bodek_n14 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 nareszcie ktoś napisał coś o wkładce + zimny dolot i odczuciach Planuje zrobić to samo u siebie. Skąd wziąłeś rurę elastyczną fi70 :?: Widziałem tylko fi80 :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 miałem okazje dzs pojeżdzić po mieście cała rodzinką niezły upał był... -> cai sie sprawdza bo elasyczność przy max zaladowanym aucie rewelacja bo ja, żona , dwójka dzieci razem z foltelikami i duży wózek - tandem i primerka nie odczuła obciążenia zwłaszcza przy wlaczonej klimie heheh... przykład miałem włączony 5 bieg i jechałem oklolo 70 na godzine... myślałem że to 4ka bo coś mi sie pomału rozpedzał i chciałem zmienić na 3 ale jak za drążek złapałem to okazało się że to 5!!! Nie poznaje mojego auta po tym modzie ... bardzo pozytywnie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 ponowie pytanie. gdzie kupiłeś/skąd wziąłeś rurę elastyczna fi 70mm? Aluminiowa jest, plastikowa czy gumowa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 mieli ostatnią sztukę aluminiową gatesa - to są osłonki do przewodow chłodnicy, i ogołnie przwodów - harmonijkowe ... stacja obsługi Sosiba auto serwis Stara miłosna trakt brzeski koło mnie koło domu ale mieli ostatnią sztukę w tym wymiarze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 no to panowie ja juz nie wiem co najlepiej sprawdza sie w SR20 dolot na stożku w błotniku, czy seryjna pucha+dolot do niej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 dolot na stożku w błotniku takie rozwiązanie sprawdza sie na torze, sam chciałem to u siebie zastosować ... ale co 10.000 lewarować auto, wyjmować nadkole żeby wyczyścić stożek to nie dla mnie zbyt leniwy jestem;) pozatym w tym miejscu filtr szybciej się brudzi... i jescze jeden problem... jazda w ulewnym deszczu albo wjazd w wode ... strach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 i jescze jeden problem... jazda w ulewnym deszczu albo wjazd w wode ... strach.... żeby coś się stało filtr musiałby by zamoczony w wodzie i ją zassać, drobna mgiełka czy krople czy nawet mokry filtr nie mają żadnego wpływu, poza tym po to są plastikowe nadkola by woda i brud dostawały się tam w bardzo ograniczonej ilości. CAI jest bardzo dobrym ulicznym rozwiązaniem, daje przyrosty w całym zakresie. Reakcja na gaz lepsza będzie natomiast na seryjnej puszce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Reakcja na gaz lepsza będzie natomiast na seryjnej puszce. Co przez to rozumiesz? Czyli generalnie do codziennej eksploatacji lepsza seryjna pucha z dolotem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość D@r3k Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam Panów Tak sobie czytam i czytam.. Chip tunning nie wyszedł (chciałem się podłączyć pod inicjatywę Teresa z podforum Almerki) więc teraz szukam innej ciekawej alternatywy dodania kopa memu Kochanie ) Tak się zastanawiam nad stożkiem. Przed jego założeniem mam go "zakonserwować", czyli użyć olejku coś jak olejek 1 lub olejek 2. Iść za firmą i kupić ten lepszy>..? Dobra.. Posmarowałem.. Tak jak normalny filtr go konserwuje (bo rozumiem, że go "myję" (jak? - woda z detergentem co jest w zestawie, oliwię i zakładam?) Ile razy taki zabieg filtr wytrzymuje? Dwa - Zdejmujecie go na zimę ..? Dalsze pytania w drodze, szczególnie do Coobcio :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=-d33zjMrnv0 :diabel2: jest troszkę lepiej ... pomimo braku trakcji na 1 biegu udało się zejść do około 6.5s do 100 na trochę zapiaszczonej i mokrej miejscami nawierzchni czyli jednak wkładka + cai jest ok. przynajmnej moja byka pozytywne zareagowała na taki mod... zostaje poszerzyć dziurę w zakolu i do 80mm rozbebeszyć puszkę i wykonać wszystko bez drutu na porządnym materiale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=-d33zjMrnv0 :diabel2: jest troszkę lepiej ... pomimo braku trakcji na 1 biegu udało się zejść do około 6.5s do 100 na trochę zapiaszczonej i mokrej miejscami nawierzchni czyli jednak wkładka + cai jest ok. przynajmnej moja byka pozytywne zareagowała na taki mod... zostaje poszerzyć dziurę w zakolu i do 80mm rozbebeszyć puszkę i wykonać wszystko bez drutu na porządnym materiale co ty masz stary pod maska, chyba nie serię?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 podobno wałki były zmieniane... ale tego nikt nie wie ... nie miałem okazji zmierzyć bo przez wlew oleju nie da rady... nie wchodzę pod dekiel dopóki nie zacznie przeciekać... na razie filmik musi wystarczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 podobno wałki były zmieniane... ale tego nikt nie wie ... nie miałem okazji zmierzyć bo przez wlew oleju nie da rady... nie wchodzę pod dekiel dopóki nie zacznie przeciekać... na razie filmik musi wystarczyć Ale masz:SR20De, czy SR20DE? Parametry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 DEH i kręci się na mobilu 1 5w50 całkowita seria 100 sztuk takich wypuścili aha ten filmik nakręciłem na tragicznym paliwie z BP 98 bo nie po drodze było na shella a prawie zawsze latam na 100 z shella Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Bij na hamownie, ciekawe ile wyskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 da rade okreslic, co bedzie korzystniejszym rozwiazaniem? opcja 1: stozek w airboxie z odpowiednim dolotem opcja 2: wkladka z odpowiednim dolotem opcja 3 i 4, to opcje 1 i 2 ale bez dolotu z nadkola lub zderzaka... czyli raczej na wejsciu odpadaja? bo zastanawialem sie nad stozkiem, ale ostatnio wiele osob chwiali sobie wkladki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 PMW, ja nie wiem, czy ty coś ukrywasz, czy na prawdę nie zależy ci na poznaniu swojego auta? Na twoim miejscu już dawno sprawdził bym co jest grane pod maską i pojechał na hamownię. Ładnie ta Prima chodzi, na filmiku ok. 7,4s do licznikowej setki a mówisz, że nawet 6,5s da radę. Mój waży 200kg mniej, ma 156KM/193Nm i robi licznikową setkę w ~7,2s (na dobrych gumach pewnie wysoką szóstkę dało by radę). Poważnie zaczynam być ciekawy wykresu tej seryjnej sportline'y :027: [ Dodano: Pon 19 Maj, 2008 20:46 ] dmx81, opcja 3,4 rzeczywiście odpada. U mnie nie sprawdziła się opcja z airboxem i zimnym dolotem. U innych, z tego co piszą, coś dała. Myślę, że wkładka + zimny dolot lub sam zimny dolot do seryjnej puchy to optymalne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 bodek_n14, ciezko (przynajmiej mi) zgrac sie z godzinami pracy hamowni, sa strasznie nieregularne :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 mi juz kompletnie nie po drodze na okęcie do Grabowskego ze Starej Miłosnej.. najdalej jak sie zapuszczam do Warszawy to Jordanowska -> tuż przy Marsa bo tam pracuję. Warszawskie korki omijam szerokim łukiem nie ma to jak śmigać po podmiejskich pustych drogach W piątek idą kamenie szlifierskie i wiertara w ruch i poszerzam dziurę teraz jak wszedłem w zakole i wyjebałem te tłumiki które i tak nic nie wyciszają to od zewnątrz i przez halogen będzie pestka...byle łape zmiescić i przeciągnąc... musze do piątku skompletować potrzebne rzeczy bo to co jest teraz czyli alu rura kominkowa to nie wygląda estetycznie i będe kombinował żeby nie wyrzucić halogenu i żeby był dolot dynamiczny zobaczymy jak to się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 dolot z przodu za zaslepkami na halogen to dobre miejsce bedzie? bo latwiej mi tam poki co zrobic:P i jak najlepiej skierowac, otwor w strone jazdy, czy w druga strone... a moze jak winda w >nic smiesznego<... W BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Kierując otwór przeciwnie do kierunku jazdy będziesz miał podciśnienie na wejściu :one: Udusisz w ten sposób swoją maszynę. To przecież oczywiste, że dolot w halogenie ma łapać powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 ok, czyli w kierunku jazdy otwor... a lepiej jak zaslepka z halogena go bedzie zaslaniala czy zeby otwor byl bezposrednio otwarty na swiat:P czy nie bedzie lapal za duzo syfu i czy podczas szybkiej jazdy nie zadusi sie doplywem powietrza:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 w przypadku instalacji turbo auto się nie dusi wręcz przeciwnie... a ciśnienie jest sporo wyższe niż przy dynamicznym doładowaniu atmosferycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 czyli spokojnie otworek skierowany w strone jazdy bez oslonek przed nim? no a co z zabrodzeniami, bedzie sie chyba szybciej brudzilo? nie lepiej jakos mniej wiecej na wysokosci zaslepki od halogena zeby nie bezposrednio na lapanie wszytskiego? oczywiscie tak aby swobodnie powietrze przeplywalo a nie przy samej zaslepce... cos tam pokombinuje:) no a porownujac to z dolotem w nadkolu, efekt powinien byc taki sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 czyli spokojnie otworek skierowany w strone jazdy bez oslonek przed nim? no a co z zabrodzeniami, bedzie sie chyba szybciej brudzilo? nie lepiej jakos mniej wiecej na wysokosci zaslepki od halogena zeby nie bezposrednio na lapanie wszytskiego? oczywiscie tak aby swobodnie powietrze przeplywalo a nie przy samej zaslepce... cos tam pokombinuje:) no a porownujac to z dolotem w nadkolu, efekt powinien byc taki sam? Musisz wymienić wkład filtra na k@n lub podobny, nasączyć go odpowiednim preparatem i możesz w brud nie wnikać on go zatrzyma, a przy tym bedzie luźniej niż na zwykłym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.