Gość Groszek Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Nie wiem o co chodzi bo moja almerka 1.5 z 2000 roku jest straaasznie mułowata. Wiem, że to jest silnik 1.5 ale chodzi jak mój golf II z silnikiem 1.6 z 1990, a jak ściagam się z Fiatem Sieną to Fiacik wygrywa, nawat po zmianie kierowców http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=26129 Przejrzałem ten topic i interesuje mnie kilka rzeczy. Po pierwsze almerka zbiera się dobrze tylko do 130km/h a później to już lipa straszna. Więc fiaciorem ją biore jak chce. Po drugie pisaliście żeby przeczyścić przepływomierz powietrza. I mam pytanie to ten zaraz za filtrem powietrza tak?? Po trzecie pisaliście żeby przeczyścić przepustnice tylko nie wiem gdzie się znajduje a manual serwisowy jest po angielsku i nie za bardzo kumam. Po czwarte pisaliście też o jakiej przepływce paliwa, czy przepływomierzu, że to może byc jego wina. Gdzie go znaleźć i czy da się go przeczyścić. Chciałbym tą sprawe załatwić w domu, a nie jechać do ASO, chyba ze w ostateczności do mechaników, ale wolałbym jednak w domciu na kanale ot zrobić. Dodam, ze paliwo tankuje tylko albo na Neste albo na Jet. Ps. Golf II jest wiele łtwiejszy w budowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiubik Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 słuchaj chłpopie olej te dwie stacjie jet to chyba bajgorsza jaką znam bywało tak że jak zalałem na jetcie to poprostu auto prawie nie przyspieszało poprostu masakra nie poolecam zalej na shelu lub orlrnie i zobacz jak nędzie jeżeli to nic nie da to pozmieniaj filtry i olej może to coś pomożę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 W grę wchodzi Przepływka, EGR albo rozrząd. Dwa pierwsze przerabiałem tzn przepływomierz wymieniłem a EGR zasklepiłem teraz Almera buja się jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Dokładnie zrób tak jak kolega KIUBIK napisał . Podjedz na orlen i zatankuj verwy albo na shelu v-powera , a nie jakiegoś g... na neste czy tam jet. I w tedy zobacz jak auto chodzi , a tylko o filtrach nie zapomnij tz paliwa i powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Groszek Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Dzięki za rady Posiedziałem troche na forum z 3h i zrodziły się nowe pytanka. Czy EGR to przypadkiem nie N15 a nie N16, a po drugie N16 chyba nie ma filtru paliwa?? Przepływomierz to już wiem gdzie jest zaraz za filtrem powietrza i wyczyszcze go już dziś szmatką dokładnie chyba, że znajde jakiś specyfik do wlania do środka,a nadal mnie trapi ta przepustnica bo tez bym chciał ją przeczyscić a nie wiem gdzie jest :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 O rany!!! Przepływomierz szmatką?!!! Człowieku uszkodzisz go od razu. Kup sobie środek do czyszczenia przepustnic i gaźników a areozolu np Valvoline i delikatnie go popsiukaj tym specyfikiem. Żadne szmatki!!! Przepustnicę znajdziesz na końcu gumowej rury wychodzącej z filtra powietrza, też trzeba ją spryskać środkiem odczekać chwilę i można przetrzeć miękką ściereczką dostępne miejsca wewnątrz. Co do EGR to może u ciebie być ale nie musi. Zobacz czy z kolektora wydechowego wychodzi taka miedziana rurka - idąc za nią trafisz do EGR. Ja odkręciłem tą rurkę przy EGR wsadziłem tam 50gr i zakręciłem. Od razu poczułem różnicę - auto dostało kopa, tyle że mam mniej ekologiczny samochód, ale przegląd przechodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.