Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Jak się dostać do pompy paliwa?


Gość Latarnik

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Latarnik

Mam pytnie koledzy jak sie dostac do pompy paliwa w mikrze k11 po liftingu (2000r) bo jest ponoc pod kanapa tylnią a jak się to ustrojstwo sciaga proszę o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnosisz tylne siedzenie, masz tam blaszke czarna przykrecona na trzy srubki, zdejmujesz ja a pod nia masz taka kostke i dwa przewody. Odpinasz kostke, zdejmujesz przewody i masz nakretke bez przeszkod. Bierzesz mlotek i jakis tempy szeroki srubokret i ja odkrecasz poki nie posci. Pozniej idzie jusz recznie. Zdejmujesz nakretke wyjmujesz powoli podstawe z pompą, kiblem i pływakiem ilości paliwa.

Opór może robić ci jedynie pływak więc trzeba pokombinować przechylać, żeby wyjąc i masz pompe ze wszystkim na wierzchu.

Składasz w odwrotnej kolejności.

 

 

Życze powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnosisz tylne siedzenie
Jeśli tylne siedzenie składają Ci się tak samo jak mi (same oparcia) to musisz je najpierw odkręcić (śruby tuż za siedzeniami w bagażniku), reszta jak w opisie wyżej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
... i masz nakretke bez przeszkod. Bierzesz mlotek i jakis tempy szeroki srubokret i ja odkrecasz poki nie posci

Czy ta "nakrętka" to to duże coś (średnicy kilkanaście cm) naokoło podstawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majsterus

nie żaden śrubol czy listewka bo zniszczysz nakrętkę.

rękawica gruba i ręcznie...a przykręcasz na na lekko przesmarowanym gwincie.

sam z tym walczyłem w zeszłym tyg.

bo nie mam czujnika rezerwy w baku, jest cała instalacja pociągnięta do licznika ale nie ma czujnika rezerwy w baku.

To ci dopiero niespodzianka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze mogę ze swojej strony dorzucić, jako że jestem na świeżo po wyciąganiu pompy, że po odkręceniu "nakrętki" i wyjęciu wieka pompa i pływak nie wychodzą "od tak" od razu. Pompa znajduje się w plastikowej obejmie i zarówno ta obejma jak i cały pływak są zamontowane na zatrzaski do plastikowej podstawy, która z kolei jest jakoś zainstalowana w baku (przynajmniej u mnie tak jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majsterus

tak jak mówisz, jakoś tam to zainstalowali inżynierowie nissana.

Nie wyciągałem, jak zobaczyłem że brak 3-ciego przewodu od czujnik rezerwy.

za to brat zrobił układzik który jest wyskalowany i zapala księgową mimo iż nie nie ma czujnika w baku :P:) i działa na ok 4 litrach paliwa zapala sie rezerwa :D:D:D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przepraszam, że się podpinam do tematu, ale mam podobny problem.

Jako, że od niedawna jestem posiadaczem K11 1996 r zainteresowałem się

brakiem świecenia rezerwy w moim aucie. Zdemontowałem tablicę z zegarami

i okazało się, że brak jest żaróweczki od rezerwy oraz jakiegoś elementu

na ścieżce dochodzącej do tej kontrolki od złączki przewodów, chociaż w

samej złączce jest kabel dochodzący do ścieżki kontrolki rezerwy.

Teraz dzięki informacjom Kolegów sprawdzę jeszcze czy od pompy

odchodzą dwa czy trzy przewody. Jeśli trzy to pewnie wystarczy zamontować

na tablicy kontrolkę oraz brakujący element na ścieżce i powinno działać.

Jeśli natomiast będą dwa przewody to miałbym prośbę do Kolegi <majsterus>

czy nie zechciałby podzielić się z nami schemacikiem tego wynalazku

od rezerwy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...