Gość sulej44 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 szczerze to nie znam sie dokońca na tym... hmm, pokombinuje z kumplem, który niedawno robił to w preludce swojej, a myślisz że warto przy seryjnym silniku?? co bys zalecał jeszcze zrobić, tak żeby nie wymagało to kupy kasy, bo spłukałem sie ostarnio na naprawe zawieszenia... on to robił z wykłej "kibelrury" owiniętej kalimatą...;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 więc spokojnie sobie poradzicie, tylko powiedz mu gdzie masz zimne powietrze Bombel, z tym stożkiem to przesadziles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 hehe;] a najlepiej w nadkole wpakować filtr?? i wtedy ten orginalny filtr trzeba wywalić rozumiem?? nie bedzie mo0żliwośći żeby stożek zassał mi wode np w desz lub wtrakcie pokonywania jakiejś kałuży?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 tak, wycina sie dziure i przenosi stozek w nadkole. cala reszta seryjnych obudow idzie na smietnik :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 acha, dzięki, zastanawiałem sie bo nie wiedziałem jak to jest wtedy gdy ma sie silnik na gaźniku... jutro jade na mazurki, to pokombinuje coś, i mże jakieś foty zrobie;]... mam nadzieje że bedzie czuć efekt, że z jakieś 2-3 konie mocy wieej bedzie... a da sie w jakies miejscewcisnąć stożek, zeby blachy nie ciąć a żebymiało to sens?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 da sie wcisnac ale to troche mija sie z celem bo bedzie ci bral cieple powietrze a w lato nawe bardzo gorące i wtedy robi sie tzw"głupia robota" - niesety jesli chces zmiec efekty trzeba ciąć blache i to ostro :-) ale warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 jak ktos koniecznie musi miec piekne cacko to niech wywala 60 na pol metra rurki. mnie to wuszlo w sklepie z metalami kolorowymi 15zl. kolanko i lacznik po okolo 30 w norauto a stozek ..... co kto lubi. za 50 z allegro wyda. w sumie 120zl i gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 tan naprawde koszty sa kwestia Stozka ;-) mozna kupic za 50 z allegro , a mozna kupic duzego KN za 150-170 złotych - tylko jaki stozek wybierzesz wyksztaltuje ci ostateczne koszty - i tak jak mowi Greg76 jak chcesz miec swiecace cacko to drozej , jak zwykla rura to taniej - It's up to you Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 dzięki za info, pytam sie bo powoli zaczynam szykowac sie do jakiś modyfikacji mojego nissanika, mam nadzieje że dasie coś wykrzesać z mojego gaźnikowca;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 ktos moze znalazl alternatywe dla gumowych łączników i kolanek (oprocz rurek pcv) ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Pewnie może być aluminiowe tylko żeby było szczelnie trzeba by to pospawać. Ja zamówiłem kolanko gumowo-plastikowe, rurę alu 50cm i redukcję gumową - wszystko 3". Podobno już kurier pakę przyniósł także w niedzielę po egzaminie do boju! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 ktos moze znalazl alternatywe dla gumowych łączników i kolanek (oprocz rurek pcv) ? :> www.toptuner.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 www.toptuner.com Ja właśnie od Nich kupowałem pierdoły do dolotu. A stożek sprzedał mi mehrer, któremu bardzo za to dziękuję. Wieczorem zrobię fotki całego zestawu a jutro wieczorem postaram się go założyć i też wszystko opstrykać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 nie maja pewnej rzeczy w toptuner.com, elastycznej zlączki z wejsciem na niskie obroty, takiej do zastosowania miedzy blosem a przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 No więc dzisiaj pod maskę mojego Nismo trafił nowy zestaw dolotu Stożek to K&N RC-3250, rura 50cm-3", kolano 90*-3", redukcja z 3" na gaźnik (z 77 na 62mm), filtr odmy AOMA 12mm. Podciśnienia pozaślepiałem i zastanawiam się tylko nad jednym z nich. To które dochodzi do tego grzybka na początku obudowy filtra powietrza skądś mi się oderwało i nie mogę znaleść króćca od niego żeby to zaślepić. Wie ktoś gdzie może to być? Przy okazji umyłem gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 jak zrobiles redukcje? na gaznik? opisz dokladnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 jak zrobiles redukcje? na gaznik? opisz dokladnie? Voala: http://www.toptuner.pl/go/_info/?id=4355 Kupiłem, nie zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 no to dżony zaszalałeś podoba mi sie to co widze u Ciebie. Też tak chcę,a powiedz będziesz jakoś doprowadzał zimne powietrze do filtra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 powiedz będziesz jakoś doprowadzał zimne powietrze do filtra ? Narazie myślę o poprowadzeniu tylko rury kominkowej spod zderzaka w okolice filtra a później zrobię jakąś obudowę termiczną albo pociągnę stożek w nadkole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 No ja się będę starał zrobić tak albo podobnie jak ma Coobcio na pierwszej stronie w srebrnym dupowozie. Zakupy robię w czwartek już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saint Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saint Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Ogolnie po wywalieniu wszystkich gratow niepotrzebnych i zmontowaniu napewno poprawil sie dzwiek (fajny juz jest ) no i osiagi tez sie minimalnie poprawily, ale to mini mini. Tylko jeszcze mi sie to nie podoba zbytnio. Od samej obudowy filtra zeby taka rura szla w nadkole moze by lepiej bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MATIzagan Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam no to tak mam pytanie czy moge z normalnego filtra ktory jest seryjnie cos zrobic tzn czy moge przedluzyc go i wpuscic w nadkole az tam do haloogenu ?mam tez stozek tylko ze mam gaz .... i nie mam blosa moj silnik to 2,0 16V SR20Di monowtrysk pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saint Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 No po ostrej jezdzie wszystko gites na niskich sie troche zmienilo na minus, za to gora zdecydowanie lepiej prznajmniej takie mam odczucie i tylko troche chyba temperaturka pod maska skoczyla, a moze mi sie wydaje tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qn83 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 siemka do pytania MATIzagan sie podpinam:) tez mam jednopunkta z gazikiem-jak tam pokombinowac z dolotem? mozna pociagnac dolot pod puszke z orginalnym filtrem? ma to sens? tzn skrocic orginalny dosc znacznie,wyciagnac stary filtr, pociagnac do puchy rurki ze stozkiem na poczatku? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.