Gość ceziman Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 podczas skrecania nawet lekkiego zaczyna wyć jak "marcujący kot" i czasami narasta kiedy mocniej skręcam. Jak myslicie co to...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 sprawdz poziom oleju od wspomkieru. pewnie jest za niski poziom ew gdzies ci ucieka. pozdr [ Dodano: Pią 06 Kwi, 2007 12:57 ] moze byc zapowietrzony uklad. wez sie za to bo zatrzesz pompe i po wspomaganiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Greg słyszałem, że też miałeś prabel ze wspomaganiem ja też przechodziłem to ostatnio i co się okazało pękł przewód i lało się z niego dość sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 u mnie dokladnie to samo. tzn zlamala sie rurka i ciekla ale powoli. brzeszczotem op... kawal alu rurki, kupilem gumowy gruby waz i zrobilem bajpasa nie wyje, nie cieknie, cisza, no i oczywiscie wspomkier dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceziman Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 rzeczywiście poziom płynu za niski, zobaczymy po dolewce rezultaty. Pozdrówka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axel10 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Też mam ten problem, pompa wspomagania wyje ale tylko jak jest za mały poziom płynu w zbiorniczku (niestety mam wyciek z maglownicy około 100 ml tak co 1,5 m-ca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 nie tylko. co prawda nie w nismo ale miałem akcję że płynu kiedyś nie było wcale nazbierało się opiłków i dopiero dobre płukanie czy regeneracja pompy mogą dać efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 tez zaczeło mi wyć wspomaganie, ale po kupnie stwierdziłem ze mi nieco płynu brakuje i dolałem ten orlenowski dextron II, pomogło na jakis miesiąc potem zaczęło wyć jeszcze głośniej, no to się zdenerwowałem i zakupiłem Dextron III firmy TEXACO od tamtej pory ciszaaaaa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 A ja dzisiaj w golfie naciągnąłem pasek od wspomagania i przestało wyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomec7 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Mam pytanko bo dzisiaj byłem u mechesa z moja P10 bo wydawalo mi sie ze cos mi rzęzi w silniki--on wzial swoje magiczne sluchaweczki i stwierdzil ze pompa wspomkier do wymiany---szczerze powiem nie sprawdzalem poziomu płynu ale jutro mam zamiar go uzupelnic...Wy opisywaliscie ze wyje przy skrecie u mnie przy skrecie generalnie jest ok. Wydobywa sie dżwięk jakby łozysko jakies mialo zaraz sie rozleciec. On mi powiedzial ze na 99% pompa. Poradźcie cos Panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Ja miałem właśnie to samo co mój przedmówca . Łożysko w pompie się zacierało bo mechanior przy wymianie paska trochę za bardzo go naciągnął . Pompa do wymiany bo tej mojej podobno nie można było zregenerować. Parę złych pękło Pozdrawiam : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szuunaj Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 a ja mam teraz ten problem-piszczy jakby koty sie marcowaly-dolalem plynu bo faktycznie bylo malo ,ale jest tez wyciek jak sie polozylem pod auto to zauwazylem ze cieknie z pompy -zaraz przy tym walku ktory wychodzi z pompy-na koncu ktorego jest to kolo na pasek-i widze tez dwa nie zadlugie druciki -to chyba kawalki zimeringu(nie wiem czy to tak sie pisze)-i co z tym zrobic?czy mozna wymienic ten zimering i bedzie krecic i nie bedzie kapac ,czy taka pompa juz jest do wyrzucenia-bo tego sie nie regeneruje ??? dzieki za jakie kolwiek odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Miałem taki objaw w Hondzie Acord 2.0 95r poprostu dolałem płynu bo było mało:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.