Gość Pablo_Snk Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Gdy hamuje szybko, to obroty spadają do 300 i czasami spowrotem wzrosną do 900 a czasami spadają nizej i wtedy samochód gaśnie. Jaka może być tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Stawiam na alternator. Pewnie już nie domaga. No chyba, że u ciebie też występują duże ilości wężyków podciśnienia to sprwdź czy któryś nie spadł ze swojego miejsca a jak tak to załóż go tam gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Alternator sprawdzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 bieg jałowy- przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 To raczej nie to, ale może po prostu za późno wciskasz sprzęgło/masz za wysoki bieg do nowej prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 nie no panowie chyba nie będziemy sie uczyć tutaj techniki jazdy samochodem............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 To co pisze Domiss jest prawdą ale myślę, że Pablo_Snk to wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 No jade na jedynce nawet i wcisne hamulec to spadają obroty, niezależnie na jakim biegu, a sprzęgło odpowiednio wcześniej jest wciśnięte. Myśle ze przepływomierz przeczyszcze i zobacze co to da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 jade na jedynce nawet i wcisne hamulec to spadają obroty, niezależnie na jakim biegu A serwo :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 a silnik krokowy? tudzież regulator biegu jałowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zaczne od przepływomierza. Jeśli dostane się do żródła to napisze wam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1973 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 witam ja obstawiam awarie w układzie podcisnienia serwa (wspomaganie hamulcy).albo pekł przewód, albo spadł, albo zaworek serwa padł, albo ostatecznie serwo jest nieszczelne.jak to działa? - gdy wciskasz hamulec, podcisnienie z kolektora ssącego ucieka gdzies przez nieszczelnośc do atmosfery. pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawlo1030 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Tak jak kolega wyzej stawiam na serwo.Typowe objawy.Wymontuj przewod od serwa i zatkaj otwor przewodu wtedy wcisnij hamulec.Jesli dziaBa dobrze to serwo .moze przewod pekl.Najlepiej obie koncowki zdjac i palcem zatkac.przy silniku. do tego potrzebna druga osba zeby cisnela pedal hamulca.Koniecznie napisz czy udalo sie naprawic i jaki powod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 no ale jak podciśnienie może uciekać i to do atmosfery???? odłacz przewód od serva i zaślep czymś wejście do kolektora tak ażeby nie brał lewego powietrza do silnika i sie przejedż maszyną. Tylko PAMIĘTAJ że masz SŁABSZE hamulce teraz, i oblukaj prace silnika bez tego obwodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Ok Panowie zobacze to servo też tylko pewnie po świętach bo bratu pożyczyłem samochód a w wielkanoc wole siedzieć i jajko wcinać niż grzebać przy micrze Pozdrawiam i jak coś dowiem się to zaraz napisze [ Dodano: Czw 05 Kwi, 2007 17:58 ] Sprawdziłem przewody do serwa i są dobre. A w środku serwa mogła paść membrana? ile ona kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.