JACKO29 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Zgadza się,miejsca nieszczególnie ale powoli -będę kombinował! :one: A co do notki,to tak, tak pieszczotliwie ,bo i nowe to głaskać trzeba!A wracając do waszych wcześniejszych wypowiedzi odn. zdejmowania srebrnej spinki wokół klamki drzwi,to jest minuta, póżniej to postaram się opisać,jak zwykle :diabel2: tkwi w szczegółach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Ajajaj!Dobra, dałeś mi po łapach! :/ Co do tematu kanału,takowego niestety też nie posiadam,ale jeżeli dałem radę w Matizie wymienić sk.biegów (bez kanału!) :one: to i tu w kilku podejściach może coś zdziałam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 OK.Taki miałem zamiar,ale to potrwa,no sam wiesz -miejsca mało.Wiem też że muszę robić szablony ,bo inaczej wyjdzie wiocha i cała robota będzie do :diabel2: Najpierw będę kombinował z drzwiami i wiem ,że dam tam cieńsze plastry(są dwie grubości).Chyba zacznę w sobotę,o postępach poinformuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Tak być może tak jest,ale można zacząć bardziej od przodu!Nie wiem czy jak zakładałeś chlapacze widziałeś to co jest za nadkolem plastikowym?Ochłap gąbki : zamiast maty ,a komora silnika ,to już majstersztyk :!: wszędzie pustki,nawet za kielichami amorów.Owszem idac tym tropem możemy z nota zrobić czołg,bo przecież wszystko ma swoją wagę, :kosci: a wszystkie te pustki to potencjalne pudła rezonansowe :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Tak,czytałem twoje wcześniejsze wypowiedzi i swojego dokładnie obejrzałem,nie miałem wyboru tylko,1.4,a i tak 6tys taniej niż przewiduje cennik(bez dopłaty za lakier) :one: A wracając do obrotów 3-4tys,to wydaje mi się że wina też jest po stronie wydechu,ale póki mam gwarancję nie będę grzebał(sztywne łączenie z silnikiem) :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Być może,ale dochodzi do tego jeszcze delikatne drżenie w tym zakresie obrotów.Bazuję na wcześniejszych doświadczeniach z innymi samochodami, dlatego to tylko takie moje spostrzeżenia.Ruszę to dopiero jak będzie po gwarancji,zepsuć nie zepsuję,a może coś pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuta Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 JACKO29, czy udało Ci się wyciszyć Notka. Jeśli tak to jak to zrobiłeś i jakich materiałów użyłeś? A może ktoś inny wyciszył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jeszcze nie ,czekam na stabilną ciepłą pogodę,materiały mam i do nich właśnie potrzebne jest ciepło(płyty głuszące) [ Dodano: Sro 09 Kwi, 2008 20:08 ] czy udało Ci się wyciszyć Notka. Trudno tak jednoznacznie powiedzieć,że tak .Zacząłem od wyklejenia matami tylnych nadkoli,tam jest goła pustka,blacha od strony nadkola jak i od strony bagażnika jest goła .Wykleiłem bagażnik,oraz oba nadkola tylne.Z wnętrzem postąpiłem tak jak Notek,z tym że odkręcałem obydwa fotele przednie(ostrożnie!nie rozpinałem spinek),aby dobrze dostać się pod wykładzinę.Wyklejałem pianką do wygłuszania płyt GK.Kleiłem na blachę(ostrożnie!miejscami znajdują się zgrzewy z wytopionymi ostrymi jak igła spawami).Sięgnąłem aż nad belkę wzmacniającą,która znajduje się na wysokości deski rozdzielczej.W kabinie zrobiło się troszkę ciszej,a zwłaszcza w zakresie 3-4tys .obrotów.Czeka mnie jeszcze wyklejenie komory silnika,już niedługo. [ Dodano: Sro 09 Kwi, 2008 20:11 ] Acha, zapomniałem dodać że wykleiłem również styropian leżący na podłodze.I tu trzeba zachować ostrożność bo łatwo go połamać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 No no kolega JACKO nie pojawia się na spotach, to pewnie działa ostro w garażu Na mieście mówią, że w środku bedzie cicho jak w S-klasie podziel się z kolegami żądnymi wiedzy, co tam wydłubałeś w zaciszu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Ano wydłubałem,wydłubałem i gdyby nie natłok zajęć przed świętami już mógłbyś na spocie zobaczyć jak cicho jest w Note'sie ale do rzeczy: Wykleiłem płytami bitumicznymi całe podszybie od strony silnika(oczywiście wcześniej należało rozebrać i wyjąć mechanizm wycieraczek i plastikowe podszybie)Dodatkowo pianką polipropylenową(chyba dobrze napisałem)Inaczej zwaną pianką akustyczną wykleiłem całe korytko odpływowe na podszybiu(pianka jest samoprzylepna i nie absorbuje wody!!!).Wykleiłem klapę silnika(tą samą pianką),ale tylko te zagłębienia które są w klapie(oczywiście trzeba było kształty powycinać)Na to,przykleiłem piankę samoprzylepną gr 4 mm pokrytą z jednej strony warstwą aluminium.Mogę wam powiedzieć że jest o połowę ciszej w środku.Teraz jestem na etapie wyklejania nadkoli(też tą pianką)gdyż teraz jest głośniej w środku od kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_ Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Podaj linka do wątku gdzie były poruszane ww tematy - chciałbym sobie to poczytać (te dyskusje z prezesem). Zajrzałem no i jak graficznie się poprawią to będzie ok, zawsze takie sytuacje są niedobre dla społeczności bo się ona podzieli. Z drugiej strony konkurencja dobrze robi Pożyjemy zobaczymy, dzięki was za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 to co przelało czarę goryczy: klick-klick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Też zauważyłem bardzo głośną pracę silnika 1,4. Hmmmm...Pokonałem pierwsze 2100km (auto nowe). Oczywiście kulturka i nie przekroczyłem jeszcze 130km/h, ale ta praca silnika jest wg mnie troszkę dziwna=głośna! Przyznam, że nie raz mam wątpliwości czy nie jadę na "4"...hmmm! Huczy strasznie...oj szósteczka by się przydała, oj przydała. Troszkę to dziwwne, bo użytkuję tez diesla o tej samej pojemności i jest o niebo cichszy (a auto ma już 5 lat i przebieg 190 tys km)...Ale chyba z tego co czytam Wasze opinie TTTM. A silniczek japoński w 100%...no dziwne! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) Z biegiem czasu nieco się wyciszy. Mój też na początku pracował trochę głośno. Teraz po "dotarciu" i 6000 km, jest znacznie lepiej. Wielu kolegów zgłaszało także, że po pierwszym przeglądzie znacznie podniosła im się kultura pracy silnika. Nie wiedomo, czy coś specjalnie w tym celu robią, czy to zasługa np. dobrego oleju, który jest wlewany do silnika w miejsce fabrycznego na pierwszym przeglądzie. Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacam Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ja swoim notkiem 1,4 jeżdżę od grudnia i wcale nie uważam że jest głośny. Wcześniej jeździłem Skodą felicją 1.3 i seatem cordobą 1.4 a służbowo poruszam się fiorino 1.3 i we wszystkich trzech powyżej 110 trzeba podnosić głos żeby porozmawiać a w notku nie. Tak więc kwestia głośności to kwestia gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ranger masz rację ,wyciszył się znacznie .Silnik pracuje o wiele ciszej,przy 120-130 można sobie spoko rozmawiać i jeszcze sciszam radio bo samo głos podnosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Z biegiem czasu nieco się wyciszy. Mój też na początku pracował trochę głośno. Teraz po "dotarciu" i 6000 km, jest znacznie lepiej. Wielu kolegów zgłaszało także, że po pierwszym przeglądzie znacznie podniosła im się kultura pracy silnika. Nie wiedomo, czy coś specjalnie w tym celu robią, czy to zasługa np. dobrego oleju, który jest wlewany do silnika w miejsce fabrycznego na pierwszym przeglądzie. A jesli tak to super... Znaczy inny olej jest teraz wlany? Dziwne! Poinformowano mnie o wszystkich płynach jakie się wlewa do Note-wypytałem przy zakupie. Jakby kogoś interesowało to się pochwalę tym co mi powiedziano. Note 1400, 88KM: -olej silnikowy: Castrol SLX 5W/30 (dziwne to oznaczenie SLX...czy są w ogóle takowe Castrole???) -płyn chłodzący: Coolant L250 Premix (Nissan) -płyn hamulcowy: Dot4 Brake Fluid (Nissan) -olej w skrzyni: nie wymienialny Płynu do wspomagania chyba nie ma...przynajmniej nic o tym nie wiem. Są jeszcze jakieś płyny, które warto znać i mieć na dolewkę??? jeszcze sciszam radio bo samo głos podnosi Taka funkcja istnieje? ale pewno nie w tym std radiu (mam Visia-sterowanie w kierownicy, zero bajerów). A jeśli mam ten gadget to jak się go włącza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 -olej silnikowy: Castrol SLX 5W/30 (dziwne to oznaczenie SLX...czy są w ogóle takowe Castrole???) Taki olej pewnie leje ASO na przeglądach. Nie sądzę, aby taki olej lano w fabryce, choć kto wie... Funkcja automatycznego rozgłaśniania w zależności od prędkości jest w każdym fabrycznym radiu w Note. Jak włączyć poszukaj w instrukcji obsługi lub na forum - była o tym mowa. Ja swoim notkiem 1,4 jeżdżę od grudnia i wcale nie uważam że jest głośny. Ja też tak uważam, jednak odczuwam pewną różnicę pomiędzy głośnością silnika zaraz po zakupie a teraz po prawie 6000 km. Obecnie uważam, ze jest ciszej i bardziej miarowo. Czekam z niecierpliwością do pierwszego przeglądu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Funkcja automatycznego rozgłaśniania w zależności od prędkości jest w każdym fabrycznym radiu w Note. Jak włączyć poszukaj w instrukcji obsługi lub na forum - była o tym mowa. O...dziękuję! znalazłem...MOD (2 sek), SDV (on). W instrukcji tego nie zauważyłem, ale na forum znalazłem. Wielkie dzięki. Za 30 min...sprawdzę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Jak widać to wiele serwisów stosuje różnej marki oleje,ciekawe czym to jest podyktowane? bo chyba nie głęboką kieszenią szefa? Ja mam Shela 5W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Z tego co pamiętam, Castrol SLX jest odpowiednikiem Castrol Edge, ale występuje tylko w beczkach albo butelkach 1-litrowych. Jest to olej wykorzystywany przez serwisy, ale wątpię, że taki jest zalewany w fabryce. Mi właśnie serwis, który stosuje ten SLX, wmówił żeby wymienić pierwszy raz olej po 2-3 tys. km, bo ten fabryczny nie jest najlepszej jakosci. Także, co serwis, to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 shell helix ultra 5W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 (edytowane) Mi właśnie serwis, który stosuje ten SLX, wmówił żeby wymienić pierwszy raz olej po 2-3 tys. km, bo ten fabryczny nie jest najlepszej jakosci. Jaki by nie był, do pierwszego przeglądu spokojnie powinien wytrzymać. Nie sądzę, aby bądź co bądź renomowany producent fabrycznie zalewał silniki jakimś szmelcem. Nie zmienia to zapewne faktu, że na pierwszych przeglądach wlewają lepszy jakościowo olej . Z tego co słyszałem w Szczecinie też leją Shell Helix Ultra. Edytowane 17 Sierpnia 2010 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Muszę to tu napisać bo dział odpowiedni,dzięki JackMirrorowi za ciekawego mini spocika pod Auchan Sam stwierdził ze po wyciszeniu w moim Notku jest o wiele ciszej,inaczej jest słyszalny silnik.A może sam kiedyś zabierze głos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.