Gość jankowski1987 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 witam ma pytanie czy można zamontować turbo sprężarke do nissana 100nx 91r 1.6l 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Jeżeli masz auto na gaźniku to tylko w przypadku zastosowania instalacji LPG i tylko na niej byś jeździł włącznie z odpalaniem auta, bo gaźnik do turbo jest inny niż Ty masz. Dużo prościej jest to zrobić w aucie na wtrysku. Jesli będziesz chciał sie w to bawić to potrzebne będzie jeszcze IC aby powietrze było chłodzone po uprzednim podgrzaniu przez turbo, przewody łączące cały dolot ze sobą, przeróbka kolektora wydechowego tak by dało się przykręcić turbo, oraz zrobienie systemu smarowania turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 jankowski1987 widzę, że sporo kasy masz Instalacja Turbo kosztuje dużo i każda mała wada silnika szybko przerodzi się w awarię także silnik musisz mieć w idealnym stanie. Wg mnie nie ma sensu pakować turbiny do 100NX'a 1.6. Jak chcesz więcej mocy to sprzedaj to co masz, dołóż kasę którą chciałes wrzucić w uturbianie i kup porządnego GTi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Johny weź pod uwage,że 1.6 turbo zje momentem obrotowym Gti. Mój kumpel uturbiał opla corse 1.2 8v który wytrzymywał znakonicie tą instalacje i jedyne co go zniszczyło to pęknięcie paska rozrządu a silnik był niestety kolizyjny. Teraz uturbił 1.4 8v (wszystko tylko na LPG, na benzynie nie działa, bo go niewystroił) pojechał na hamownie i wyszło mu 130KM i 250Nm z czego już 190 jest dostepnych przy 3500. Na G-techu robi czase ok. 6.8s do 100. No i nieukrywajmy,że dźwięk jest piękny jak blow off upuszcza ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Mrozu masz rację ale znając życie kolega jankowski1987 przeliczy ile to go będzie kosztowało roboty, nerwów i co najważniejsze kasy etc i pewnie ten projekt jak jeden z wielu projektów uturbiania Nysek padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Mrozu masz rację ale znając życie kolega jankowski1987 przeliczy ile to go będzie kosztowało roboty, nerwów i co najważniejsze kasy etc i pewnie ten projekt jak jeden z wielu projektów uturbiania Nysek padnie No z tym sie moge z Tobą zgodzić. Ja mam w planach uturbieie mojej corsy, ale najpierw zaczołem od dobrego zawiasu (-80/40mm sprężyny+amory), wymiana wszystkich gum w zawiasie i swożni, mocnych hebli(od calibry 2.0 16v Brembo Max+EBC), zamówienia stabilizatorów przód/tył i teraz odkładam na silnik 1.6 8v 75KM, bo jest bezkolizyjny i jak go dmuchne gdzieś tak 1.0-1.2 bara to po cichu licze na jakieś 150-160 koni, ale czas pokaże jak będzie. Uważam,że mniej więcej w tej kolejności powinno się budować mocne auta a nie do zwykłej serii wkładać mocny silnik i się martwić,że auto nie hamuje, wykłada się na zakrętach itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 okey ale ile kosztowalo zalozenie turbo do takiego silnika? 3 lata temu znajomy zakladajac w Promotorze dal 7czy 9 tysi za to. Wynik w Hondzie 1.4 to 160 hp i tak sie wysralo, bo tloki sie stopily...IMHO lepiej kupic cos co ma w serii turbo i sie tym bawic-jak Probe, SX i wiele innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 zapewne jak by sie przesiadl z z GA16DS na SR20DE to i tak by byla kolosalna roznica, a 100nx GTi monza bardzo tanio kupic, popatrzcie na mobile.de ile tego jest, do tego nieduza waga auta jeszcze, byle kupic nie wylechtanego co by od razu rozrzadu nie robic, a tego ga16ds pod turbo, duzo pracy i kasy, najpierw dopracowac silnik, LPG z BLOS-em zalozyc albo jakis wtrysk jednopunktowy LPG, pierscienie panewki zawory rozrzad(no chyba ze wszystko jest OK ), pozniej wstawic hamulce mocniejsze zawiasy zmienic, jakies kolka lepsze, samo przygotowanie auta pod turbo bedzie duzo kasy kosztowac pozniej turbo wstawic, cala zabawa minimum z 15tys zl a za to mozna kupic 200sx powiedzmy ktory inaczej sie prezentuje, a zreszta co tu gadac jeszcze przy tej mocy polosie moga niewytrzymac i poduszki silnika jak, nie mowiac o sprzegle :/ ktore seryjne moze byc juz zmeczone no ja niewyobrazam hamowac powiedzmy 150KM zaciskami w 100nx chyba ze konkretne tarcze i jakies ebc green stuff albo ferrodo performance, ale to i tak za mala srednica tarczy do takich mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Mrozu ty zaczynasz od dobrej strony, od przygotowania auta pod taką moc a nie od kupienia turbiny. Z resztą to co napisał EnDrIu WAWA, hermoll i moja skromna subiektywna opinia mówi samo za siebie: Kolego jankowski1987 chcesz furacza z turbo? Kup 200SX'a i będziesz miał święty spokój. Chyba, że wygrałeś w Totka i masz wolne ok. 10 tys złociszy żeby wszystko porządnie chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 masz wolne ok. 10 tys złociszy żeby wszystko porządnie chodziło. obawiam sie ze to za malo zeby to mialo rece i nogi. pozatym tak jak piszesz ten topic to zapewne kolejne mokre sny mlodego pokolenia.... mrozu za to jak zwykle konkrety i rzeczowo za co bardzo go cenie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 No i greg76 podsumował temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 No i będzie trzeba na razie zrezygnowac z turbo. Widze że będzie trzeba w przyszłości zmienić samochód na jakiś z większym silnikiem.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 jankowski1987 nie trzeba, wszystko zależy od zasobności portfela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 masz wolne ok. 10 tys złociszy żeby wszystko porządnie chodziło. obawiam sie ze to za malo zeby to mialo rece i nogi. pozatym tak jak piszesz ten topic to zapewne kolejne mokre sny mlodego pokolenia.... mrozu za to jak zwykle konkrety i rzeczowo za co bardzo go cenie. pozdrawiam To prawda kasy trzeba na to troche wyłożyć, dlatego troche to trwa i człowiek modli się żeby mu starczyło od pensji do pensji. Dzięki Greg76 za słowa uznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Mrozu masz ekstra plan na corse ale mozna to samo zrobic z 100nx wsadzic heble itp a potem jak ktos ma kase to wsadzic sr20det i nie bedzie mial juz problemu z papraniem sie silnika... bo ten jest seryjnie zaturbiony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 latwo powiedziec "wez 100nx i wsadz sr20det". znajdz w polsce zdrowy motor z gti-r-a i nie zaplac za niego jak za zborze. silnik to nie wszystko bo osprzet z wolnossacego nie bedzie pasowal. pewny jestes ze bedzie dzialala deska rozdzielcza? pewnie w trakcie pracy wyjdzie jeszcze 1000 problemow. zapytaj xandafera ile sie naj... ze swoim sr20de a to tylko n/a→n/a. chlopak juz chcial sie poddawac. najprosciej zbierac kase/brac kredyt i kupic gti-r-a albo s14 i poprawiac uturbiona serie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Greg święte słowa. Już kiedyś jak miałem renaulta 5 to robiłem przekładke z 1.1 na 1.8 i też w pewnej chwili chciałem się poddać.ale w końcu udało się i auto naprawde jeździło super,ale pracy było od cholery, bo tam też zmieniałem heble i zawias a potem silnik ze skrzynią. Szkoda,że tamtego nie próbowałem uturbić, bo to było tanie auto a i teraz było by mi prościej, bo już bym miał jakieś doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.