Gość jason23 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam ! Mam problem ze światłami mijania które samoczynnie podczas jazdy potrafią przełączyć się na długie , trwa to sekundy można powiedzieć że mrugają - objawy jak przy jakimś zwarciu instalacji.Czy może to być problem przekażnika, zaśniedziałego styku ? Kompletnie nie znam się na elektryce, jedyne co mogę zrobić to przeczyścić styki na złączkach przewodów i gniazdach lefrektorów.To dość denerwujące przełączanie trwa sekundy co jakiś czas.Przeszukałem forum ale podobnego problemu nie znalazłem. W dzień jak jeżdżę to jeszcze spoko ale wnocy inni kierowcy mogą pomyśleć że do nich mrugam :-) Moja MICRA to K11 z 1996r. Pomocy! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Muisz rozebrać przełącznik zespolony, w którym umieszczone są gałki i przeczyścić wszystkie styki bo jak sam piszesz może być zaśniedziały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Zajrzyj też do wtyczek przy zarówkach, tych H4. Czy nie są nadpalone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jason23 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Wielkie dzięki za podpowiedź ! Przeczyściłem wszelkie możliwe styki łącznie z wtyczkami do żarówek H4 bo były bardzo zaśniedziałe. Ponieważ nie wiedziałem który przekażnik jest od świateł to każdy po kolei wkładałem i wyciągałem aby przetrzeć gniazda.Na razie podczas jazdy nic się nie dzieje,czyli chyba pomogło.Pozostaje jeszcze dokładne sprawdzenie przekaźnika od świateł,lecz gdzie on jest i to ja nie wiem :-) Bardzo Wam jeszcze raz dziękuje ! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...