Gość zbig99 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Witam Almera N 16 2000 rok silnik 1,5 . Podczas jazdy zauwarzyłem na obrotomierzu dziwne zjawisko , otóż wskazówka podskakuje ( drga , efekt jak sekundnik w zegarku) o wartosc 100 obrotów cały czas podczas jazdy , na wolnych obrotach nie rusza się - 800 obrotów . Przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu brak mocy przy 2000 tys i 4000 tys jednocześnie słychac takie delikatne przerwy pracy silka w rytm podskakującego orotomierza .Natomiast podczas gwałtownego hamowania obroty potrafią spaść do 200 a nawet zgasnąć silnik. W warsztacie sprawdzili wszystko , koputer nie pokazuje błędu. Przepływomierz sprawny , rozrząd w pożądku, czujnik położenia wału OK , przepustnica wyczyszczona i wyregulowana (potencjometr), świece olej i filtry wymienione , silnik krokowy dobry przeczyszczony , cewki sprawdzone , paliwo dobre , komputer zresetowany i po przeszukaniu forum przez kilka dni nie wiem co dalej robić .Może ktoś miał podobny przypadek. Pozdrawiam :564: P.S. Spadajace obroty nie maja miejsca przy wyrzuceniu na luz podczas dużej prędkości .Ponadto przy 4500 obrotów efekt jast taki jak przy odcięciu paliwa ,dopiero za chwilę się zbiera ale nie ma już takiego przyspieszenia . W warsztatach rozkładają ręce .Może coś z pociśnieniem? I jeszce zauważyłem sadzę na wylocie rury wydechowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holska Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam. To moj 1 wpis na forum. 1.Almera 96r. N15 - obrotomierz zaczal mi szalec na zegarze i zachowywac sie jak potencjometr we wzmacniaczu na koncu padl i mam go na obrotach 4-5 tys. Nie podnosi sie. Czy ma ktos tez jakies pomysl co sie stalo? 2. Podczas jazdy wyzerowalem licznik i od tego momentu mam 0000 a licznik km juz sie nie przesuwa. Czy to znak ze tryby poszly jak poprzedni wlasciciel przesuwal licznik? Czy jest linka do regulacji czy to jest sprawa elektryczna? Nie mam licznika cyfrowego tylko klasyczny. Uff poza tym auto idealne:)£ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbig99 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Może ktoś pomoże fachową wiedzą . [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 08:02 ] Witam ponownie Doszedł jeszce jeden objaw ale przypuszczam ,że to nie zwiazane z opisana wyzej sytuacją. Otóż co jakis czas podczs postoju kilkugodzinnego resetuje ( rozkoduje) się radio fabryczne , silnik odpala normalnie akmukalator nie był odłączany. Może ktoś ma jakieś sugestie napoprzedni temat też. Pzdrawiam [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 08:03 ] Może ktoś ma jakiś pomysł :?: [ Dodano: Pią 16 Mar, 2007 07:50 ] Nikt nie ma pomysłu :?: Może jakaś podpowiedź [ Dodano: Nie 25 Mar, 2007 14:19 ] Może wymienić jednak przepływomierz ? [ Dodano: Wto 10 Kwi, 2007 20:54 ] Po zmianie paliwa na luzie spadają obroty do 200 i za chwile się ponoszą tak jet po kazdym tankowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.