Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Układ Dolotowy, Filtry Stożkowe oraz CAI


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hermoll, czy ja mam jakieś przewidzenia czy Ty masz dolot zrobiony z ryry PCV służącej do odpływu wody kanalizacyjnej???? :galy:

 

Hehe dosyć powszechnie stosowana w dolotach kibelrura :D

I wbrew wyglądowi, sprawdza się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość junioor

Witam

 

Posiadam Primerke P10 GT zagazowana ( BLOS już jest i EGR zaślepiony :) ) i teraz planuje zrobić CAI No i podczas rozglądania się za elementami do jego budowy na allegro znalazłem to:

 

http://moto.allegro.pl/item190256560_stozk...budowa_jr_.html

 

I teraz mam pytanko co Wy o tym wynalazku sądzicie jako bardziej doświadczeni i filtr tej firmy jest coś wart?? Bo mi to wyglada na dobry pomysł ( bezproblemowy dostęp do filtra, zanieczyszczeń mniej niż w nadkolu no i chyba montaz mniej czasochłonny ) moznaby tą obudowe zamontowac zamiast seryjnej puchy na filtr a zimne powietrze doprowadzic rura z nadkola. Może już ktoś to ma zamontowane??

 

Z góry dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

zasys zimnego powietrza koniecznie z dolu, czy CAI czy rura spod zderzaka i do ubowanego filtra, ale 170zl za kawalek plastiku w zyciu bym nie dal :]

 

pozdr

 

[ Dodano: Wto 01 Maj, 2007 21:24 ]

juz bym wolal kupic filtr K&N i wsadzic go w zderzak, a do zimy opracowac sobie jakas obudowe ktora by weszla pod maske

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość greg76
Witam

 

Posiadam Primerke P10 GT zagazowana ( BLOS już jest i EGR zaślepiony :) ) i teraz planuje zrobić CAI No i podczas rozglądania się za elementami do jego budowy na allegro znalazłem to:

 

http://moto.allegro.pl/item190256560_stozk...budowa_jr_.html

 

I teraz mam pytanko co Wy o tym wynalazku sądzicie jako bardziej doświadczeni i filtr tej firmy jest coś wart?? Bo mi to wyglada na dobry pomysł ( bezproblemowy dostęp do filtra, zanieczyszczeń mniej niż w nadkolu no i chyba montaz mniej czasochłonny ) moznaby tą obudowe zamontowac zamiast seryjnej puchy na filtr a zimne powietrze doprowadzic rura z nadkola. Może już ktoś to ma zamontowane??

 

Z góry dzieki za odpowiedz

 

za te pieniadze to dobre rozwiazanie. JR to markowa i dobra firma a izolacja cieplna bedzie bardzo dobra. smialo mozesz brac. "drogo" to pojecie wzgledne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

greg76 skoro mowisz ze OK to tak musi byc ;)

ja bym byl za rozwiazaneim na lato aby filtr byl w nadkolu, oslabia sie dol ale poprawa na gorze jest z nawiazka, bynajmniej w moim GA16DS tak jest

 

nie moge porownac do filtra w obudowie ale pewnie jest to rozwiazanie takie wyporsrodkowane, no bo filtr pod maska bez obudowy jest najgorszym roziwazaniem

 

jesli ktos lubi krecic auto wysoko to poelcam filtr w zderzku/nadkolu, a na zime/jesien dac go w obudowe pod maske i rura pod nadkole czy wlot z przodu auta

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
za te pieniadze to dobre rozwiazanie. JR to markowa i dobra firma a izolacja cieplna bedzie bardzo dobra. smialo mozesz brac. "drogo" to pojecie wzgledne.

ale na tej aukcji tylko obudowa jest JR, a filtr EUFAB (kij go wie co to takiego ? )

Jeżeli ktoś słyszał coś pozytywnego (oprócz ceny :D ) na temat tych filtrów to czekam na info.

Aha gdzie taką ładną rurę mozna dorwać jak na tej aukcji ?

A jeżeli nie to chyba sie skusze na coś takiego:

http://www.herkules.auto.pl/index.php?tuni...d=3&ID_k=27

pierwszy od góry

sklep pod nosem i testy, które przemawiają na +

http://www.tuningbaja.pl/?p=/4/2

Na ile to wiarygodne ? nie wiem, ale jest :D

 

Co specjaliści na to ?

 

[ Dodano: Czw 10 Maj, 2007 13:30 ]

Ewentualnie gdyby miał ktoś dostęp do filtrów Green w przystępnej cenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie działa i o to mi sie rozchodzi własnie ;)

bo cały dział "zrob to sam" na stronie głównej nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Hmm... troszkę kaski mi zostało i zastanawiam się nad zrobieniem dolociku do zlotu.

Nie będę dużo cudował tylko od gaźnika poprowadzę kolanko 90*, 3" rurę 50-60cm, stożek (jak starczy kasy to K&N) schowam za akumulatorem i rurą kominkową doprowadzę zimne powietrze spod zderzaka.

Trzymajcie kciuki bo szanse są :D 50/50 ale są :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

johny_fellow, ja też przed zlotem będę robił dolot więc też tak samo mam miejsca dużo za akum. i też robie identycznie. Filtr napewno będę miał KN, innego ciulstwa nie widze w tym genialnym silniku :diabel: no i wydech jeszcze musze zrobić.Zapodam fotki gdzies za dwa tygodnie jak już zrobię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze, kupilem k&n, ale martwie się, ze bedzie za maly do sr20de, ma dlugosc 15cm, mozecie mi podpowiedziec czy bedzie dobrze ? :>

czy moze oddac go i wziasc 20cm ?

 

nie jestem pewien czy 20cm wejdzie w nadkole jak bede robic CAI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

Panowie, rewelka w konfiguracji CAI w nadkolu za zderzakiem na gazie spokojnie pociagnal do 140km/h obr nie moge za bardzo skojarzyc wszystkiego naraz ale ok 7tys, sklad mieszanki ok 2-3 diod czyli juz ubogo ale wczesniej nie swiecily zadne, na pokladzie bylem ja ok 95kg + druga osoba lacznie ze 150kg kierownik + pilot ;)

 

czyli ciekawe jakby ciagnal na PB(w konfigu z filtrem za AKU obciazenie takie samo 140 na PB lecial i wydaje mi sie ze mial ponad 7tys obr jakos 7,2 moze nawet) - jeszcze nie testowalem ale pewnie 140 na pierdniecie na PB, choc na gazie nieczego sobie, mysle ze do 145 by nawet dobil ale odpuscilem jak doszlo do 140

 

wczesniej z filtrem za AKU na LPG to heh nie bylo by mozliwe a powyzej 120 to juz raczej nie mial ochoty na przyspieszanie na 3 biegu

BLOS caly czas na 2,5 obr,

 

zdecydowanie odradzam filtry za AKU i jakies nawiewy,(chyba ze filtr za AKU ale w obudowie) jak dalem filtr w zderzak dopiero NISMO zaczelo smigac, coprawda dol sie troszke pogorszyl ale gora zyskala kilkakrotnie, wczesniej 5-5,5 tys i koniec jak by to coobcio ujal męskiej jazdy, teraz na LPG cisnie do 6,5 spokojnie a nawet do 7, no pozatym na PB zawsze wporzo

 

kazdy kto mial konfig za AKU i przeniosl go w zderzak napewno wie o czym mowie

mysle ze hamownia nawet z nawiewem nie ukarze pelnych skutkow filtra w zderzaku i porownania dlatego nie sa az tak duze w szczegolnosci jesli chodzi o LPG

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

140km/h to jest tyle co pociaglem na LPG na 3 biegu z filtrem w zderzaku/nadkolu, max mysle ze dobil by do 145 bo jeszcze troche ciagnal no maxymalne max to moze 150

ale to zalezy od wspolczynnikow atmosferycznych, obciazenia i takie tam, kazdy chyba wie o tym

na PB w obecne konfiguracji nie sprawdzalem,

ale na 3 biegu z filtrem nieoslonietym za AKU na zawolanie 140 km/h lecial, na LPG za AKU tak jak pisalem wczesniej 120 i pozniej ledwo co

 

Bombel nie rozumiem co ma dac podkrecenie obr w gazniku?

roznica jak dla mnie nie jest taka duza aby cos kombinowac, ale nie powiem ze nie chcialbym miec go dostepnego od samego dolu ;)

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale podkrecenie obrotow masz na mysli regulacje skladu mieszanki w gazniku czy powiekszenie obrotow biegu jalowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

sklad mieszanki raczej jest OK, ale dla pewnosci zobacze na kazdym biegu zaraz od niskich obrotow co sie dzieje i na PB i na LPG jak przedstawia sie sprawa

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sulej44

już to zrobiłem;] najpierw przeczytałem pare stro wczesniej i napisałem posta, a teraz przeczytałem reszte;]

ile jest z tym roboty, i jakie są koszta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy od tego jaki cai chcesz zrobic, wtedy dobierz czesci z allegro albo jakiegos sklepu internetowego (laczniki, rurki etc) i bedziesz mial odpowiedz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...