Gość johny_fellow Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 BIKEQ1 ta rurka nie ma żadnego wpływu na obroty :!: Najprawdopodobiej (na 99%) odłączyłeś wężyk podciśnienia od ssania i dlatego cały czas trzyma tak wysokie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 A ja się spytam co ile czyścicie swoje stożki :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIKEQ1 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie ma reguły. Ja czyszcze jak się ubrudzi lub co 4 miesiące profilaktycznie. Aczkolwiek jak kiedyś zatęsknilem za szutrowymi nawierzchniami to musialem czyścić po godzinie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Ja mam ten pierwszy zestaw Jacky i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 A na to nie zwruciłem uwagi zresztą dużo tego nie idzie więc i tak na długo starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Proch Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 W sumie to skoro K&N ma 355ml a ten zestaw Jacky ma 200ml, to ja bym brał K&N. Trochę drożej i trochę więcej. A firma raczej zna się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIKEQ1 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 K&N zestaw ma po 355 ml Weź K&N. Zaj@#$% zmywa caly syf ze stożka. Ja tego używam i jest genialne. Psikasz czekasz 20 minut splukujesz, suszysz i po temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WilQM Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam Wszystkich, dołączyłem do forum Nissana już jakiś czas temu , śledzę forum jak często mogę , może nie widać tego po postach ale będzie lepiej.... Od 4 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Primery P11 P144 2001 rok, 2.0 Sr20de (140KM), jako że jestem fanem motoryzacji dbam o auto jak tylko mogę, postanowiłem jednak troszkę usportowić jakże to stateczną limuzynę klasy średniej.... na początku był sam stożek, miałem troszkę problemów z dopasowaniem go do przepływomierza ale znalazłem stary przepływomierz i dopasowałem do stożka. Od początku wiedziałem że takie umiejscowienie filtra może jedynie pogorszyć osiągi ale byłem ciekaw jak japońska maszynka jeździ ze stożkiem, przyznam że takiego dzwięku się nie spodziewałem , szok normalnie, ryk prawie jak subaryna , po przeczytaniu tematu Coobcia o filtrach ( ponad 20 stron) zamówiłem potrzebne części do ColdAirIntake'a. Nowy większy filtr, adapter do przepływomierza, kolanko 120’ (które okazało się niepotrzebne) zestaw do impregnowania i czyszczenia filtra. Jako że mieszam w Irl, miałem problemy z rurą aluminiową, mogłem kupić 80 cm za 100euro!!!! pogięło ich, także zacząłem szukać rur PCV, też ciężko. W sklepach jak castorama były tylko do 60mm, w końcu jednak znalazłem wygiętą w 90 stopni rurę długości około 1 m i średnicy 90mm. Dopasowałem i śmiga. Oto Pacjent: Shot with Canon PowerShot S3 IS at 2007-06-30 Shot with Canon PowerShot S3 IS at 2007-06-30 Zrobiłem też parę testów. Niestety nie dysponuje profi sprzętem do tego celu, użyłem stopera z funkcją odliczania, jechałem sam, testy są prawdziwe i dokładne jak tylko się dało stoperem, robiłem już to wiele razy więc w miarę wyszło. Gdy skopałem start( 2 razy) albo za późno klikałem na stoper (raz) powtarzałem próbę. Nawiew w środku na 27 ‘C. 0-100 było robione zawsze na tym samym odcinku, dwójka do odcinki , strzałka wychyla się wtedy na 101-102 km/h, obroty około 7100-7200 czerwone pole od 6700 , 40-120 ta sama droga jednak trochę była poskręcana i nierówna, ori' filter, ShortIntake i "Cold" oto wyniki. Krótki dolot , droga sucha, temp powietrza 15'c 0-100 1. 8.26 2. 8.32 3. 8.11 średnio: 8.23sek elastyczność 4 bieg , 40-120 km/h 1. 21.36 2. 21.23 3. 21.13 średnio: 21.24 sek Oryginał puszka bez "box'a szmerów" (chyba tak to się nazywa) , temp powietrza 17'C, droga sucha 0-100 1. 8.23 2. 8.12 3. 8.15 średnio: 8.166 elastyczność 4 bieg , 40-120 km/h 1. 21.13 2. 20.75 3. 20.27 średnio: 20.716 Cold Air Intake , temp powietrza 18'C , droga sucha 1. 7.98 2. 7.91 3. 7.85 średnio: 7.913 Elastyczność 1. 21.14 2. 21.18 3. 20.55 średnio: 20.95 Shot with Canon PowerShot S3 IS at 2007-06-30 Shot with Canon PowerShot S3 IS at 2007-06-30 Muszę powiedzieć że takich wyników się nie spodziewałem, myślałem że to elastyczność się poprawi a została na tym samym poziomie(według testu) , może nie w tych obrotach tkwi przyrost, 40-120 km/h dobrałem dlatego żeby silnik miał trochę czasu na przyspieszenie i żeby były większe rozbieżności w czasie, 40 km/h na 4 biegu to około 1400obr/min a 120km/h to około 4200obr/min. Na 0-100 urwałem 0.3s w stosunku do krótkiego i 0.25s w stosunku do Prawie oryginalnego filtra. Piszę prawie bo tak naprawdę bez box’a szmerów Chyba jest lepiej gdyż puszka filtra jest połączona rurą która dochodzi do zimnego pustego miejsca po boxie szmerów. W moim odczuciu jednak samochód na CAI lepiej przyspiesza i czuć to po prostu, a ten dźwięk…. Jest jeszcze głośniej niż z krótkim pod maską . Cała operacja zajęła mi około 3 godzin i obyło się bez zdejmowania zderzaka. Raczej nie wygląda to profi ... najpierw chciałem sprawdzić czy to naprawde działa , w przyszły weekend zdejmuje wszystko , siknę farbą niektóre elementy, pozakrywam od dołu go szczelniej i wrzucę fote jak wyszło. Mam nadzieje że przekonam kogoś do założenia CAI w nissanie bo to działa!!! jak dałem się bratu przejechać autem to nie mógł powstrzymać „ciacha” na twarzy. Ryk jak rasowe auta pow 200koni normalnie.....:) Pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 A czym czyścicie filtry z resztek tego lepiszcza przed ponownym nasączeniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 A czym czyścicie filtry z resztek tego lepiszcza przed ponownym nasączeniem ? 5 postów wyżej bombel daje linki do aukcji allegro z takimi preparatami :!: czytaj dokładniej wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WilQM Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 ja mam ten drugi zestaw "jacky" , jeszcze nie sprawdzałem jego skuteczności w sumie , next mod: Porting wydechowych i ssących .... jak dam rade Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 :oops: no tak - pierdoła ze mnie bo myslałem, ze to wątek o tym czym nasączać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Wlasnie jestem w trakcie zakladania CAI, czy moglby mi ktos tak na szybko podpowiedziec co mam zrobic z ta gumowa rurka ktora dochodzi od spodu do puszki filtra od jakiegos czujnika w GA16DE? Mam ja zaslepic czu zostawic "otwarta" czy moze podpiac pod nowa rure od dolotu? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 co mam zrobic z ta gumowa rurka ktora dochodzi od spodu do puszki filtra od jakiegos czujnika w GA16DE? ja ją po prostu odpiołem i skierowałem w dół żeby nie zawadzała. Nie odczuwam jakichś niedogodności z tym związanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Dzieki za szybkie info Jak narazie zaslepilem ja tasma izolacyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nie wiem ile daliscie za stozek K&N, ale do Sunnu z SR20DE trzeba wycelowa 375pln !!! uuuuuu. do mojego autka wszystko jest kurewnie drogie...czasem mam dosc :kosci: Przecietnie kosztuje ok.180pln, a do mojego NIEEE !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 a kto Ci każe dedykowany stożek kupować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 a kto Ci każe dedykowany stożek kupować ? ...bo sobie tak mysle że tak do konca to bez róznicy chyba nie jest. Myle się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ja kupilem uniwersalny K&N za 190zl i dziala :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 a kto Ci każe dedykowany stożek kupować ? ...bo sobie tak mysle że tak do konca to bez róznicy chyba nie jest. Myle się? jeśli występuje jakakolwiek różnica to nie ma opcji żebyś ją poczuł... kup uniwersalny stożek, jak najlepiej odseparuj go od ciepłego powietrza ( zabudowa na przykład ), doprowadź do niego zimne powietrze z nadkola bądź zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 A czy mozesz podac jakies jego oznaczenie? Dedykowany miał 57-0110, no i czy srednica wejcia przy przeływce bedzie taka sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 witam kto lubi pomajstrowac i nie przeraza go pcv pod maska to wymyslilem ze mozna stozek wsadzic w pomaranczowe pcv sred 160mm, sa takie laczniki maja ok 20cm - musze je zmierzyc dokladnie i do tego sa szczelne korki wciskane, idealnie to sie nadaje ze zamknac w tym stozek, tylko w korkach zrobic otowry i doczepic kolnierze na np 75mm, np mozna przynitowac, tylko jeszcze zeby dostac takie tanie kolnierze z pcv to za miesiac stozek bedzie pod maska i rurka pod zderzak pozatym reszta dolotu pcv pod maska u mnie, sprawuje sie bezproblemowo, bez zadnych nieszczelnosci ani awarii na skutek ciepla czy zimna pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 hey.. prał ktoś już z was stożek (ja mam K&N) i do tego właśnie kupiłem zestaw do czyszczenia K&N jak zalecacie mycie jego ? płynu nalać i pędzelkiem z zewnątrz wymyć go ? jak długo schnie.. i jaka ilość tego olejku mam dać bo on jest w spreju [ Dodano: Nie 02 Wrz, 2007 23:17 ] dobra bez odp. wyprałem go właśnie wczoraj i lepiej się zachowuje autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Ja robie tak -1 najpierw miękkim pędzelkiem wyczesujesz grubszy syf -2 spryskujesz płynem i zostawiasz na 10 minut -3 wkładasz stożek pod kran z wodą kran do środka do stożka tak aby syf był wymywany na zewnątrz -4 suszysz (suszarka do włosów ) -5 olejenie - w moim zestawie olejek nie jest w spreyu tylko jest taki dziubek i smaruje co drugie żeberko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 no tak samo jak ty zrobiłem tylko ze pkt.4 zostawiłem go na 2-3 h i sam wysuszył się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.