Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Światła mijania - pomocy


Gość jason23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Mam problem ze światłami mijania które samoczynnie podczas jazdy potrafią przełączyć się na długie , trwa to sekundy można powiedzieć że mrugają - objawy jak przy jakimś zwarciu instalacji.Czy może to być problem przekażnika, zaśniedziałego styku ? Kompletnie nie znam się na elektryce, jedyne co mogę zrobić to przeczyścić styki na złączkach przewodów i gniazdach lefrektorów.To dość denerwujące przełączanie trwa sekundy co jakiś czas.Przeszukałem forum ale podobnego problemu nie znalazłem. W dzień jak jeżdżę to jeszcze spoko ale wnocy inni kierowcy mogą pomyśleć że do nich mrugam :-) Moja MICRA to K11 z 1996r. Pomocy! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za podpowiedź ! Przeczyściłem wszelkie możliwe styki łącznie z wtyczkami do żarówek H4 bo były bardzo zaśniedziałe. Ponieważ nie wiedziałem który przekażnik jest od świateł to każdy po kolei wkładałem i wyciągałem aby przetrzeć gniazda.Na razie podczas jazdy nic się nie dzieje,czyli chyba pomogło.Pozostaje jeszcze dokładne sprawdzenie przekaźnika od świateł,lecz gdzie on jest i to ja nie wiem :-) Bardzo Wam jeszcze raz dziękuje ! Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99,9% pomoglo przeczyszczenie stykow zarowek, u mnie na jednej zasniedziała masa, skutkiem tego podczas wlaczania swiatel mijania zapalala sie kontrolka od dlugich, jednak wcale dlugie sie nie wlaczaly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Mam problem z długimi światłami. Jak przełącze na długie światła to z prawej strony gaśnie mi cały klosz po za postjówkami. Jak sprawdzalem to prad dochodzi do wszystkich przewodow po obu stronach tak samo. ale po zamontowaniu zarowek jest tak jak napisalem wyzej. Ja jezde K10 z 90r o poj 1.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach