Gość maacieq Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 i jeszcze PZMot to potwierdzi że samochód jedzie szybciej i wogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof48 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Przyczyny zawyżonego spalania są wielorakie. Otóż należy zacząć od jakości paliwa a kończąc na wymianie filtra powietrza. Ponadto, jak bardzo będę chciał, to spalanie w moim 2 - litrowym samochodzie (kombi) może sięgnąć nawet 13 litrów na 100. Wystarczy, ruszać dynamicznie, hamować i nagle przyśpieszać, wówczas spalanie natychmiast skacze do góry i sięga ciekawych wartości. Moja rada: sprawdź i w razie konieczności wymień: - fitr powietrza, - filtr paliwa, - świece, - przewody wysokiego napięcia, - katalizator i sonda lambda, - zawieszenie - łożyska szczególnie, - układ hamulcowy czy czasem się nie blokuje. Po tym wszystkim i przede wszystkim, zatankuj dobre, czyste paliwo i zacznij ruszać spokojnie utrzymując płynną jazdę. No i na koniec oblicz spalanie. Wynik powinien być zadowalający. Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 i jeszcze PZMot to potwierdzi że samochód jedzie szybciej i wogóle Otóż ostatnie przeprowadzone badania niemieckiego ADAC również potwierdziły tą tezę jednakże niemieccy inżynierowie wykazali, że polskie badania tego zagadnienia były niedostatecznie wnikliwe. Udowodniono, że magnetyzery zmniejszają spalanie i zwiększają osiągi aut jedynie przy jeździe na północ, a przy kierunku południowym efekt jest niestety dokładnie odwrotny. Nadmienić należy, że jazda w kierunku wschodnim lub zachodnim może się skończyć tragicznym w skutkach wypadnięciem z drogi spowodowanym ściąganiem auta na prawo lub lewo w kierunku bieguna magnetycznego. Zdaje się, że badania te rozwiązały również zagadkę odkrytego niedawno w jednej z nadmorskich miejscowości nielegalnego wysypiska magnetyzerów produkowanych przez naszych rodzimych górali. Tak więc zabierajmy magnetyzery na wycieczkę nad może, ale raczej pozostawmy je w domu podczas wypadu w góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam , odswiezam temat mam podobny problem z GA16DE a mianowicie zaczol palic mi 13-14l , przedtem 8l, swiece,fitlr paliwa , filtr powietrza wymienione, kable sa sprawne. Zauwazylem takze ze ostatnio lubi odpalac za 2 razem. Jezdze raczej plynnie , nie wbijam go na obroty pow 4tys. Na zimnym silniku lubi go poszarpac na niskich obrotach, a gdy go depne na zimnym do 4tys(dalej wole nie szalec na zimnym) to wydaje mi sie ze ma lepszego kopa niz na cieplym. Prosze o sugestie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam , odswiezam temat mam podobny problem z GA16DE a mianowicie zaczol palic mi 13-14l , przedtem 8l, swiece,fitlr paliwa , filtr powietrza wymienione, kable sa sprawne. Zauwazylem takze ze ostatnio lubi odpalac za 2 razem. Jezdze raczej plynnie , nie wbijam go na obroty pow 4tys. Na zimnym silniku lubi go poszarpac na niskich obrotach. Prosze o sugestie Pozdro Sprawdz, czy pompa Ci nie cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Wow ale szybko:D spoko jutro sprawdze^^ Wystarczy odkrecic ten trojkat?pod tylna kanapa i spojrzec pod auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Podpinam sie pod temat Mam podobny problem tzn Jak jest zimny silnik to na 2-3 potrafi szarpan na lekkim gazie przy 2200rpm i jakos strrasznie szybko znika mi paliwo (nie zauważyłem żeby pod samochodem zostawała plamka) i poprosze o odpis gdzie dokladniej tego trojkata szukac i co z nim zrobic Moje auto to Primera P11 GT z gazem wiec benzin nie powinno tak szybko znikac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 mi palił 20 litrów na 100 ,kable i sonda padła z tego co pamiętam.2.0GT P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 u mnie pompa raczej odpada tez nie cieknie...sprawdze lambda , jak nie bedzie to , wiec chyba odwiedze elektryka samochodowego... Sprawdzilem dzisiaj sonde, pokazalo przynajmniej 12 blyskow na 10...lecz jak chcialem zobaczyc bledy kontrolka wogole nie chciala sie zapalic...sprobuje jutro jeszcze raz...moze cos z kata?obroty nie faluja. czekam na dalsze propozycje Pozdro [ Dodano: Nie 23 Wrz, 2007 15:05 ] dzisiaj zrobilem auto diagnoze kod 55 czyli wszystko ok , niewiem co moze teraz byc...ma ktos jakies propozycje? silnik GA16DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wstefaniak Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 ja mam lepszy problem, wymienione przewody, swiece, kopułka i palec rozdzielacza, reduktor od gazu, i zszedłem ze spalaniem z 22,5l gazu/100 do 18. Dzisiaj uruchomiłem wreszcie benzynę w moim nissanie, i tak jak na gazie nierówno chodzi i nie ma wolnych obrotów. Komp pokazuje błąd czujnika spalania stukowego ale nie wiem gdzie on jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 a ja zaobserwowalem ze jeszcze wiecej mi pali przejechalem niecale 150km a wskaznik pokazuje polowe ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 a ja zaobserwowalem ze jeszcze wiecej mi pali przejechalem niecale 150km a wskaznik pokazuje polowe ;/ Jeśli to jest serio, to to jest masakra! I pomyśleć, że ja czasem narzekam, że mi spali 10 czy 10,5 wachy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 serio serio . jutro jade do elektryka szamana , moze cos wyczaruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 bReko, mi palił przed wymianą rozrządu 15-16,5 l/100km, po wymianie spadł do ok. 12,5 i dalej się wkurzam, sprawdzę czy nie mam tarcz zablokowanych przez klocki, wszystko wymienione co trzeba było, przepływka czyszczona i dalej pali jak smok. Acha, komp. zresetowany i dalej wajcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Panowie a cos mozecie powiedziec mi na moj problem tzn mam primke p11 2.0GT ze spalaniem gazu zazwyczaj sie mieszcze w okolicach 10,5litra wiec mało pali (no chyba ze dostanie baty) ale za to benzyne mi wciaga. Mam instalacje IV generacji wiec zawsze odpalam samochod na benzin ale zeby na odpalanie samochody 2-4 razy dziennie poszło mi przez 2 tygodnie wachy za 90zł tzn 20litrów??. Przy baku jest sucho w okolicach pompy tez. Benzyna w garazu nie smierdzi ani plamy nie zostawia to jak i gdzie on ja przepala?? czy jeszcze inny problem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 wstefaniak, Szukaj Szukaj i jeszcze raz Szukaj Komp pokazuje błąd czujnika spalania stukowego ale nie wiem gdzie on jest. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=stukowego http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=stukowego http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=stukowego Jest tego dużo więcej, użyj wyszukiwarki i poświęć trochę czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oco_ Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witajcie I ja miałem ten sam problem co poprzednicy - spalanie 14l/100 zupy. Jeździłem po mechaniorach i guzik to pomogło. Każdy mówił coś innego. Sam się za to wziąłem bo szlag mnie trafił kiedy usłyszałem że taki jest urok auta z silnikiem 2.0l. Co się okazało padnięta była sonda lambda a we wszystkich testach z comp. było ok?! Sprawa wydała się na LPG gdzie moja sonda 1,5 raza przekraczała zakres pomiarowy. Zmienilem na uniwersalną i wszysko na razie gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZAHYR Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 W jakim zakresie napieciowym pracuje sonda lambda w silniku ga16de? Mam sonde 3-przewodową, na którym przewodzie mierzyć napięcie? Niektórzy piszą o drugiej sondzie lambda - gdzie jej szukać? Jest wkrecana od strony podłogi samochodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.