Gość Eden Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 odkąd kupiłem primerke to miala slabe ogrzewanie a dzisiaj po przejechaniu 15km dopiero zaczelo leciec w miare ciepłe powietrze, ostatnio zauwazylem że jak gaszę silnik to słyszę z okolic nagrzewnicy bulgotanie, aha jak jadę dosyc szybko ok 90km/h to w miare grzeje ale gdy stoje na swiatlach na wolnych obrotach zaczyna leciec chlodne powietrze, czy to może być uszczelka pod głowicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Z tą uszczelką to raczej trafiony strzał (oby tylko uszczela a nie głowica) proponowałbym pomiar ciśnienia sprężania na wszystkich cylindrach,+ próba olejowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 a może masz lekko zapowietrzony układ chłodzenia, sprawdziłbym też filtr przeciwpyłkowy i wlot powietrza bo może nawaliło się liści poprostu i przy małej prędkości powietrze prawie nie wlatuje do układu ogrzewania? (miałem tak w mazdzie i już chciałem płukać nagrzewnicę, odpowietrzać itp., a wystarczyło zdjąć plastiki z podszybia i wyczyścić wszystkie liście i cały syf jaki tam się nazbierał i zaczęło pięknie działać ogrzewanie i wentylacja) zawsze to prostsze i tańsze jak zdejmowanie głowicy lub pomiar ciśnień, a na początku można conieco wykluczyć. Z tym że nie wiem dokładnie czy w nissanie też wlot powietrza jest przy podszybiu bo jeszcze nigdy nie zaglądałem ale na 99% jestem pewny że raczej żadnych kosmicznych wymysłow japońce nie robili Oby to tylko to było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASIA P11 2.0 TD Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Proponuje wyczyscic podszybie z lisci i róznych smieci a pózniej wymienic filtr przeciwpylkowy ktory znajduje sie za schowkiem od strony pasazera.instrukcja demontazu na stronie ,,zrob to sam"pozdro. na pewno pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master1 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 a bulgotanie też od lisci na podszybiu???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 pisałem przecież że może być lekko zapowietrzony układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master1 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 ok bullit, nie denerwuj sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 jakie znowu nerwy piszę tylko żeby Eden nie leciał wymieniać uszczelkę pod głowicą od razu tylko sprawdził najpierw to co najprościej można we własnym zakresie posprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 sprawdzałem u mechanika czy jest obecność spalin w układzie chlodzenia, nie ma śladu spalin ;-)) druga sprawa korek od chłodnicy tzn to gniazdo gdzie on wchodzi jest wyżarte i korek nie ma szczelnosci i plyn sobie chodzi do zbiorniczka i z powrotem jak chce podbno jest to przyczyna zapowietrzania sie ukladu, jestem umówiony na wymianę tego całego plasrtiku górnego w chłodnicy koszt 100zl z robocizną facet powiedzial ze ten korek musi byc szczelny i tylko wypuszczac jak cisnienie osisagnie 1,1 bara i ze jak korek naprawie to na 90% bedzie ok napiszę jak to sie skonczyło pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.