Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

zakup nowej navary (leasing)


Gość peteros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

[ Dodano: Wto 10 Kwi, 2007 21:42 ]
Wracając do leasingu: Dostałem ofertę na 113,56% 3 letni leasing 10% wkład własny, 20% wykup auta. Mam pytanie ile płacicie za ubezpieczeni navary OC AC NW?

dlaczego chcesz 20% wykup, co Ci to daje?

 

1) mniejsza rata (500 zł /m-c)

2) tanie kredytowanie - różnica w oprocentowaniu 2% a leasing kredytuje mi 25 000 PLN - gdzie taki kredyt dostanę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy potrafię jaśniej :) - czego nie rozumiesz?

 

W leasingu z 1% wykupem proponowali mi łączny koszt leasingu (na 3 lata) 111,5%

W leasingu z 20% wykupem 113,5%

różnica w koszcie leasingu = 2%

różnica jaką wpłaciłem do leasingodawcy po 3 latach (przed ostatnią ratą) ok 25 000 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro idę na zwiad do dilera (autoryzowanego) z kumplem. Jakby co, to może będą dwie navary. Oferty wrzucę wieczorem na forum.

MBL, skoro masz praktykę w leasingu/kredytach, podpowiedz mniej doświadczonym w temacie kolegom, jak najkorzystniej ugryź każde z tych rozwiązań. Twoja teoria o zmienianiu auta co dwa lata nie bardzo mnie przekonuje (duża strata wartości), ale może się mylę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istota tkwi w wykupie.

Przykładowo:

leasing w kwocie 110.000 netto

24 miesiące

wpłata: 40% 44.000

rata: 1.658,80

wykup 35% 38.500

suma opłat 111,19%

 

po 2 latach można:

1. przedłuzyć leasing i dalej mieć go w firmie

2. kredyt i amortyzacja przyspieszona dwu letnia

3. znaleźć klienta na niego, który wykupi samochód z leasingu

4. wykupić jako osoba prywatna w kwocie brutto i po pół roku sprzedać na um kupna-sprzedazy, nie płacąc podaku od przychodu i podatek vat.

 

W przypadku 3 pkt. Za 46.000 (równowartość fakturowa waszej Nawary) można kupic teraz Navarę z rocznika 98;99, a dwu letnie auta są za 70.000. Tą formę najbardziej polecam.

 

W przypadku 4 pkt tą formę również polecam. Jest jedno ale, jeżeli chcesz wykupić jako osoba prywatna leasingobiorca robi wycenę rzeczoznawcy. Żaden rzeczonawca nie zrobi wyceny na 20% wartości na os.fizyczną, na firmę to co innego. Tylko, że nie o to chodzi.

Drugie ale, to nie każdy leasingodawca da taka ofertę. Nie dziwię im się, ze względu na duze ryzyko, jak klient przestanie płacić to mają duzą stratę i dodatkowy fundusz zapasowy.

po za tym nie każdy leasing pozwoli wykupić na osobę fizyczną. Polecam tylko sprawdzonych, różnie z tym bywa.

 

Jest to jedna z form finansowania, można z niej skorzystać lub nie. Chciałem przedstawić pewną wykorzysywaną w znikomym stopniu możliwość finansowania samochodu.

A opłacalne w przypadku droższych samochodów i niskiej podaży na rynku, sprawdziłem to w przypadku Jeepie/Chryslera.

 

Tak przy okazji dziwę się dealerom a w zasadzie salesdupomenagerom, że nie polecają tej formy, w końcu klient by do nich trafiał juz po dwóch latach :diabel2:

 

 

w razie pytań i dalszych szczegółów ...

 

Pozdrawiam,

 

[ Dodano: Sro 11 Kwi, 2007 23:36 ]

Jeżeli potrzebujecie bardziej szczegółowe oferty i winnych parametrach to dajcie znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odbyłem jazdę wersją LE a automacie pod drogach miejskich (niezbyt dobrych). I już - niestety- wiem, że navara to nie auto dla mnie.

Sądziłem, że będzie bardziej "rodzinne" i tu pełna zgoda z jednym z przedmówców. Z tyłu, w drugim rzędzie, jest naprawdę niewiele miejsca. Dodatkowo mocno rozczarowało mnie zawieszenie (choć rozumiem intencję konstruktorów) i trochę napęd. Do jakości wykonania i materiałów też można by się przyczepić, ale to trend ogólnoświatowy - globalizacja.

 

Słowem dla kolegi (budowlaniec) autko jest OK i bierze, a ja łyknę chyba coś z tego (w dieslu): A6 / passat / avensis / accord / octavia (kombi) lub alhambra / sharan (choć to okropnie stare auto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś konkretniej napisać co w zawieszeniu i w napędzie Cię rozczarowało i czego oczekiwałeś? No wiesz A6/passatem/avensisem/accordem itp raczej w średni teren nie wiedziesz jesli bedziesz chciał z rodziną nad jeziro lub na leśną polankę na piknik wyskoczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się większego komfortu na asfalcie. Nie chodzi o to, że zawieszenie jest sztywne (bo takie lubię). moim zdaniem jest po prostu dziwnie zestrojone - pióra w tynej osi robią swoje. Czułem się, że te dwie tony masy wpadają w dziwne wibracje przy pokonywaniu nierówności na asfalcie. Obciążenie było - jechaliśmy w pięć osób. nasunęło mi się skojarzenie z passtem kombi rocznik 1994, w którym czułem się podobnie. Taczka.

 

Co do tego leśnego wypadu, to w navarze zaniepokoił mnie mały prześwit między użebrowaną (dla lepszego chłodzenia) przekładnią tylnego mostu a podłożem... Ja tam do lasu wolę i tak jeździć rowerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jazda każdą terenówką a pickupem terenowym w szczególności to nie to samo co jazda osobówka.

 

Spróbuj się przejechać RAVka albo Vitarą, Outlanderem , CRV. Te samochody sa bardziej zbliżone do osobówkek , ale to i tak nie będzie to czego można oczekiwac po osobówce, jednak z ww Vitara ma najlepsze własciwości terenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Path nie ma resorów z tyłu, a sprężyny. Teraz zadna nowa terenówka, poza pickupami nie ma resorów.

. Resory - szczególnie w nówce, która nie woziła obciązenia są cholernie sztywne. Ja zrobiłem 22 tys km, z czego może połowa zawsze z jakimś ładunkiem .

W zwiazku z powyższym resory trochę złagodniały , a może po prostu sie przyzwyczaiłem.

 

Ale z tyłu w żadnym pickupie nie chciałbym jeździć, chyba że jako dziecko

:027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie miękną po czasie (przejechanych kilometrach). Jak wsiadam do D22 (która ma ponad 100tys km) to jakbym przesiadł się z krzesła na bujany fotel :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was,

gdyby ktos był zdecydowany na KREDYT to moge pomóc w załatwieniu dobrej oferty kredytowej z uwzględnieniem UPRSZCZONEJ PROCEDURY. Wystarczą tylko dokumenty rejestracyjne firmy. Bez ZUS, US. 3 dni wyjazd autem.

 

1/ do 120.000 zł kredytu brutto - nawet przy 0% wpłaty !(kredyt PLN lub CHF DO max.96 m-cy)

2/ do 200.000 zł kredytu - przy 10% wpłaty (kredyt tylko PLN do max.84 m-cy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...