Gość Loso Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 [ Dodano: Wto 10 Kwi, 2007 21:42 ]Wracając do leasingu: Dostałem ofertę na 113,56% 3 letni leasing 10% wkład własny, 20% wykup auta. Mam pytanie ile płacicie za ubezpieczeni navary OC AC NW? dlaczego chcesz 20% wykup, co Ci to daje? 1) mniejsza rata (500 zł /m-c) 2) tanie kredytowanie - różnica w oprocentowaniu 2% a leasing kredytuje mi 25 000 PLN - gdzie taki kredyt dostanę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 [ Dodano: Wto 10 Kwi, 2007 21:42 ] 2) tanie kredytowanie - różnica w oprocentowaniu 2% a leasing kredytuje mi 25 000 PLN - gdzie taki kredyt dostanę? o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loso Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 no nie wiem czy potrafię jaśniej - czego nie rozumiesz? W leasingu z 1% wykupem proponowali mi łączny koszt leasingu (na 3 lata) 111,5% W leasingu z 20% wykupem 113,5% różnica w koszcie leasingu = 2% różnica jaką wpłaciłem do leasingodawcy po 3 latach (przed ostatnią ratą) ok 25 000 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Jutro idę na zwiad do dilera (autoryzowanego) z kumplem. Jakby co, to może będą dwie navary. Oferty wrzucę wieczorem na forum. MBL, skoro masz praktykę w leasingu/kredytach, podpowiedz mniej doświadczonym w temacie kolegom, jak najkorzystniej ugryź każde z tych rozwiązań. Twoja teoria o zmienianiu auta co dwa lata nie bardzo mnie przekonuje (duża strata wartości), ale może się mylę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Istota tkwi w wykupie. Przykładowo: leasing w kwocie 110.000 netto 24 miesiące wpłata: 40% 44.000 rata: 1.658,80 wykup 35% 38.500 suma opłat 111,19% po 2 latach można: 1. przedłuzyć leasing i dalej mieć go w firmie 2. kredyt i amortyzacja przyspieszona dwu letnia 3. znaleźć klienta na niego, który wykupi samochód z leasingu 4. wykupić jako osoba prywatna w kwocie brutto i po pół roku sprzedać na um kupna-sprzedazy, nie płacąc podaku od przychodu i podatek vat. W przypadku 3 pkt. Za 46.000 (równowartość fakturowa waszej Nawary) można kupic teraz Navarę z rocznika 98;99, a dwu letnie auta są za 70.000. Tą formę najbardziej polecam. W przypadku 4 pkt tą formę również polecam. Jest jedno ale, jeżeli chcesz wykupić jako osoba prywatna leasingobiorca robi wycenę rzeczoznawcy. Żaden rzeczonawca nie zrobi wyceny na 20% wartości na os.fizyczną, na firmę to co innego. Tylko, że nie o to chodzi. Drugie ale, to nie każdy leasingodawca da taka ofertę. Nie dziwię im się, ze względu na duze ryzyko, jak klient przestanie płacić to mają duzą stratę i dodatkowy fundusz zapasowy. po za tym nie każdy leasing pozwoli wykupić na osobę fizyczną. Polecam tylko sprawdzonych, różnie z tym bywa. Jest to jedna z form finansowania, można z niej skorzystać lub nie. Chciałem przedstawić pewną wykorzysywaną w znikomym stopniu możliwość finansowania samochodu. A opłacalne w przypadku droższych samochodów i niskiej podaży na rynku, sprawdziłem to w przypadku Jeepie/Chryslera. Tak przy okazji dziwę się dealerom a w zasadzie salesdupomenagerom, że nie polecają tej formy, w końcu klient by do nich trafiał juz po dwóch latach :diabel2: w razie pytań i dalszych szczegółów ... Pozdrawiam, [ Dodano: Sro 11 Kwi, 2007 23:36 ] Jeżeli potrzebujecie bardziej szczegółowe oferty i winnych parametrach to dajcie znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Właśnie odbyłem jazdę wersją LE a automacie pod drogach miejskich (niezbyt dobrych). I już - niestety- wiem, że navara to nie auto dla mnie. Sądziłem, że będzie bardziej "rodzinne" i tu pełna zgoda z jednym z przedmówców. Z tyłu, w drugim rzędzie, jest naprawdę niewiele miejsca. Dodatkowo mocno rozczarowało mnie zawieszenie (choć rozumiem intencję konstruktorów) i trochę napęd. Do jakości wykonania i materiałów też można by się przyczepić, ale to trend ogólnoświatowy - globalizacja. Słowem dla kolegi (budowlaniec) autko jest OK i bierze, a ja łyknę chyba coś z tego (w dieslu): A6 / passat / avensis / accord / octavia (kombi) lub alhambra / sharan (choć to okropnie stare auto). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 A mógłbyś konkretniej napisać co w zawieszeniu i w napędzie Cię rozczarowało i czego oczekiwałeś? No wiesz A6/passatem/avensisem/accordem itp raczej w średni teren nie wiedziesz jesli bedziesz chciał z rodziną nad jeziro lub na leśną polankę na piknik wyskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Spodziewałem się większego komfortu na asfalcie. Nie chodzi o to, że zawieszenie jest sztywne (bo takie lubię). moim zdaniem jest po prostu dziwnie zestrojone - pióra w tynej osi robią swoje. Czułem się, że te dwie tony masy wpadają w dziwne wibracje przy pokonywaniu nierówności na asfalcie. Obciążenie było - jechaliśmy w pięć osób. nasunęło mi się skojarzenie z passtem kombi rocznik 1994, w którym czułem się podobnie. Taczka. Co do tego leśnego wypadu, to w navarze zaniepokoił mnie mały prześwit między użebrowaną (dla lepszego chłodzenia) przekładnią tylnego mostu a podłożem... Ja tam do lasu wolę i tak jeździć rowerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Niestety jazda każdą terenówką a pickupem terenowym w szczególności to nie to samo co jazda osobówka. Spróbuj się przejechać RAVka albo Vitarą, Outlanderem , CRV. Te samochody sa bardziej zbliżone do osobówkek , ale to i tak nie będzie to czego można oczekiwac po osobówce, jednak z ww Vitara ma najlepsze własciwości terenowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Niestety. Pathfinder na tej same ramie co Navara, ale z innym zawieszeniem z tyłu prowadzi się zupełnie inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Path nie ma resorów z tyłu, a sprężyny. Teraz zadna nowa terenówka, poza pickupami nie ma resorów. . Resory - szczególnie w nówce, która nie woziła obciązenia są cholernie sztywne. Ja zrobiłem 22 tys km, z czego może połowa zawsze z jakimś ładunkiem . W zwiazku z powyższym resory trochę złagodniały , a może po prostu sie przyzwyczaiłem. Ale z tyłu w żadnym pickupie nie chciałbym jeździć, chyba że jako dziecko :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 zdecydowanie miękną po czasie (przejechanych kilometrach). Jak wsiadam do D22 (która ma ponad 100tys km) to jakbym przesiadł się z krzesła na bujany fotel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Z dwojga złego wolę sztywność, zamiast bujania. Jeszcze nie wiem, ale chyba znalazłem złoty środek - A6 allroad. Jest dwulatek do łyknięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Witam Was, gdyby ktos był zdecydowany na KREDYT to moge pomóc w załatwieniu dobrej oferty kredytowej z uwzględnieniem UPRSZCZONEJ PROCEDURY. Wystarczą tylko dokumenty rejestracyjne firmy. Bez ZUS, US. 3 dni wyjazd autem. 1/ do 120.000 zł kredytu brutto - nawet przy 0% wpłaty !(kredyt PLN lub CHF DO max.96 m-cy) 2/ do 200.000 zł kredytu - przy 10% wpłaty (kredyt tylko PLN do max.84 m-cy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.