Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

turbo sprężarka do setki


Gość jankowski1987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli masz auto na gaźniku to tylko w przypadku zastosowania instalacji LPG i tylko na niej byś jeździł włącznie z odpalaniem auta, bo gaźnik do turbo jest inny niż Ty masz. Dużo prościej jest to zrobić w aucie na wtrysku. Jesli będziesz chciał sie w to bawić to potrzebne będzie jeszcze IC aby powietrze było chłodzone po uprzednim podgrzaniu przez turbo, przewody łączące cały dolot ze sobą, przeróbka kolektora wydechowego tak by dało się przykręcić turbo, oraz zrobienie systemu smarowania turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

jankowski1987 widzę, że sporo kasy masz :P

 

Instalacja Turbo kosztuje dużo i każda mała wada silnika szybko przerodzi się w awarię także silnik musisz mieć w idealnym stanie.

 

Wg mnie nie ma sensu pakować turbiny do 100NX'a 1.6. Jak chcesz więcej mocy to sprzedaj to co masz, dołóż kasę którą chciałes wrzucić w uturbianie i kup porządnego GTi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Johny weź pod uwage,że 1.6 turbo zje momentem obrotowym Gti. Mój kumpel uturbiał opla corse 1.2 8v który wytrzymywał znakonicie tą instalacje i jedyne co go zniszczyło to pęknięcie paska rozrządu a silnik był niestety kolizyjny. Teraz uturbił 1.4 8v (wszystko tylko na LPG, na benzynie nie działa, bo go niewystroił) pojechał na hamownie i wyszło mu 130KM i 250Nm z czego już 190 jest dostepnych przy 3500. Na G-techu robi czase ok. 6.8s do 100. No i nieukrywajmy,że dźwięk jest piękny jak blow off upuszcza ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Mrozu masz rację ale znając życie kolega jankowski1987 przeliczy ile to go będzie kosztowało roboty, nerwów i co najważniejsze kasy etc i pewnie ten projekt jak jeden z wielu projektów uturbiania Nysek padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrozu masz rację ale znając życie kolega jankowski1987 przeliczy ile to go będzie kosztowało roboty, nerwów i co najważniejsze kasy etc i pewnie ten projekt jak jeden z wielu projektów uturbiania Nysek padnie

No z tym sie moge z Tobą zgodzić. Ja mam w planach uturbieie mojej corsy, ale najpierw zaczołem od dobrego zawiasu (-80/40mm sprężyny+amory), wymiana wszystkich gum w zawiasie i swożni, mocnych hebli(od calibry 2.0 16v Brembo Max+EBC), zamówienia stabilizatorów przód/tył i teraz odkładam na silnik 1.6 8v 75KM, bo jest bezkolizyjny i jak go dmuchne gdzieś tak 1.0-1.2 bara to po cichu licze na jakieś 150-160 koni, ale czas pokaże jak będzie. Uważam,że mniej więcej w tej kolejności powinno się budować mocne auta a nie do zwykłej serii wkładać mocny silnik i się martwić,że auto nie hamuje, wykłada się na zakrętach itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA

okey ale ile kosztowalo zalozenie turbo do takiego silnika? 3 lata temu znajomy zakladajac w Promotorze dal 7czy 9 tysi za to. Wynik w Hondzie 1.4 to 160 hp i tak sie wysralo, bo tloki sie stopily...IMHO lepiej kupic cos co ma w serii turbo i sie tym bawic-jak Probe, SX i wiele innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne jak by sie przesiadl z z GA16DS na SR20DE to i tak by byla kolosalna roznica, a 100nx GTi monza bardzo tanio kupic, popatrzcie na mobile.de ile tego jest, do tego nieduza waga auta jeszcze, byle kupic nie wylechtanego co by od razu rozrzadu nie robic, a tego ga16ds pod turbo, duzo pracy i kasy, najpierw dopracowac silnik, LPG z BLOS-em zalozyc albo jakis wtrysk jednopunktowy LPG, pierscienie panewki zawory rozrzad(no chyba ze wszystko jest OK :) ), pozniej wstawic hamulce mocniejsze zawiasy zmienic, jakies kolka lepsze,

samo przygotowanie auta pod turbo bedzie duzo kasy kosztowac pozniej turbo wstawic, cala zabawa minimum z 15tys zl a za to mozna kupic 200sx powiedzmy ktory inaczej sie prezentuje, a zreszta co tu gadac ;)

 

jeszcze przy tej mocy polosie moga niewytrzymac i poduszki silnika jak, nie mowiac o sprzegle :/ ktore seryjne moze byc juz zmeczone

 

no ja niewyobrazam hamowac powiedzmy 150KM zaciskami w 100nx chyba ze konkretne

tarcze i jakies ebc green stuff albo ferrodo performance, ale to i tak za mala srednica tarczy do takich mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Mrozu ty zaczynasz od dobrej strony, od przygotowania auta pod taką moc a nie od kupienia turbiny.

Z resztą to co napisał EnDrIu WAWA, hermoll i moja skromna subiektywna opinia mówi samo za siebie:

 

Kolego jankowski1987 chcesz furacza z turbo? Kup 200SX'a i będziesz miał święty spokój. Chyba, że wygrałeś w Totka i masz wolne ok. 10 tys złociszy żeby wszystko porządnie chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wolne ok. 10 tys złociszy żeby wszystko porządnie chodziło.

 

obawiam sie ze to za malo zeby to mialo rece i nogi. pozatym tak jak piszesz ten topic to zapewne kolejne mokre sny mlodego pokolenia....

 

mrozu za to jak zwykle konkrety i rzeczowo za co bardzo go cenie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wolne ok. 10 tys złociszy żeby wszystko porządnie chodziło.

 

obawiam sie ze to za malo zeby to mialo rece i nogi. pozatym tak jak piszesz ten topic to zapewne kolejne mokre sny mlodego pokolenia....

 

mrozu za to jak zwykle konkrety i rzeczowo za co bardzo go cenie.

 

pozdrawiam

To prawda kasy trzeba na to troche wyłożyć, dlatego troche to trwa i człowiek modli się żeby mu starczyło od pensji do pensji. Dzięki Greg76 za słowa uznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

Mrozu masz ekstra plan na corse ale mozna to samo zrobic z 100nx wsadzic heble itp a potem jak ktos ma kase to wsadzic sr20det i nie bedzie mial juz problemu z papraniem sie silnika... bo ten jest seryjnie zaturbiony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latwo powiedziec "wez 100nx i wsadz sr20det". znajdz w polsce zdrowy motor z gti-r-a i nie zaplac za niego jak za zborze. silnik to nie wszystko bo osprzet z wolnossacego nie bedzie pasowal. pewny jestes ze bedzie dzialala deska rozdzielcza? pewnie w trakcie pracy wyjdzie jeszcze 1000 problemow. zapytaj xandafera ile sie naj... ze swoim sr20de a to tylko n/a→n/a. chlopak juz chcial sie poddawac. najprosciej zbierac kase/brac kredyt i kupic gti-r-a albo s14 i poprawiac uturbiona serie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greg święte słowa. Już kiedyś jak miałem renaulta 5 to robiłem przekładke z 1.1 na 1.8 i też w pewnej chwili chciałem się poddać.ale w końcu udało się i auto naprawde jeździło super,ale pracy było od cholery, bo tam też zmieniałem heble i zawias a potem silnik ze skrzynią. Szkoda,że tamtego nie próbowałem uturbić, bo to było tanie auto a i teraz było by mi prościej, bo już bym miał jakieś doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...