Gość Pron! Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 hermoll, czy ja mam jakieś przewidzenia czy Ty masz dolot zrobiony z ryry PCV służącej do odpływu wody kanalizacyjnej???? :galy: Hehe dosyć powszechnie stosowana w dolotach kibelrura I wbrew wyglądowi, sprawdza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Witam Posiadam Primerke P10 GT zagazowana ( BLOS już jest i EGR zaślepiony ) i teraz planuje zrobić CAI No i podczas rozglądania się za elementami do jego budowy na allegro znalazłem to: http://moto.allegro.pl/item190256560_stozk...budowa_jr_.html I teraz mam pytanko co Wy o tym wynalazku sądzicie jako bardziej doświadczeni i filtr tej firmy jest coś wart?? Bo mi to wyglada na dobry pomysł ( bezproblemowy dostęp do filtra, zanieczyszczeń mniej niż w nadkolu no i chyba montaz mniej czasochłonny ) moznaby tą obudowe zamontowac zamiast seryjnej puchy na filtr a zimne powietrze doprowadzic rura z nadkola. Może już ktoś to ma zamontowane?? Z góry dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 zasys zimnego powietrza koniecznie z dolu, czy CAI czy rura spod zderzaka i do ubowanego filtra, ale 170zl za kawalek plastiku w zyciu bym nie dal :] pozdr [ Dodano: Wto 01 Maj, 2007 21:24 ] juz bym wolal kupic filtr K&N i wsadzic go w zderzak, a do zimy opracowac sobie jakas obudowe ktora by weszla pod maske Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Witam Posiadam Primerke P10 GT zagazowana ( BLOS już jest i EGR zaślepiony ) i teraz planuje zrobić CAI No i podczas rozglądania się za elementami do jego budowy na allegro znalazłem to: http://moto.allegro.pl/item190256560_stozk...budowa_jr_.html I teraz mam pytanko co Wy o tym wynalazku sądzicie jako bardziej doświadczeni i filtr tej firmy jest coś wart?? Bo mi to wyglada na dobry pomysł ( bezproblemowy dostęp do filtra, zanieczyszczeń mniej niż w nadkolu no i chyba montaz mniej czasochłonny ) moznaby tą obudowe zamontowac zamiast seryjnej puchy na filtr a zimne powietrze doprowadzic rura z nadkola. Może już ktoś to ma zamontowane?? Z góry dzieki za odpowiedz za te pieniadze to dobre rozwiazanie. JR to markowa i dobra firma a izolacja cieplna bedzie bardzo dobra. smialo mozesz brac. "drogo" to pojecie wzgledne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 greg76 skoro mowisz ze OK to tak musi byc ja bym byl za rozwiazaneim na lato aby filtr byl w nadkolu, oslabia sie dol ale poprawa na gorze jest z nawiazka, bynajmniej w moim GA16DS tak jest nie moge porownac do filtra w obudowie ale pewnie jest to rozwiazanie takie wyporsrodkowane, no bo filtr pod maska bez obudowy jest najgorszym roziwazaniem jesli ktos lubi krecic auto wysoko to poelcam filtr w zderzku/nadkolu, a na zime/jesien dac go w obudowe pod maske i rura pod nadkole czy wlot z przodu auta pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 za te pieniadze to dobre rozwiazanie. JR to markowa i dobra firma a izolacja cieplna bedzie bardzo dobra. smialo mozesz brac. "drogo" to pojecie wzgledne. ale na tej aukcji tylko obudowa jest JR, a filtr EUFAB (kij go wie co to takiego ? ) Jeżeli ktoś słyszał coś pozytywnego (oprócz ceny ) na temat tych filtrów to czekam na info. Aha gdzie taką ładną rurę mozna dorwać jak na tej aukcji ? A jeżeli nie to chyba sie skusze na coś takiego: http://www.herkules.auto.pl/index.php?tuni...d=3&ID_k=27 pierwszy od góry sklep pod nosem i testy, które przemawiają na + http://www.tuningbaja.pl/?p=/4/2 Na ile to wiarygodne ? nie wiem, ale jest Co specjaliści na to ? [ Dodano: Czw 10 Maj, 2007 13:30 ] Ewentualnie gdyby miał ktoś dostęp do filtrów Green w przystępnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ups myslalem ze to komplet jr-a eufaba nie znam a o protonach slyszalem i czytalem tylko dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 a ja AOMA'e na przepływkę założyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 ma ktos moze kopie "zrob to sam z serii modyfikacja(przejsciowka) na przeplywke w sr20" poniewaz oryginał nie działa -> http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=4&tid=38 pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 chyba ci link nie dziala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 no nie działa i o to mi sie rozchodzi własnie bo cały dział "zrob to sam" na stronie głównej nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Hmm... troszkę kaski mi zostało i zastanawiam się nad zrobieniem dolociku do zlotu. Nie będę dużo cudował tylko od gaźnika poprowadzę kolanko 90*, 3" rurę 50-60cm, stożek (jak starczy kasy to K&N) schowam za akumulatorem i rurą kominkową doprowadzę zimne powietrze spod zderzaka. Trzymajcie kciuki bo szanse są 50/50 ale są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 johny_fellow, ja też przed zlotem będę robił dolot więc też tak samo mam miejsca dużo za akum. i też robie identycznie. Filtr napewno będę miał KN, innego ciulstwa nie widze w tym genialnym silniku :diabel: no i wydech jeszcze musze zrobić.Zapodam fotki gdzies za dwa tygodnie jak już zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 kurcze, kupilem k&n, ale martwie się, ze bedzie za maly do sr20de, ma dlugosc 15cm, mozecie mi podpowiedziec czy bedzie dobrze ? :> czy moze oddac go i wziasc 20cm ? nie jestem pewien czy 20cm wejdzie w nadkole jak bede robic CAI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 maly. jak mozesz to zmien na wiekszy. ja mam duzego k&n-a w nadkolu i nie ma zadnego problemu. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 No ja właśnie do mojego 1.6 też planuje kupić taki 15cm, myślę że do mnie wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Panowie, rewelka w konfiguracji CAI w nadkolu za zderzakiem na gazie spokojnie pociagnal do 140km/h obr nie moge za bardzo skojarzyc wszystkiego naraz ale ok 7tys, sklad mieszanki ok 2-3 diod czyli juz ubogo ale wczesniej nie swiecily zadne, na pokladzie bylem ja ok 95kg + druga osoba lacznie ze 150kg kierownik + pilot czyli ciekawe jakby ciagnal na PB(w konfigu z filtrem za AKU obciazenie takie samo 140 na PB lecial i wydaje mi sie ze mial ponad 7tys obr jakos 7,2 moze nawet) - jeszcze nie testowalem ale pewnie 140 na pierdniecie na PB, choc na gazie nieczego sobie, mysle ze do 145 by nawet dobil ale odpuscilem jak doszlo do 140 wczesniej z filtrem za AKU na LPG to heh nie bylo by mozliwe a powyzej 120 to juz raczej nie mial ochoty na przyspieszanie na 3 biegu BLOS caly czas na 2,5 obr, zdecydowanie odradzam filtry za AKU i jakies nawiewy,(chyba ze filtr za AKU ale w obudowie) jak dalem filtr w zderzak dopiero NISMO zaczelo smigac, coprawda dol sie troszke pogorszyl ale gora zyskala kilkakrotnie, wczesniej 5-5,5 tys i koniec jak by to coobcio ujal męskiej jazdy, teraz na LPG cisnie do 6,5 spokojnie a nawet do 7, no pozatym na PB zawsze wporzo kazdy kto mial konfig za AKU i przeniosl go w zderzak napewno wie o czym mowie mysle ze hamownia nawet z nawiewem nie ukarze pelnych skutkow filtra w zderzaku i porownania dlatego nie sa az tak duze w szczegolnosci jesli chodzi o LPG pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 spokojnie pociagnal do 140km/h to jest max ? bo nie rozumiem, jak tak to zadna rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 140km/h to jest tyle co pociaglem na LPG na 3 biegu z filtrem w zderzaku/nadkolu, max mysle ze dobil by do 145 bo jeszcze troche ciagnal no maxymalne max to moze 150 ale to zalezy od wspolczynnikow atmosferycznych, obciazenia i takie tam, kazdy chyba wie o tym na PB w obecne konfiguracji nie sprawdzalem, ale na 3 biegu z filtrem nieoslonietym za AKU na zawolanie 140 km/h lecial, na LPG za AKU tak jak pisalem wczesniej 120 i pozniej ledwo co Bombel nie rozumiem co ma dac podkrecenie obr w gazniku? roznica jak dla mnie nie jest taka duza aby cos kombinowac, ale nie powiem ze nie chcialbym miec go dostepnego od samego dolu pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 no dobra ale podkrecenie obrotow masz na mysli regulacje skladu mieszanki w gazniku czy powiekszenie obrotow biegu jalowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 sklad mieszanki raczej jest OK, ale dla pewnosci zobacze na kazdym biegu zaraz od niskich obrotow co sie dzieje i na PB i na LPG jak przedstawia sie sprawa pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 a jak jest z dolotem w silniku z gaźnikiem;]?? a dokładniej w p10 z 1992 1.6.... da rade to zrobić, i czy to ma sens przedewszytkim?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 popatrz pare postów wczesniej, najlepiej przeczytaj caly wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 już to zrobiłem;] najpierw przeczytałem pare stro wczesniej i napisałem posta, a teraz przeczytałem reszte;] ile jest z tym roboty, i jakie są koszta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 zalezy od tego jaki cai chcesz zrobic, wtedy dobierz czesci z allegro albo jakiegos sklepu internetowego (laczniki, rurki etc) i bedziesz mial odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.