Gość andy_czarny Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Witam ciekawi mnie co myslicie o rywalach z japonii, jak wypadaja w bezposredniej rywalizacji... (ocencie osiagi wyglad wyposazenie i rozwiazania techniczne) Ciekawia mnie informacje na temat Najmocniejszych wersji czyli VTi hondy GTi nissana i 1.8 V6 w mazdzie... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 SR20DE - dla mnie to wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 najtańsze części i tuning występuje w SR20DE... bo jak waidomo seryjny taki za mocno nie podaje wzgledem takiego 160konnego B16A2 z Hondy choć ma dół o stokroć lepszy i elastyczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 jeździlem ta mx3 tyle ze 1.6 to paździoch z osiagami straszny, ale wnetrze mi sie podbało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 1,8 V6 jest bez porównania bardziej żwawa i bardzo elastyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 fakt v6 jest zwawa i elastyczna ale mojemy znajomemu potrafi nawet 18l wypic:/ a co myslicie o wygladach tych autek?? najlepiej chyba prezentuje sie mazda i po lifcie ma chyba najladniejsze wnetrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Eee... tam, dach TARGA rozbija wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 JA bym do tego porównania dodał jeszcze Honde Prelude :diabel2: świetne auto, w środku super na zewnątrz czysty miód. O silniku oczywiście nie musze pisać - Honda to Honda Japan to Japan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 JA bym do tego porównania dodał jeszcze Honde Prelude Zupelnie inna klasa samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 JA bym do tego porównania dodał jeszcze Honde Prelude Zupelnie inna klasa samochodu. ale cena podobna ( zwłaszcza jeśli chodzi o del sol która niekiedy ma niebotyczne ceny) też coupe no i silniki 2.0 (wzwyż). Prelude jest piękna co stawia ponad podziałami :mikolaj: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Jezel tak do tego podchodzic to jeszcze mozna tu wpakowac celice, mx6, 200sx-a. Tu chodzi o porownanie aut tej samej klasy. Przynajmnej tak sadze po podanych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 JA bym do tego porównania dodał jeszcze Honde Prelude Zupelnie inna klasa samochodu. ale cena podobna ( zwłaszcza jeśli chodzi o del sol która niekiedy ma niebotyczne ceny) też coupe no i silniki 2.0 (wzwyż). Prelude jest piękna co stawia ponad podziałami :mikolaj: . to postaw prelude do 200SXa. Raczej niczym Honda nie jest lepsza od Nissana(oczywiscie wyglad sprawa indywidualna).Silnik 1.8T mocny i elastyczny, naped na tyl, dobre rozlozenie masy, dobry zawias, fajne wnetrze jak w typowym aucie sportowym-pochylona konsola. Co do porownania NX, MX3 czy CRX, to wialbym ta ostatnia.Ma najlepszy stosunek masy do mocy, fenomenalne zawieszenie i moim zdaniem jest najladniejsza, NX a brzydki przod, MX3 tyl, a Honda jest klasyczna i wlasnie to powoduje, ze jej design jest ponadczasowy...bardzo dlugo chorowalem na Hondzie, ale jakos zawsze kupowalem NXa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 to postaw prelude do 200SXa. Raczej niczym Honda nie jest lepsza od Nissana(oczywiscie wyglad sprawa indywidualna).Silnik 1.8T mocny i elastyczny, naped na tyl, dobre rozlozenie masy, dobry zawias, fajne wnetrze jak w typowym aucie sportowym-pochylona konsola. Dlatego postawiłem Preluda koło GTi (Z tego co się orientuje to silnik 2.0 F20A ma zbliżone osągi do SR20DE z tym że Hondowski ciągnie bardziej z dołu ale szybciej mu się kończy skala), to nie ja pisałem o porównaniu Preluda do 200sx tylko Dylson . Napęd przód - tył zupełnie inna bajka wiadomo, w środku Honda jest bardziej amerykańska - duża konsola, długie masywne linie obić i plastików - czyste amerykańskie wzornictwo, niema się co dziwić właśnie z myślą o amerykanach projektowano te auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Kilka razy prawie pomylilem ta mazde z setka Byś się chociaż publicznie nie przyznawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Jeżlei porównywa na kresce taka Prelude z 200 SX-em to wygra, bo ma przedni napęd.to wez teraz walnal co ma FWD do RWD do wygrania na 1/4?? Chcialbym Ci przypomniec, ze auta z tylnym napedem maja lepsza trakcje(dlatego nie slychac jak wlozysz 2jke wiekszosci RWD o nie jakies gigantycznej mocy).Oczywiscie mowimy o wyscigu aut o tej samej mocy. Z reszta jak chcesz sie przekonac sciagnij sobie program "car" gdzie na podstawie wprowadzonych danych oblicza przyspieszenie(m.in. napedu) P.S. Do SXa nie trzeba wkladac silnika od niczego, popatrz auto Elmera 260hp na seryjnych gratach, 250hp u Adama(te 50koni przybylo praktycznie bez wkladania kasy-jedyne co kosztowalo to wydech). Jak to mowia boost is better Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 EnDrIu WAWA tylno napedowki o tej samej mocy sa wolniejsze od przednionapedowek bo jest wieksza strata mocy ze wzgledu na przeniesienie napedu przez wał. DOdatkowo: 1. Auta o najwiekszej mocy maja naped na 4 kola 2. Naped tylny jest bardziej wytrzymaly od przedniego Ad1.Ciekawe...wiekszosc supercars maja na tyl mowie Ci uruchom sobie program CAR i bedziesz widzial roznice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siara64 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 sciagnij sobie program "car" gdzie na podstawie wprowadzonych danych oblicza przyspieszenie(m.in. napedu) Możesz podać jakiegoś linka do programu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 no to sie temat rozwinal nie w ta strone co mial... co tu wogole robi prelude i 200 SX - syfice temat.... mialo byc porownanie 3 samochodow z tej samej klasy a nie wszystkich nissanow i hond : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 gybym mial wybierac to tylko pomiedzy nx-em a mx3. crx jest jak dla mnie jakis taki cwaniakowaty, chociaz nie twierdze, ze to zle auto, po prostu do mnie nie mowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 EnDrIu WAWA tylno napedowki o tej samej mocy sa wolniejsze od przednionapedowek bo jest wieksza strata mocy ze wzgledu na przeniesienie napedu przez wał. DOdatkowo: 1. Auta o najwiekszej mocy maja naped na 4 kola 2. Naped tylny jest bardziej wytrzymaly od przedniego Ad1.Ciekawe...wiekszosc supercars maja na tyl mowie Ci uruchom sobie program CAR i bedziesz widzial roznice. ta bym powiedzial ze wszystkie super cars (Porsche, Ferrari, Lamborghini, Mercedes, McLaren) obecnie niezaleznie od mocy FWD, na ulicznych oponach i zawieszeniu niemozliwe jest "5,5s border break" (10 lat temu granica wyniosila 6s. ale jakies 3-4 lata temu tunerom zaczelo udawac sie ja lamac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doc Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Mam setkę, MXem pomykałem, del solką niestety nie (miałem starego CRXa). Rzeczywiście, jeśli chodzi o wygląd, to bardzo dobrze wypada mazda. Del solka też ma specyficzny wygląd, drobne zmiany stylistyczne i prezentuje się super. Za to 100nx, oprócz swojego uroku, do którego trzeba dorosnąć oferuje najlepszy potencjał jeśli ktoś ma chęć podłubać pod maską A to dla mnie liczy się bardziej niż wygoda czy wygląd. Poza tym cena autka jak i gratów oraz przeróbek plus olbrzymia skarbnica wiedzy o SR20DE w postaci tego forum stawia nissana na pierwszej pozycji. Oczywiście - to jest moja subiektywna opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Za to 100nx oferuje najlepszy potencjał jeśli ktoś ma chęć podłubać pod maską Oczywiście jeśli mówimy o silniku 2.0, bo 1.6 nissanowskie nie ma dla mnie żadnego potencjału. Ja osobiście wolałbym honde, bo wrzuca się w nią 1.6 160KM i auto zapierdziela niemiłosiernie a do tego ma niepowtarzalny dźwięk, a jak już przyzwyczaimy się się do jego mocy to zapoda się turbo i zabawa zaczyna się od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Zalozylem temat bo zastanawiam sie nad zmiana autka na ktores z tych 3 z tematu... narazie odrzucilem honde teraz zastanawiam sie na mazda albo 100nx... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 bierz 100NXa z SR20DE i nie bedziesz zalowal Dokładnie. Szukaj ładnego, zadbanego GTi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NISSIO100 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 PORÓWNUJECIE MX-A Z DEL SOL I 100NX GTI!POWIEM JEDNO!WSZYSTKIE SĄ NAPRAWDE FAJNE!ALE DO 100-KI IM DALEKO!JESZCZE JAK JEST POROBIONA!TO NAPRAWDE SUPER AUTO!JA STAWIAM NA 100NX GTI!MOŻE NIE KAŻDEMU SIĘ PODOBA TO KWESTIA GUSTU!ALE JA JESTEM ZA 100 NX GTI!MAM I GO KOCHAM!JEST WSPANIAŁY!POTRAFI ZREWANŻOWAĆ SIE ZA TROSKĘ!A MAZDA!O!DUŻO PALI!HONDA DLA POZERÓW!SOORY ALE TO MOJE PRYWATNE ZDANIE!I PROSZĘ NIE BIĆ!POZDRAWIAM WSZYSTKICH! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.