Gość jaca2206 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 mam taki problem po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów temperatura płynu rośnie prawie do zagotowania i gdy włączam odrzewanie to leci zimne powietrze a innym razem jest wszystko ok .Sprawdzałem termostat wrzucajac go do gorącej wody i otwiera się . Może ktos już coś takiego miał i wie co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Może ktos już coś takiego miał i wie co to może być. Chyba nie trzeba czegoś takiego mieć, żeby podejrzewać układ o zapowietrzenie. Bąbel powietrzny gdzieś stanął i nie ma obiegu. Serenka to najcięższy Nissan do odpowietrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Dodając coś do postu B12, możesz sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym i chłodnicy. Może masz gdzieś jakąś nieszczelność układu gdzie płyn ucieka i to powoduje zapowietrzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 99% zapowietrzenie albo plyn ci ucieka sprawdz waz pod prawym siedzeniem z przodu dochodzi on do silnika u mnie pojawily sie tam malutke diurku [same ze starosciD:] i delikatnie cieknelo... tasma scota dala rady hyhyh sprzawdz czy na plastikowej oslonie nie masz mokro czesto jak cieknie to tam sie zbiera plyn... albo pali ci plyn ;x czyli glowica/uszczelka... :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Dzisiaj jechalem do Rewala i wszystko było ok zatrzymalem się w Pobierowie na krótki postój i temperatura płynu była ok ale gdy ruszyłem to nagle zaczęła szybko rosnąć aż prawie do zagotowania i zachrupało coś zatrzymałem się i zobaczyłem że w zbiorniczku wyrównawczym jest trochę oleju ale plynu było na max. Odczekałem trochę i znowu ruszyłem po 300 metrach zagotowal się płyn pękł gumowy przewód tam gdzie jest drugi korek taki jak przy chłodnicy. odciełem przewód do pęknięcia i skręciłem i zacząłem sprawdzać przewody od nagrzewnicy były zimne a w chłodnicy brakowało około 2 litrów płynu,uzupełniłem płyn w chłodnicy i pojechalem i wszystko znowu było ok. Nie wiem skąd dostał się olej do płynu i co się dzieje walczę z tym płynem już od jakiegoś czasu bo mi go ubywa ale nigdzie nie cieknie .Może ktos wie co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 ale byłem na sprawdzaniu kompresji na tlokach to by chyba pokazało że kompresja ucieka a u mnie kompresja jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 od nagrzewnicy były zimne a w chłodnicy brakowało około 2 litrów płynu,nagrzewnice szlag trafil ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Olej w zbiorniczku wyrównawczym i wzrost temperatury płynu chłodzącego to napewno uszkodzenie głowicy i uszczelki.Kompresja silnika nie musi się zmienić.O awarji głowicy świadczą takrze kłęby pary z wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kruchy82 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 hehe miałem to samo temperaturka wysoko skakała ale wsypałem do chłodnicy płyn uszczelniajacy zalałem woda i teraz jest okej mam nadzieje ze starczy mi na jak dłuzej czy ktos z was juz robił głowice i i le to dranstwo kosztuje :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 czy ktos z was juz robił głowice i i le to dranstwo kosztuje :?: Ja miałem tę nie przyjemność wymieniać głowicę nigdzie nie można jej dostać mówię tu o 1.6 pomijając serwis gdzie zaproponowano mi za 5300zł i czas oczekiwania 3 tygodnie. więc kupiłem cały silnik za 2700zł i wymieniłem głowicę jak by ktoś potrzebował dół silnika to mogę sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snowcraft Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam Mam nissana od 3 dni i mam z nim problem a mianowicie: Gdy odpalam silnik wszystko jest ok temperatura rośnie po przejechaniu jakiegoś kilometra nie ma ogrzewania chodz wskażnik jest już prawie przy czerwonym polu górny przewód chłodnicy jest ciepły a dolny zimny wentylator się włancza termostatu nie ma i jak pytałem pewnego mechnika powiedział że to albo pompa albo uszczelka pod głowicą lub nie odpowietrzony układ lecz gdy ścisne kilka razy górny przewód chłodnicy to woda wybija nagle lub pulsuje tak do góry i na dół prosze o pomoc co się dzieje bo już nie mam pomysłów Pozdraiwam snowcraft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Cześć. Mam nadzieje ,że Twój samochód ma tylko zapowietrzony układ chłodzenia jak odpowietrzyć -przeczytaj w Waznych Tematach w podforum Sereny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 pomoc co się dzieje bo już nie mam pomysłów czytaj to co wyżej napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.