Gość marekr Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 czy ma ktos doświadczenie z zamianą katalizatora na uniwersalny - czy można taki wstawić ( w mojej almerze jest 1 kat przy kolektorze - tzn. był) czy koniecznie musi byc oryginalny - prosze o rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Tego przy kolektorze proponują dać oryginalnego. Jest tam duże ciepło i te uniwersalne nie bardzo. Co innego ten drugi jego można zastapić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekr Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 dzieki za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Wiele teraz Almerek N16 przyjeżdża z UK z przeznaczeniem do rozbiórki. Możesz pokusić się o taki katalizator jeśli przebieg niewielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekr Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 własnie mam zamiar zamówic taki, podobno autko miało 15 tys przebiegu jest z 2002 r. troche trudno mi w to uwierzyc , ale sprzedawca twierdzi ze auto juz stoi u niego długo chyba nie mam wyjscia nowy kat to kosz 2500- 3000 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 A nie lepiej całkowicie wywalić ,,wydłubać" ten katalizator jak to robią w dieslach Zobacz: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=27034 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 w dieslach 2,2 nie ma sondy a tu są 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekr Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 ja niestety kupiłem auto z wydłubanym katem jak sie okazało ale moja almera ma dwie sondy jedna za katem i dlatego świeci się check - podobno najlepszym rozw będzie kat - na nowy nie bardzo mnie stac więc kombinuje z używanym - słyszałem też ze w miejsce 2 sondy można podpiąć emulator lpg to oszuka komp ale zdania są podzielone - sam już nie wiem które rozwiązanie będzie najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andyla Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 W Almie 1.8 z 2001 mam od stycznia wydłubany katalizator. Wydłubano go w serwisie przy okazji innych prac na silniku (stary się zaczynał rozsypywać, a w ASO bali się go zostawić żeby nie zatkał wydechu). Jeżdżę bez niego do czasu wymiany (nowy trochę kosztuje). Przejechałem już około 3 tys. km i nie zauważyłem żadnych efektów ubocznych. Zużycie paliwa nie wzrosło, a samochód zrobił się trochę żwawszy (chyba, że uległem efektowi placebo). Jedynie przy pracującym na luzie silniku na postoju, kiedy stoję z tyłu samochodu blisko tłumika, dźwięk z tłumika jest nieco bardziej "burczący" - ale jest to minimalne. Postaram się jednak założyć w przyszłości katalizator (nowy lub inny, ach te kochane pieniążki), mam małe wyrzuty sumienia wobec naszego środowiska naturalnego. Zapomniałem dodać - w ASO zrobili to tak, że pomimo drugiej sondy check engine się nie świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekr Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 podobno w niektórych aso usuwaja 2 sonde z pamieci komp dlatego sie nie swieci check ja dzis zamówiłem używanego kata kosztuje 500 zł zobaczymy w jakim bedzie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Szukaj na forum. Opisałem dokładnie sposób zamiany kata prosty i skuteczny. Oczywiście tego pod kolektorem. Już 50 tyś km. Koszt 300 zł i trochę własnej pracy. Jak usuniesz kat to druga sonda nie od razu a jednak zacznie się pluć. Rozwiązanie sprawdzone już w trzech almach znajomych i znajomych tych znajomych. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.