Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przycinający się pedał gazu


Andon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

prawie zawsze po nocnym postoju delikatnie przycina mi się pedał gazu. żeby ruszyć muszę lekko "tupnąć" w pedał. może to być zabrudzony zawias pedału, pancerz linki lub zacierająca się ośka przepustnicy (to zdecydowanie najgorsze).

 

miał ktoś takie objawy w N16?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo i juz jakis czas z tym walcze , tyle ze u mnie czasem jest ok z tydzien potem jeden dzien kibel i znowu ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wyczyścić przepustnice ;)

 

uparliscie sie na to czyszczenie. niedlugo na kapca tez bedziecie zalecac czyszczenie przepustnicy

 

moja tez sie przycina a nie jest zanieczyszczona - czyszczenie przepustnicy ma sens przy sterowaniu elektronicznym a nie mechanicznym

 

[ Dodano: Sro 04 Kwi, 2007 21:30 ]

na 99% zacina sie sama przepustnica. trzeba lekko podkrecic srubke na ktorej opiera sie przepustnica

 

czyli ja wykręcić ? wiesz co mówisz? przeciez wtedy przepustnicy w pozycji spoczynku czyli np wolne obroty będzie niedomknięta! a to oznacza podwyższone oborty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ja wykręcić ? wiesz co mówisz? przeciez wtedy przepustnicy w pozycji spoczynku czyli np wolne obroty będzie niedomknięta! a to oznacza podwyższone oborty

tak wiem co mówię, przepustnica musi być lekko podparta bo inaczej klinowała by się w obudowie. masz przykład.

śrubkę trzeba wkręcić tylko minimalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ja wykręcić ? wiesz co mówisz? przeciez wtedy przepustnicy w pozycji spoczynku czyli np wolne obroty będzie niedomknięta! a to oznacza podwyższone oborty

tak wiem co mówię, przepustnica musi być lekko podparta bo inaczej klinowała by się w obudowie. masz przykład.

śrubkę trzeba wkręcić tylko minimalnie

IMO bez sensu w serwisowce pisze jak byk nie regulowac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarkk napisał/a:

albo wyczyścić przepustnice ;)

 

 

uparliscie sie na to czyszczenie. niedlugo na kapca tez bedziecie zalecac czyszczenie przepustnicy

 

Trochu złośliwie to napisałeś, ale dziś mam dobry dzień więc odpowiem :

u mnie pomogło , nie pisze tego z sufitu :P

 

dodatkowo możesz jeszcze do pancerza od linki do gazu spróbować wlać oliwki

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowalem tej oliwki i nic ,jest tak jak pisalem jeden dzien sie zacina a potem tydzien albo lepiej jest ok . ja juz dalem sobie z tym spokuj niech sie zacina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku była to bardzo mocno zaklejona przepustnica. Ilość nagaru była na tyle duża, że w momentach kiedy np. samochód stał dwa dni nie ruszany, miałem ogromny problem z wcisnięciem pedału gazu. Polecam rozpocząć prace właśnie od czyszczenia przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Mam ten sam problem. Pedał gazu się przycina i zapala się kontrolka silnika.

Co z tym zrobić? WD40 psikałem gdzie się tylko da, ale skutek marny.

Z tego co mi wiadomo do diesle nie mają przepustnicy, więc co z tym zrobić??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam.

Mam ten sam problem. Pedał gazu się przycina i zapala się kontrolka silnika.

Co z tym zrobić? WD40 psikałem gdzie się tylko da, ale skutek marny.

Z tego co mi wiadomo do diesle nie mają przepustnicy, więc co z tym zrobić??????

 

Miałem ten sam problem z 2.0 D 96 z motorem CD20E /sterowanie elektroniczne pompy/

Przycinał się zespół obrotowy potencjometru podającego napięcie do pompy

Żadne moje próby psikania z zewnątrz nie przyniosły skutku a obawiałem się samemu w tym grzebać . W serwisie proponowano mi wymienić cały układ /pedał + przyległości/ za ok 2000. Po poszukiwaniach znalazłem machera, który wiele lat pracował w Hondzie i Nissanie i znał ten problem =i za drobną opłatą podlał gdzie trzeba specjalny smar z silikonem i 2 lata mam spokój.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Trochę poruszę temat.

O ile dobrze pamiętam do po zdjęciu obudowy filtra powietrza w N15 - benzyna ukazuje się właśnie przepustka, jest ona przykręcona na 4 imbusy, tak ? Na jakie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość piotrexxl

Odżwieżę lekko temat.

Mam delikatny problem z obrotami.

Sytuacja:

Auto ciepłe, obroty ok 800 auto na "luzie". Cisnę gaz pod ok 4000 4500 rpm wskazówka płynnie schodzi na 1100, by dopiero po ok 2-3 sekundach spaść na 800. Przy depnięciu delikatniej pod ok 2000 zatrzymuje się na krócej, ok 1 sekundę na 1100 i wraca na 800.

I tak. Silnik sr20. Ostatnio zdjąłem krokowy, przeczyściłem, założyłem. To samo. Kostki popsikałem środkiem do styków. I co teraz?

Może ktoś miał podobnie i się podzieli

 

Jeszcze jedno. Zauważyłem przy powolnej (bardzo) zmianie biegu, po wciśnięciu sprzęgła obroty idą lekko w górą i dopiero spadają. Sytuacja wygląda podobnie jak wyżej przy jeździe z wciśniętym sprzęgłem z tym, że obroty po wciśnięciu sprzęgła lekko się podnoszą.

 

Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrexxl, Wszystkie zachowania, ktore opisales sa normalne! Ja mam identycznie nie ma sie co przejmowac. Jak wciskam sprzeglo rowniez obroty ide delikatnie w gore :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

<!--QuoteBegin-milczyk+--><div class='quotetop'>QUOTE (milczyk)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Witam.

Mam ten sam problem. Pedał gazu się przycina i zapala się kontrolka silnika.

Co z tym zrobić? WD40 psikałem gdzie się tylko da, ale skutek marny.

Z tego co mi wiadomo do diesle nie mają przepustnicy, więc co z tym zrobić??????<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

 

Miałem ten sam problem z 2.0 D 96 z motorem CD20E /sterowanie elektroniczne pompy/

Przycinał się zespół obrotowy potencjometru podającego napięcie do pompy

Żadne moje próby psikania z zewnątrz nie przyniosły skutku a obawiałem się samemu w tym grzebać . W serwisie proponowano mi wymienić cały układ /pedał + przyległości/ za ok 2000. Po poszukiwaniach znalazłem machera, który wiele lat pracował w Hondzie i Nissanie i znał ten problem =i za drobną opłatą podlał gdzie trzeba specjalny smar z silikonem i 2 lata mam spokój.

Powodzenia

 

 

A nie wiesz moze gdzie dokladnie psiknal tym smarem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...