje to pan Bogdan Podkowiński adres: Nadarzyn, ul. Graniczna 4, tel. (022) 7298950 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Tylko mi nie piszcie , ze mam jechać do serwisu bo juz byłam zapłaciłam 100 -we i nic sie nie dowiedziałam. :Pozdrawiam :036: No nie obejdzie się bez serwisu. Tylko faktycznie nie ASO Może ktoś z okolic Trójmiasta poleci dobrego pompiarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 czy kopcenie to nie jest też oznaką wtryskiwaczy? dinodino, myślisz, że koleżanka z Gdyni będzie jechała do pompiarza aż do wawy? lepiej jak ktoś z okolic poleci jakiegoś zaufanego gościa od diesli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASIA P11 2.0 TD Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 dinodino dzieki za odpowiedz. tak własnie myślłam ze to ten wtryskiwacz sterujący ale jeszcze sie zastanawiam nad przepływomierzem powietrza. Jak sprawdzic czy jest dobry? [ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 14:23 ] Koledzy drodzy...... Wszystkie wróble w okolicy ćwierkaja że moja pompa paliwa jest elektroniczna i sie jej nie regeneruje i nie reguluje.... :/ Czy to prawda????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 zy kopcenie to nie jest też oznaką wtryskiwaczy? Zgadza się, może też końcówki wtryskiwaczy przelewają, trzeba sprawdzić. Ale pozostałe objawy wskazują na sztelwerk. dinodino, myślisz, że koleżanka z Gdyni będzie jechała do pompiarza aż do wawy? lepiej jak ktoś z okolic poleci jakiegoś zaufanego gościa od diesli Ja znam tego i wiem, że pół polski do niego jeździ. A znowu paliwo z Gdyni do W-wy nie kosztuje majątku, a gość jest pewniakiem wartym polecenia. Naprawa potrwa pewnie ze 4 h, to nie trzeba zostawiać autka, oczywiście jak się koleżanka wcześniej umówi. zastanawiam nad przepływomierzem powietrza Możesz śmiało wyczyścić. Trzeba wykręcić dwie śrubki od góry delikatnie wyciągnąć do góry, i miękkim pędzelkiem, przy pomocy benzynki lub płynu do czyszczenia gaźników, wyczyść widoczne druciki, aż znowu zaczną błyszczeć. Możesz zrobić autodiagnostykę (dział zrób to sam), to Ci pokaże błędy jak przepławka zepsuta. Pozdrowienia [ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 14:36 ] Wszystkie wróble w okolicy ćwierkaja że moja pompa paliwa jest elektroniczna i sie jej nie regeneruje i nie reguluje.... Czy to prawda????????? Tam nie ma typowej pompy paliw jest elektronicznie sterowana pompa wtryskowa. Nie regeneruje się jej (na pewno nie w ASO) , ale niektórzy spece to robią, i to z powodzeniem, przekładając elementy np od VW. Dlatego podałem Ci namiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 dinodino, a mógłbyś mi tak przy okazji napisać czy Twój spec od diesli ma komputer by sprawdzić co za błąd silnika u mnie siedzi? I ile bierze za podpięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Nie mam pojęcia. Zadzwoń do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Wypnij podczas pracy silnika wtyczkę z przepływomierza i zobacz co się dzieje. Stawiam na czyszczenie przepływomierza. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DjQwasek Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Czy ktos wie co moze sie stać w konsekwencji nie naprawienia - zregenerowania nastawnika pompy? Jeżdżę juz jakiś czas z takimi samymi objawami (gasniecie na wolnych obortach, przy hamowaniu itp)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Rozładujesz akumulator od odpalania , więcej spali. Możesz też wykończyć wtryskiwacze :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 dinodino dzieki za odpowiedz. tak własnie myślłam ze to ten wtryskiwacz sterujący ale jeszcze sie zastanawiam nad przepływomierzem powietrza. Jak sprawdzic czy jest dobry? [ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 14:23 ] Koledzy drodzy...... Wszystkie wróble w okolicy ćwierkaja że moja pompa paliwa jest elektroniczna i sie jej nie regeneruje i nie reguluje.... :/ Czy to prawda????????? Witam pompę reguluje się poprzez podpięcie pod laptopa z odpowiednim programem ,a pompiarz w Nadarzynie ustawia pompę właśnie kompem i naprawdę zna się na rzeczy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rak777 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Do ASO w T-cie nie ma co jechać, nie pomogą.Mogą wysłać pompę ,np. do Niemiec :/ . Miałem przez chwilę takie objawy jak Koleżanka, na szczęście minęły.Jest pompiarz w Gdyni, namiarów nie znam, wiem że w okolicy Śląskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Ja wlasnie sie wybieram do ppana z nadarzyna z tym problemem i bede mial w jedna strone 550km ale wiem ze gość jest dobry a wkolo mnie sami fajansiarze co chca mnie naciągnąć ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomalas Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 mialem podobny problem , na 100% jest to sterownik pompy , jezeli jest to pompa boscha nie ma problemu, jezeli zexel moze byc troche trudniej, ale da sie zrobic ( dla informacji , wymienilem wszystkie wtryski lącznie ze sterującym i nic, takze proponuje odrazu jechac do dobrego pompiarza) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 ja jade 24 tego marca do nadarzyna jak wróce to napisze czy jest ok ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Witam. Dobry warsztat Boscha jest też w Krotoszynie WLKP, który zajmuje się naprawą tych pomp. Ale to chyba z trójmiasta taka sama droga jak do nadarzyna. Ja mam to samo ale jeszcze nie gaśnie. Ogólnie samochód tragedia. pomijam awaryjność bo to jak każdy diesel z elektr. wtryskiem. Miałem meganke 96, colta 92 ma moja dziewczyna, omegę 99, i mazdę 626 83r. Teraz mam p11 98 2,0 td serwisowane, kierowca kobieta itd i muszę powiedzieć że ten samochód jest najgorszy ze wszystkich. Komfort jazdy jest większy nawet w c15, tam chociaż nie trzęsie sie kierownica. Osiągi masakra, Lepiej dokupić sakwy i przyczepić z boku auta bo schowków jak na lekarstwo. W omedze jak coś schowałem to znalazłem po tygodniu. Ogólnie auta nie polecam, lepiej kupić golfa 3 SDI zaoszczędzić sianko i co najważniejsz jeździć. Jak ktoś twierdzi że to auto komfortowe to niech przejedzie się omegą, passatem, laguną albo ciągnikiem bo do niego można choiciaż podczepić fajne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam. Dobry warsztat Boscha jest też w Krotoszynie WLKP, który zajmuje się naprawą tych pomp. Ale to chyba z trójmiasta taka sama droga jak do nadarzyna. Ja mam to samo ale jeszcze nie gaśnie. Ogólnie samochód tragedia. pomijam awaryjność bo to jak każdy diesel z elektr. wtryskiem. Miałem meganke 96, colta 92 ma moja dziewczyna, omegę 99, i mazdę 626 83r. Teraz mam p11 98 2,0 td serwisowane, kierowca kobieta itd i muszę powiedzieć że ten samochód jest najgorszy ze wszystkich. Komfort jazdy jest większy nawet w c15, tam chociaż nie trzęsie sie kierownica. Osiągi masakra, Lepiej dokupić sakwy i przyczepić z boku auta bo schowków jak na lekarstwo. W omedze jak coś schowałem to znalazłem po tygodniu. Ogólnie auta nie polecam, lepiej kupić golfa 3 SDI zaoszczędzić sianko i co najważniejsz jeździć. Jak ktoś twierdzi że to auto komfortowe to niech przejedzie się omegą, passatem, laguną albo ciągnikiem bo do niego można choiciaż podczepić fajne rzeczy. Jeździłem passatem b5, laguną 2 i wieloma innymi nowszymi autami, wg. mnie passatem jeździ się podobnie jak primerą, ale laguna to totalny szajs wszystko hałasuje, stuka, puka (wszystko w 2 letnim aucie). Primera jest twarda i taka ma być, przynajmniej nie boje się wjeżdżać w zakręty. Co do trzęsienia kierownicy to proponuje opony wywrzyć a potem sie rozpisywać....,dynamika fakt nie najlepsza, ale po wymianie przepływki seryjne osiągi bez problemu się uzyskuje. To że masz książkę serwisową nie znaczy, że samochód był serwisowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Mam faktury za naprawy, od 2002r. Kobieta która była właścicielką przejmowała się tym autem aż straciła cierpliwość. Teraz wiem dlaczego auto było w salonie hondy.Książki serwisowe o niczym nie świadczą. Twarde zawieszenie mi nie przeszkadza. Kierowica trzęsie się na postoju ale jak się dowiedziałem tak ma być w tej "limuzynie". Po prostu po tak zachwalanych autach japońskich i doświadczeniach z mazdą 626 z 83 r i colcie 93 oczekiwałem czegoś więcej. Auto musi być pewne, a to nie jest. Trudno pracować i odkładać tylko na naprawy. Ale należy podziękować tym co wpuścili elektroników do fabryk aut :fuckyou2: . Wszystkie diesle po 96r. nie są na Polską kieszeń i jak widze po stronach www niemieckich na Niemiecką również. Moja opinia o aucie nie zmienna. Ale w życiu trzeba myśleć pozytywnie :one: więc proponuje naprawiać i założyć dobry sprzęt audio który wszystko zagłuszy :kosci: . Byle jaki wóz byle .... wiózł. :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Mam faktury za naprawy, od 2002r. Kobieta która była właścicielką przejmowała się tym autem aż straciła cierpliwość. Teraz wiem dlaczego auto było w salonie hondy.Książki serwisowe o niczym nie świadczą. Twarde zawieszenie mi nie przeszkadza. Kierowica trzęsie się na postoju ale jak się dowiedziałem tak ma być w tej "limuzynie". Po prostu po tak zachwalanych autach japońskich i doświadczeniach z mazdą 626 z 83 r i colcie 93 oczekiwałem czegoś więcej. Auto musi być pewne, a to nie jest. Trudno pracować i odkładać tylko na naprawy. Ale należy podziękować tym co wpuścili elektroników do fabryk aut :fuckyou2: . Wszystkie diesle po 96r. nie są na Polską kieszeń i jak widze po stronach www niemieckich na Niemiecką również. Moja opinia o aucie nie zmienna. Ale w życiu trzeba myśleć pozytywnie :one: więc proponuje naprawiać i założyć dobry sprzęt audio który wszystko zagłuszy :kosci: . Byle jaki wóz byle .... wiózł. :diabel: Kto naprawia ten naprawia Ja grosza nie dolozylem od 4 lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.