Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Porównanie 100nx vs MX3 VS CRx del sol


Gość andy_czarny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość andy_czarny

Witam ciekawi mnie co myslicie o rywalach z japonii, jak wypadaja w bezposredniej rywalizacji... (ocencie osiagi wyglad wyposazenie i rozwiazania techniczne)

Ciekawia mnie informacje na temat Najmocniejszych wersji czyli VTi hondy GTi nissana i 1.8 V6 w mazdzie...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najtańsze części i tuning występuje w SR20DE... bo jak waidomo seryjny taki za mocno nie podaje wzgledem takiego 160konnego B16A2 z Hondy choć ma dół o stokroć lepszy i elastyczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

fakt v6 jest zwawa i elastyczna ale mojemy znajomemu potrafi nawet 18l wypic:/

a co myslicie o wygladach tych autek?? najlepiej chyba prezentuje sie mazda i po lifcie ma chyba najladniejsze wnetrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA bym do tego porównania dodał jeszcze Honde Prelude :diabel2: świetne auto, w środku super na zewnątrz czysty miód. O silniku oczywiście nie musze pisać - Honda to Honda Japan to Japan :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA bym do tego porównania dodał jeszcze Honde Prelude

Zupelnie inna klasa samochodu.

ale cena podobna ( zwłaszcza jeśli chodzi o del sol która niekiedy ma niebotyczne ceny) też coupe no i silniki 2.0 (wzwyż). Prelude jest piękna co stawia ponad podziałami :mikolaj: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
JA bym do tego porównania dodał jeszcze Honde Prelude

Zupelnie inna klasa samochodu.

ale cena podobna ( zwłaszcza jeśli chodzi o del sol która niekiedy ma niebotyczne ceny) też coupe no i silniki 2.0 (wzwyż). Prelude jest piękna co stawia ponad podziałami :mikolaj: .

to postaw prelude do 200SXa. Raczej niczym Honda nie jest lepsza od Nissana(oczywiscie wyglad sprawa indywidualna).Silnik 1.8T mocny i elastyczny, naped na tyl, dobre rozlozenie masy, dobry zawias, fajne wnetrze jak w typowym aucie sportowym-pochylona konsola.

 

Co do porownania NX, MX3 czy CRX, to wialbym ta ostatnia.Ma najlepszy stosunek masy do mocy, fenomenalne zawieszenie i moim zdaniem jest najladniejsza, NX a brzydki przod, MX3 tyl, a Honda jest klasyczna i wlasnie to powoduje, ze jej design jest ponadczasowy...bardzo dlugo chorowalem na Hondzie, ale jakos zawsze kupowalem NXa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to postaw prelude do 200SXa. Raczej niczym Honda nie jest lepsza od Nissana(oczywiscie wyglad sprawa indywidualna).Silnik 1.8T mocny i elastyczny, naped na tyl, dobre rozlozenie masy, dobry zawias, fajne wnetrze jak w typowym aucie sportowym-pochylona konsola.

Dlatego postawiłem Preluda koło GTi (Z tego co się orientuje to silnik 2.0 F20A ma zbliżone osągi do SR20DE z tym że Hondowski ciągnie bardziej z dołu ale szybciej mu się kończy skala), to nie ja pisałem o porównaniu Preluda do 200sx tylko Dylson ;) . Napęd przód - tył zupełnie inna bajka wiadomo, w środku Honda jest bardziej amerykańska - duża konsola, długie masywne linie obić i plastików - czyste amerykańskie wzornictwo, niema się co dziwić właśnie z myślą o amerykanach projektowano te auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Jeżlei porównywa na kresce taka Prelude z 200 SX-em to wygra, bo ma przedni napęd.
to wez teraz walnal :D:D:D co ma FWD do RWD do wygrania na 1/4?? Chcialbym Ci przypomniec, ze auta z tylnym napedem maja lepsza trakcje(dlatego nie slychac jak wlozysz 2jke wiekszosci RWD o nie jakies gigantycznej mocy).Oczywiscie mowimy o wyscigu aut o tej samej mocy. Z reszta jak chcesz sie przekonac sciagnij sobie program "car" gdzie na podstawie wprowadzonych danych oblicza przyspieszenie(m.in. napedu)

 

P.S. Do SXa nie trzeba wkladac silnika od niczego, popatrz auto Elmera 260hp na seryjnych gratach, 250hp u Adama(te 50koni przybylo praktycznie bez wkladania kasy-jedyne co kosztowalo to wydech). Jak to mowia boost is better ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
EnDrIu WAWA tylno napedowki o tej samej mocy sa wolniejsze od przednionapedowek bo jest wieksza strata mocy ze wzgledu na przeniesienie napedu przez wał.

 

DOdatkowo:

 

1. Auta o najwiekszej mocy maja naped na 4 kola

2. Naped tylny jest bardziej wytrzymaly od przedniego

 

Ad1.Ciekawe...wiekszosc supercars maja na tyl

 

mowie Ci uruchom sobie program CAR i bedziesz widzial roznice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

no to sie temat rozwinal nie w ta strone co mial... co tu wogole robi prelude i 200 SX - syfice temat.... mialo byc porownanie 3 samochodow z tej samej klasy a nie wszystkich nissanow i hond :(:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EnDrIu WAWA tylno napedowki o tej samej mocy sa wolniejsze od przednionapedowek bo jest wieksza strata mocy ze wzgledu na przeniesienie napedu przez wał.

 

DOdatkowo:

 

1. Auta o najwiekszej mocy maja naped na 4 kola

2. Naped tylny jest bardziej wytrzymaly od przedniego

 

Ad1.Ciekawe...wiekszosc supercars maja na tyl

 

mowie Ci uruchom sobie program CAR i bedziesz widzial roznice.

 

ta bym powiedzial ze wszystkie super cars (Porsche, Ferrari, Lamborghini, Mercedes, McLaren)

 

 

obecnie niezaleznie od mocy FWD, na ulicznych oponach i zawieszeniu niemozliwe jest "5,5s border break" (10 lat temu granica wyniosila 6s. ale jakies 3-4 lata temu tunerom zaczelo udawac sie ja lamac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam setkę, MXem pomykałem, del solką niestety nie (miałem starego CRXa). Rzeczywiście, jeśli chodzi o wygląd, to bardzo dobrze wypada mazda. Del solka też ma specyficzny wygląd, drobne zmiany stylistyczne i prezentuje się super. Za to 100nx, oprócz swojego uroku, do którego trzeba dorosnąć ;) oferuje najlepszy potencjał jeśli ktoś ma chęć podłubać pod maską :)

A to dla mnie liczy się bardziej niż wygoda czy wygląd. Poza tym cena autka jak i gratów oraz przeróbek plus olbrzymia skarbnica wiedzy o SR20DE w postaci tego forum stawia nissana na pierwszej pozycji. Oczywiście - to jest moja subiektywna opinia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to 100nx oferuje najlepszy potencjał jeśli ktoś ma chęć podłubać pod maską

Oczywiście jeśli mówimy o silniku 2.0, bo 1.6 nissanowskie nie ma dla mnie żadnego potencjału. Ja osobiście wolałbym honde, bo wrzuca się w nią 1.6 160KM i auto zapierdziela niemiłosiernie a do tego ma niepowtarzalny dźwięk, a jak już przyzwyczaimy się się do jego mocy to zapoda się turbo i zabawa zaczyna się od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość andy_czarny

Zalozylem temat bo zastanawiam sie nad zmiana autka na ktores z tych 3 z tematu... narazie odrzucilem honde teraz zastanawiam sie na mazda albo 100nx...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość NISSIO100
:P PORÓWNUJECIE MX-A Z DEL SOL I 100NX GTI!POWIEM JEDNO!WSZYSTKIE SĄ NAPRAWDE FAJNE!ALE DO 100-KI IM DALEKO!JESZCZE JAK JEST POROBIONA!TO NAPRAWDE SUPER AUTO!JA STAWIAM NA 100NX GTI!MOŻE NIE KAŻDEMU SIĘ PODOBA TO KWESTIA GUSTU!ALE JA JESTEM ZA 100 NX GTI!MAM I GO KOCHAM!JEST WSPANIAŁY!POTRAFI ZREWANŻOWAĆ SIE ZA TROSKĘ!A MAZDA!O!DUŻO PALI!HONDA DLA POZERÓW!SOORY ALE TO MOJE PRYWATNE ZDANIE!I PROSZĘ NIE BIĆ!POZDRAWIAM WSZYSTKICH!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...