Przemek Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 CZy w primerze 1.6 16v reguluje się obrotu biegu jałowego. Niektórzy mówią, że reguluje elektronika inni, że jest jakaś śruba od regulacji przy przepustnicy? Przy obciążonym silniku (nawiew,światła itp.) obroty wachają się w okolicy 700(chyba jest ok). Przy nie obciążonym spadają poniżej 500 i cały silnik zaczyna się trząść. Przepływomierz, przepustnica, krokowiec wyczyściłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Tak reguluje się. Jest to tak zwana wstępna regulacja, bo komputer steruje wolnymi obrotami za pomocą silniczka krokowego. regulację przeprowadza się na nagrzanym silniku śrubą regulacyjną z boku przepustnicy i przy wpypiętej kostce od czyjnika otwarcia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 śrubą regulacyjną z boku przepustnicy mogę dodać że jest ona z prawej strony auta - plastikowa - na krzyżak Daj znać jak podniesiesz wolne obroty, a na zimnym nie będą zbyt wysokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Czy ktoś z tym praktykował? [ Dodano: Sob 17 Mar, 2007 10:51 ] przy wpypiętejwpięta czy wypięta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Wypiętej. Wyłączasz zapłon , wypinasz wtyczkę, uruchamiasz silnik(oczywiście nagrzany) regulujesz, gasisz silnik , wpinasz wtyczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 rafp11, w P11 2.0 jest robi sie tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 ja sie ostatni nameczyłem z tą regulacją - ja mam ustawione ok 850/900 przy obiążeniu normalnie ok 800 jak doprowadzicie do stanu że obroty będą wariowały to trzeba odłączyc aku na noc i rano będzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Tak w P11 2,0 ustawia się tak samo. Śrubka regulacyjna znajduje się z przodu na kolektorze ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ja sie ostatni nameczyłem z tą regulacjąCzemu się nameczyłeś? w którą stronę kręciłeś śrubą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blanki20 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 cześć wam ja mam podobny problem tylko u mnie ta śruba jest w tyle gaźnika taka długa ale nie na śrubokręt czy to na pewno ta ?? i jak można spytać która to kostka czujnika otwarcia przepustnicy dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W ktora strone trzeba krecic ta srubka zeby podniesc a w ktora zeby obnizyc obroty.I prosze jak ktos ma zeby wrzucil fotke tej srubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.