Andon Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 witam, prawie zawsze po nocnym postoju delikatnie przycina mi się pedał gazu. żeby ruszyć muszę lekko "tupnąć" w pedał. może to być zabrudzony zawias pedału, pancerz linki lub zacierająca się ośka przepustnicy (to zdecydowanie najgorsze). miał ktoś takie objawy w N16? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 na 99% zacina sie sama przepustnica. trzeba lekko podkrecic srubke na ktorej opiera sie przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 albo wyczyścić przepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 mam to samo i juz jakis czas z tym walcze , tyle ze u mnie czasem jest ok z tydzien potem jeden dzien kibel i znowu ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 albo wyczyścić przepustnice uparliscie sie na to czyszczenie. niedlugo na kapca tez bedziecie zalecac czyszczenie przepustnicy moja tez sie przycina a nie jest zanieczyszczona - czyszczenie przepustnicy ma sens przy sterowaniu elektronicznym a nie mechanicznym [ Dodano: Sro 04 Kwi, 2007 21:30 ] na 99% zacina sie sama przepustnica. trzeba lekko podkrecic srubke na ktorej opiera sie przepustnica czyli ja wykręcić ? wiesz co mówisz? przeciez wtedy przepustnicy w pozycji spoczynku czyli np wolne obroty będzie niedomknięta! a to oznacza podwyższone oborty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 czyli ja wykręcić ? wiesz co mówisz? przeciez wtedy przepustnicy w pozycji spoczynku czyli np wolne obroty będzie niedomknięta! a to oznacza podwyższone oborty tak wiem co mówię, przepustnica musi być lekko podparta bo inaczej klinowała by się w obudowie. masz przykład. śrubkę trzeba wkręcić tylko minimalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 czyli ja wykręcić ? wiesz co mówisz? przeciez wtedy przepustnicy w pozycji spoczynku czyli np wolne obroty będzie niedomknięta! a to oznacza podwyższone oborty tak wiem co mówię, przepustnica musi być lekko podparta bo inaczej klinowała by się w obudowie. masz przykład. śrubkę trzeba wkręcić tylko minimalnie IMO bez sensu w serwisowce pisze jak byk nie regulowac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 IMO bez sensu w serwisowce pisze jak byk nie regulowac . jak jest napisane... to nie reguluj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 jarkk napisał/a: albo wyczyścić przepustnice uparliscie sie na to czyszczenie. niedlugo na kapca tez bedziecie zalecac czyszczenie przepustnicy Trochu złośliwie to napisałeś, ale dziś mam dobry dzień więc odpowiem : u mnie pomogło , nie pisze tego z sufitu dodatkowo możesz jeszcze do pancerza od linki do gazu spróbować wlać oliwki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 próbowalem tej oliwki i nic ,jest tak jak pisalem jeden dzien sie zacina a potem tydzien albo lepiej jest ok . ja juz dalem sobie z tym spokuj niech sie zacina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo1980r Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Tez mam ten sam problem,a do tego jeszcze faluja obroty na jedynce i dwojce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 W moim przypadku była to bardzo mocno zaklejona przepustnica. Ilość nagaru była na tyle duża, że w momentach kiedy np. samochód stał dwa dni nie ruszany, miałem ogromny problem z wcisnięciem pedału gazu. Polecam rozpocząć prace właśnie od czyszczenia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mjozek Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Jak wykonać te czyszczenie przeutnicy , czy jest to mozliwe zrobić samemu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milczyk Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Witam. Mam ten sam problem. Pedał gazu się przycina i zapala się kontrolka silnika. Co z tym zrobić? WD40 psikałem gdzie się tylko da, ale skutek marny. Z tego co mi wiadomo do diesle nie mają przepustnicy, więc co z tym zrobić?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kreatynina Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Witam. Mam ten sam problem. Pedał gazu się przycina i zapala się kontrolka silnika. Co z tym zrobić? WD40 psikałem gdzie się tylko da, ale skutek marny. Z tego co mi wiadomo do diesle nie mają przepustnicy, więc co z tym zrobić?????? Miałem ten sam problem z 2.0 D 96 z motorem CD20E /sterowanie elektroniczne pompy/ Przycinał się zespół obrotowy potencjometru podającego napięcie do pompy Żadne moje próby psikania z zewnątrz nie przyniosły skutku a obawiałem się samemu w tym grzebać . W serwisie proponowano mi wymienić cały układ /pedał + przyległości/ za ok 2000. Po poszukiwaniach znalazłem machera, który wiele lat pracował w Hondzie i Nissanie i znał ten problem =i za drobną opłatą podlał gdzie trzeba specjalny smar z silikonem i 2 lata mam spokój. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Trochę poruszę temat. O ile dobrze pamiętam do po zdjęciu obudowy filtra powietrza w N15 - benzyna ukazuje się właśnie przepustka, jest ona przykręcona na 4 imbusy, tak ? Na jakie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrexxl Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Odżwieżę lekko temat. Mam delikatny problem z obrotami. Sytuacja: Auto ciepłe, obroty ok 800 auto na "luzie". Cisnę gaz pod ok 4000 4500 rpm wskazówka płynnie schodzi na 1100, by dopiero po ok 2-3 sekundach spaść na 800. Przy depnięciu delikatniej pod ok 2000 zatrzymuje się na krócej, ok 1 sekundę na 1100 i wraca na 800. I tak. Silnik sr20. Ostatnio zdjąłem krokowy, przeczyściłem, założyłem. To samo. Kostki popsikałem środkiem do styków. I co teraz? Może ktoś miał podobnie i się podzieli Jeszcze jedno. Zauważyłem przy powolnej (bardzo) zmianie biegu, po wciśnięciu sprzęgła obroty idą lekko w górą i dopiero spadają. Sytuacja wygląda podobnie jak wyżej przy jeździe z wciśniętym sprzęgłem z tym, że obroty po wciśnięciu sprzęgła lekko się podnoszą. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 piotrexxl, Wszystkie zachowania, ktore opisales sa normalne! Ja mam identycznie nie ma sie co przejmowac. Jak wciskam sprzeglo rowniez obroty ide delikatnie w gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milczyk Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 <!--QuoteBegin-milczyk+--><div class='quotetop'>QUOTE (milczyk)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Witam. Mam ten sam problem. Pedał gazu się przycina i zapala się kontrolka silnika. Co z tym zrobić? WD40 psikałem gdzie się tylko da, ale skutek marny. Z tego co mi wiadomo do diesle nie mają przepustnicy, więc co z tym zrobić??????<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Miałem ten sam problem z 2.0 D 96 z motorem CD20E /sterowanie elektroniczne pompy/ Przycinał się zespół obrotowy potencjometru podającego napięcie do pompy Żadne moje próby psikania z zewnątrz nie przyniosły skutku a obawiałem się samemu w tym grzebać . W serwisie proponowano mi wymienić cały układ /pedał + przyległości/ za ok 2000. Po poszukiwaniach znalazłem machera, który wiele lat pracował w Hondzie i Nissanie i znał ten problem =i za drobną opłatą podlał gdzie trzeba specjalny smar z silikonem i 2 lata mam spokój. Powodzenia A nie wiesz moze gdzie dokladnie psiknal tym smarem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.