Gość hermoll Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 temat blosa http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 wszystko o moim montazu jest w temacie BLOSa , moje opinie, opinie po kolejnych modach itd sa opinie innych klubowiczow, moje posty od strony 8 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 hermoll ja zapytam troszkę z innej beczki. Możesz mi na tych Twoich fotkach pokazać, które śrubki są od regulacji biegu jałowego i dawki paliwa? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 w reduktorze jest tylko jedna srubka regulacyjna i jest ona z prawego brzegu jak jest koniec zdjecia(3 zdjecie) nad zbiorniczkiem plynu hamulcowego i ona sluzy do regulacji biegu jalowego na gazie nic wiecej nie ma dawka paliwa regulowana jest poprzez gwizdek w blosie i srube glowna w blosie ktora ja mam ustawiona na 3 obr a regula jest taka ze na reduktorze ustawiasz jak najwieksze obroty badz skald mieszanki jesli taka sruba jest , a krecisz pozniej blosem blos ma srube od reg biegu jalowego i dodatkowo ma sribe ktora moze otwierac przepustnice-kurtyne w blosie na stale, to tak jak w naszych gaznikach ta sruba z tylu gaznika od wolnych obrotow - unosi lub opuszcza przepustnice 1 stopnia w gazniku przez co sie obroty zwiekszaja badz zmniejszaja pozdr [ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 13:07 ] johny_fellow teraz pytanko bo dostalem priva i tam piszesz w gazniku, a wiec chodzi o gaznik, blos czy reduktor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 tak OT co do usuwania podcisnien... pamietajcie ze zaplon w gaznikach sterowanych elektronicznie sterowany jest za pomocą podcisnień własnie... w sposob posredni przez boost sensor i w starszych w sposob bezposredni... jezeli wydaje wam sie ze auto jezdzi lepiej to tylko dlatego ze po wywaleniu podcisnienie ktore bylo do nich kierowane idzie w sensor boosta co za tym idzie zaplon dostaje niezlego wyprzedzenia ... ja po wywaleniu wszytkich tych bajerow podcisnieniowych musialem cofnac aparat zaplonowy dobre 3mm wstecz zeby miec takie same ustawienie zaplonu jak wczesniej takze uwazajcie pzdr. [ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 22:36 ] najwiecej daje kopa zaplonowi daje zaslepienie pochlaniacza par paliwa i AIV, te dwa bajerki są sterowane tym samym podcisnieniem co boost sensor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 soul.. no no wlasnie ja po wyjeb... AIV i pochlaniacza podcisnienia zatkane co sie dalo usuniete jak dalem na max zaplon to auto nie mialo ochoty na jazde wogole zero zbierania sie itp coflem i to sporo jutro zapodam fote ale jest to gdzies w 2/3 od poczatku(opoznionego) patrzac pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Odswierzam hermoll, napisz czy mozna wywalic ktores z tych grzybow i gdzie jest pochlaniacz par paliwa. ostatnio jak odkrecalem rozrusznik to musialem odkrecic jednego grzyba...chyba cos podupilem pozniej bo sie slabiej zbiera. jaki osprzet wywaliles wogole przy okazji montowania blosa?? moje foty: [ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:15 ] a ma ktos jeszcze ten schemat podlaczenia podcisnienia bo ten link juz nie dziala:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 hej to co jest na 1 zdjeciu to pochlanicz par paliwa, zarowno coobcio jak i ja i zapewne wielu nissanmaniakow ma to usuniete, arbuzowi tez wyjeb... to w kosmos razem z AIV a na EGR nie bylo czasu - zostal tylko wylaczony natomiast trzeba pamietac ze wszystkie pozostale przewody podcisnieniea przy gazniku trzeba zatkac z egr-u wychodza 2 cienkie i leca do gaznika z lewej strony do trojniczkow ja usunalem trojniczki i dalem po wezyku od takich stalowych rurek za pokrywa zaworow do takiego stycznika regulowanego podcisnieniem nastepnie jeden gruby - srodkowy przewod trzeba dobrze zatkac - idzie do zbiornika paliwa i zbiera opary 2 grube idace od pochlaniacza, juz nie pamietam ale jeden leci do pokrywy gaznika to trzeba zatkac zeby z gaznika nei parowalo i nie ssal jezeli tam jest podcisnienie to leci do komory plywakowej zapewne drugi gruby z pochalanicza uz nie pamietam ale chyba z tylu gaznika gdzies, oczywiscie wypuist z gaznika trzeba zatkac podczas usuwania AIV mamy 2 grube i jeden cienki a wiec jeden gruby idzie od tego co jest na kielichu do kolektora wylotowego a drugi leci do obudowy filtra , a cienki leci z tylu za gaznik, czyli zatykamy za gaznikiem pozostala wypust, nie jestem pewien czy z tylu ganzika, ale jeszcze jeden idzie z prawej strony gaznika okolice pod pompa paliwa oczywiscie zatykamy, zostaje nam tylko jeden cienki przewod podcisnienia co leci do czujnika podcisneinia ktory jest zamontowany zaraz od zaworem AIV i ma taki filterek no jescze tam est czesto wpiety przewod podcisnienia od reduktora ster podcisnieniem jeszcze od filtra do gaznika leci 1 albo dwa przewody cienkie, wypsuty na przewodu w ganziku zaslepiamy oczywiscie po takich operacjach czesc podcisnienia ktora szla na pochanicz i AIV idzie na czujnik podcisnienia ktory odpowiada za regulacje zaplonu, a wiec zaplon dostaje mocnego kopa u mnie po przekreceniu aparatu zaplon na max auto nie mialo ochoty na jazde pozostala rurke po AIV wystajaca z kolekt wylotowego zatkalem abo w kawalek weza gumowego wkladamwkrecam srube albo kawalek drzewa i oczywiscie opaski, a na reszte malych i wiekszych podcisnein wkrecam srubke i dodatkowo mala opaska zaciskowa dla pewosci po wywaleniu odmy - przdewod lewa strona pokrywy zaworow - kolektor dolotowy nakladam zatkany waz gumowy odpowiedniej srednicy po tych zabiegach auto arbuza zaczelo jezdzci na PB bo wczesniej nie dosc ze na gazie padaka to na PB wogole nie szlo u mnie byl objaw ze do 5tys ciaglo niekiedy przerywalo ale od 5 to juz masakra szarpalo niechcialo ciagnac wyjeba... niepotrzebne graty do 7 tys ciagnie jak niewiem, dalej nie sprawdzam, az takim katem nie jestem choc 2x zdarzylo sie i ze 7,2-3 pokazalo sie EGR u mnie zostala tylo rurka bo jest zatkana a niechcialem niszczyc rurki zeby nakretke wyjac a dwa grzyby EGR wywalone miejsce w kolektorze zaslepione blacha i podkladka gumowa no i to tyle co pamietam a wiec Rolf wywalaj to w piz*.... na 2 i 3 fotce nie masz nci do wywalenia, ale widze brak przewodw podcisnien laczacych elektrozawor ster podcisnieniem z rurkami i przewdou na pochlaniaczu zrob fote lepsza wokol gaznika to ci powiem co wywalic a gdzie co ma byc a nie ciagnie Ci bo masz wywalone potrzebne podcisnienia [ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:53 ] na czerwono brak przewodow na zielono tam ma byc zatkane na zolto tam sa podcisneinia ktorymi trzeba sie zajac zrob lepsze foty ja nie mam aparatu jeszcze tydzien bo bratu pozyczylem tak to bym Ci strzelil foty co i jak nalezy pozdr [ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:54 ] a kolanko masz szczelne, ja dalemna rant gaznika redukcje gumowa 77->63 , konalko pcv sciete o pewna miare i nalozone dopiero na gumowa redukcje [ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:56 ] ALE JAJCA TY MASZ POCHLANIACZ PAR PALIWA PO LEWEJ STRONIE AUTA ON TAM BYL ORYGINALNIE, normalnie jest w okolicy pod pompa hamulcowa aaaaa Ty masz primere tam moze byc ciut inaczej tzn po drugiej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 mam tez redukcje...tylko przylepilem ja jeszcze do rantu silikjonem...dopiero na to kolanko ścięte i gwóźdź z gwintem jako szpilka.porobie foty...ale teraz ide do pracy. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 :diabel: Ale namieszaliście! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Ale namieszaliście! ale jak jeździ :kosci: z pochłaniacza par paliwa wychodzi bodajże 6 przewodów-5 z góry i 1 z dołu: na zielono te przewody...jednego brakuje. tutaj pokazane przewody od pochłaniacza: 1 wchodzi do gaźnika...2 przechodzą gdzieś za gaźnik na dół. jak wywale cały pochłaniacz to pokolei wszystko zaślepiać?tego bedzie w chu... i troche. ten przewod ktorego brakuje w pochłaniaczy jak dobrze pamiętam wchodzi do tej rureczki za klapą zaworów.do tej na samej górze. jeszcze podciśnienia: braki przewodów: na zielono braki, na czerwono oznaczony grzyb ktorego ostatnio odkęcałem i urwał sie od spodu przewód. ten grzyb chyba steruje egrem ktorego niema. może by tego grzyba odkręcić wogóle...tam są 3 takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 heheh ja się pogubiłem szczerze mówiąc może to upożądkować jakoś z pożadnymi fotkami i pokoleji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 odświeżam temat... i co z tymi fotami? tyle tu tego nawaliliście ze człowiek zgłupiał do reszty niech ktoś kto sie zna pożadne foty walnie co trzeba gdzie zaślepić a co możan wywalic pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czenczek Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 z2maciek, witam jestem nowy ale po przegladnieciu opisuw tylko u ciebie znalazłem schemat wężyków podciśnienia tylko nie jest już aktualny możesz mi go przesłać albo umieścic na forum pozdrawiam i dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Hej poszukam czy jeszcze gdzies mam ten plik jak znajdę, dam linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czenczek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Hej poszukam czy jeszcze gdzies mam ten plik jak znajdę, dam linka. bardzo bym bl wdzieczny za nie bo juz od dluższego czasu przymierzam sie do ich wymiany i wogóle kontroli czy dobrze sa załozone bo goscie którzy mi montowali gaz "partacze" wydaje mi sie ze cos pomieszali z ich załozeniem i obroty cały czas mi skacza! ostatno juz nawet coś mi sie stało i po uruchomieniu podnoszą sie prawie do 2000 i nie chcą sie zmniejszyc nie wim czym to jest spowodowan? dopiero gdy dostanie buta tak do 6000 to spadają i wachają sie w okolicach 1000! moze ktoś wie coś na ten temat to prosze o pomoc pozdrawiam i oczekuje na schematy od kolegi macka mam nadzieje ze uda ci sie znalzc :?: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.