Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Podciśnienie


Gość grzesrock
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość johny_fellow

hermoll ja zapytam troszkę z innej beczki.

Możesz mi na tych Twoich fotkach pokazać, które śrubki są od regulacji biegu jałowego i dawki paliwa?

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

w reduktorze jest tylko jedna srubka regulacyjna i jest ona z prawego brzegu jak jest koniec zdjecia(3 zdjecie) nad zbiorniczkiem plynu hamulcowego i ona sluzy do regulacji biegu jalowego na gazie

nic wiecej nie ma

dawka paliwa regulowana jest poprzez gwizdek w blosie i srube glowna w blosie ktora ja mam ustawiona na 3 obr

 

a regula jest taka ze na reduktorze ustawiasz jak najwieksze obroty badz skald mieszanki jesli taka sruba jest , a krecisz pozniej blosem blos ma srube od reg biegu jalowego i dodatkowo ma sribe ktora moze otwierac przepustnice-kurtyne w blosie na stale, to tak jak w naszych gaznikach ta sruba z tylu gaznika od wolnych obrotow - unosi lub opuszcza przepustnice 1 stopnia w gazniku przez co sie obroty zwiekszaja badz zmniejszaja

 

pozdr

 

[ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 13:07 ]

johny_fellow :) teraz pytanko bo dostalem priva i tam piszesz w gazniku, a wiec chodzi o gaznik, blos czy reduktor :)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak OT co do usuwania podcisnien... pamietajcie ze zaplon w gaznikach sterowanych elektronicznie sterowany jest za pomocą podcisnień własnie... w sposob posredni przez boost sensor i w starszych w sposob bezposredni... jezeli wydaje wam sie ze auto jezdzi lepiej to tylko dlatego ze po wywaleniu podcisnienie ktore bylo do nich kierowane idzie w sensor boosta co za tym idzie zaplon dostaje niezlego wyprzedzenia ... ja po wywaleniu wszytkich tych bajerow podcisnieniowych musialem cofnac aparat zaplonowy dobre 3mm wstecz zeby miec takie same ustawienie zaplonu jak wczesniej

 

takze uwazajcie :)

 

pzdr.

 

[ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 22:36 ]

najwiecej daje kopa zaplonowi daje zaslepienie pochlaniacza par paliwa i AIV, te dwa bajerki są sterowane tym samym podcisnieniem co boost sensor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

soul.. no no

 

wlasnie ja po wyjeb... AIV i pochlaniacza podcisnienia zatkane co sie dalo usuniete

 

jak dalem na max zaplon to auto nie mialo ochoty na jazde wogole zero zbierania sie itp

coflem i to sporo jutro zapodam fote ale jest to gdzies w 2/3 od poczatku(opoznionego) patrzac

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odswierzam :)

 

hermoll, napisz czy mozna wywalic ktores z tych grzybow i gdzie jest pochlaniacz par paliwa. ostatnio jak odkrecalem rozrusznik to musialem odkrecic jednego grzyba...chyba cos podupilem pozniej bo sie slabiej zbiera. jaki osprzet wywaliles wogole przy okazji montowania blosa??

 

moje foty:

 

47874538ef6.jpg

26263405rv6.jpg

68094518xr1.jpg

 

[ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:15 ]

a ma ktos jeszcze ten schemat podlaczenia podcisnienia bo ten link juz nie dziala:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

hej to co jest na 1 zdjeciu to pochlanicz par paliwa, zarowno coobcio jak i ja i zapewne wielu nissanmaniakow ma to usuniete, arbuzowi tez wyjeb... to w kosmos razem z AIV a na EGR nie bylo czasu - zostal tylko wylaczony

 

natomiast trzeba pamietac ze wszystkie pozostale przewody podcisnieniea przy gazniku trzeba zatkac

 

z egr-u wychodza 2 cienkie i leca do gaznika z lewej strony do trojniczkow ja usunalem trojniczki i dalem po wezyku od takich stalowych rurek za pokrywa zaworow do takiego stycznika regulowanego podcisnieniem

 

nastepnie jeden gruby - srodkowy przewod trzeba dobrze zatkac - idzie do zbiornika paliwa i zbiera opary

2 grube idace od pochlaniacza, juz nie pamietam ale jeden leci do pokrywy gaznika to trzeba zatkac zeby z gaznika nei parowalo i nie ssal jezeli tam jest podcisnienie to leci do komory plywakowej zapewne

 

drugi gruby z pochalanicza uz nie pamietam ale chyba z tylu gaznika gdzies, oczywiscie wypuist z gaznika trzeba zatkac

 

podczas usuwania AIV mamy 2 grube i jeden cienki

 

a wiec jeden gruby idzie od tego co jest na kielichu do kolektora wylotowego a drugi leci do obudowy filtra , a cienki leci z tylu za gaznik, czyli zatykamy za gaznikiem pozostala wypust, nie jestem pewien czy z tylu ganzika, ale jeszcze jeden idzie z prawej strony gaznika okolice pod pompa paliwa oczywiscie zatykamy,

zostaje nam tylko jeden cienki przewod podcisnienia co leci do czujnika podcisneinia ktory jest zamontowany zaraz od zaworem AIV i ma taki filterek

 

no jescze tam est czesto wpiety przewod podcisnienia od reduktora ster podcisnieniem

 

jeszcze od filtra do gaznika leci 1 albo dwa przewody cienkie, wypsuty na przewodu w ganziku zaslepiamy oczywiscie

 

 

po takich operacjach czesc podcisnienia ktora szla na pochanicz i AIV idzie na czujnik podcisnienia ktory odpowiada za regulacje zaplonu, a wiec zaplon dostaje mocnego kopa

 

u mnie po przekreceniu aparatu zaplon na max auto nie mialo ochoty na jazde

 

pozostala rurke po AIV wystajaca z kolekt wylotowego zatkalem abo w kawalek weza gumowego wkladamwkrecam srube albo kawalek drzewa i oczywiscie opaski, a na reszte malych i wiekszych podcisnein wkrecam srubke i dodatkowo mala opaska zaciskowa dla pewosci

 

po wywaleniu odmy - przdewod lewa strona pokrywy zaworow - kolektor dolotowy nakladam zatkany waz gumowy odpowiedniej srednicy

 

po tych zabiegach auto arbuza zaczelo jezdzci na PB bo wczesniej nie dosc ze na gazie padaka to na PB wogole nie szlo

 

u mnie byl objaw ze do 5tys ciaglo niekiedy przerywalo ale od 5 to juz masakra szarpalo niechcialo ciagnac

 

wyjeba... niepotrzebne graty do 7 tys ciagnie jak niewiem, dalej nie sprawdzam, az takim katem nie jestem choc 2x zdarzylo sie i ze 7,2-3 pokazalo sie

 

EGR u mnie zostala tylo rurka bo jest zatkana a niechcialem niszczyc rurki zeby nakretke wyjac a dwa grzyby EGR wywalone miejsce w kolektorze zaslepione blacha i podkladka gumowa

 

 

no i to tyle co pamietam

a wiec Rolf wywalaj to w piz*....

 

na 2 i 3 fotce nie masz nci do wywalenia, ale widze brak przewodw podcisnien laczacych elektrozawor ster podcisnieniem z rurkami i przewdou na pochlaniaczu :) zrob fote lepsza wokol gaznika to ci powiem co wywalic a gdzie co ma byc

 

a nie ciagnie Ci bo masz wywalone potrzebne podcisnienia

 

[ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:53 ]

68094518xr1ot6.jpg

na czerwono brak przewodow

na zielono tam ma byc zatkane

na zolto tam sa podcisneinia ktorymi trzeba sie zajac ;) zrob lepsze foty

 

ja nie mam aparatu jeszcze tydzien bo bratu pozyczylem tak to bym Ci strzelil foty co i jak nalezy

 

pozdr

 

[ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:54 ]

a kolanko masz szczelne, ja dalemna rant gaznika redukcje gumowa 77->63 , konalko pcv sciete o pewna miare i nalozone dopiero na gumowa redukcje

 

[ Dodano: Sob 07 Lip, 2007 22:56 ]

ALE JAJCA TY MASZ POCHLANIACZ PAR PALIWA PO LEWEJ STRONIE AUTA :D ON TAM BYL ORYGINALNIE,

normalnie jest w okolicy pod pompa hamulcowa

 

aaaaa Ty masz primere tam moze byc ciut inaczej tzn po drugiej stronie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tez redukcje...tylko przylepilem ja jeszcze do rantu silikjonem...dopiero na to kolanko ścięte i gwóźdź z gwintem jako szpilka.porobie foty...ale teraz ide do pracy.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale namieszaliście!

 

ale jak jeździ :kosci:

 

z pochłaniacza par paliwa wychodzi bodajże 6 przewodów-5 z góry i 1 z dołu:

 

pochaniaczbz5.jpg

 

na zielono te przewody...jednego brakuje.

 

pochaniacz2qm4.jpg

 

tutaj pokazane przewody od pochłaniacza: 1 wchodzi do gaźnika...2 przechodzą gdzieś za gaźnik na dół.

 

jak wywale cały pochłaniacz to pokolei wszystko zaślepiać?tego bedzie w chu... i troche. ten przewod ktorego brakuje w pochłaniaczy jak dobrze pamiętam wchodzi do tej rureczki za klapą zaworów.do tej na samej górze.

 

jeszcze podciśnienia:

 

braki przewodów:podcinieniaxe7.jpg

 

podcinienie2uz5.jpg

 

na zielono braki, na czerwono oznaczony grzyb ktorego ostatnio odkęcałem i urwał sie od spodu przewód. ten grzyb chyba steruje egrem ktorego niema. może by tego grzyba odkręcić wogóle...tam są 3 takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Gość czenczek

z2maciek, witam jestem nowy ale po przegladnieciu opisuw tylko u ciebie znalazłem schemat wężyków podciśnienia tylko nie jest już aktualny możesz mi go przesłać albo umieścic na forum pozdrawiam i dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej poszukam czy jeszcze gdzies mam ten plik jak znajdę, dam linka.

 

bardzo bym bl wdzieczny za nie bo juz od dluższego czasu przymierzam sie do ich wymiany i wogóle kontroli czy dobrze sa załozone bo goscie którzy mi montowali gaz "partacze" wydaje mi sie ze cos pomieszali z ich załozeniem i obroty cały czas mi skacza! ostatno juz nawet coś mi sie stało i po uruchomieniu podnoszą sie prawie do 2000 i nie chcą sie zmniejszyc nie wim czym to jest spowodowan? dopiero gdy dostanie buta tak do 6000 to spadają i wachają sie w okolicach 1000!

 

moze ktoś wie coś na ten temat to prosze o pomoc pozdrawiam i oczekuje na schematy od kolegi macka mam nadzieje ze uda ci sie znalzc :?: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...