Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 coś słyszałem że Yarko go zajeździł... W silnik YArko poprzedni właściciel musiał wchodzić bo korbowód jeden nie był dokręcony... Ps. dzisiaj od 13:00 zacząłem robotę i już znaczna część wykonana, mam nadzieję że już jutro wóz zawita na roki SR20VE już ubrane i przygotowane do wsadu, jeszcze tylko wiązka do przerobienia pod kątem zaworków do sterowania wolnymi obrotami i można wrzucać motor... No sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 VE :D:D Jestem pod wrażeniem... chłopaki z passworda mogą już dostrajać swoje B16 żeby dać radę ehehehhe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 VE uruchomione - chodzi jak zegarek szwajcarski Do ogarniecia przewody od nagrzewnicy, zmienne fazy podpiąć do ECU mastera, zamontować i zalać chłodnice oraz nalać oleju do skrzyni i można sprawdzać i stroić sprzęta Puki co zmienne fazy zostały odpalone na krótko - wsio gites, Yarko jutro z jakimś filmikiem trzeba wejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Yarko jutro z jakimś filmikiem trzeba wejść proste, trzeba jutro trochę nim polatać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Czekamy niecierpliwie na wyniki z rolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 mission almost complete... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 mission almost complete... Co ty nam oczy mydlisz takimi zdjeciami - FILMY MIALY BYC :diabel2: Jak wrazenia z jazdy????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Mi to juz same zdjecia wystarcza cos pieknego :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Jeszcze trzeba skąbinować przepustnicę GAZU od primery P11 i zalać olej do skrzyni, dopiero wtedy można wchodzić dalej A i przykręcić maskę, no a jutro hamownia i filmy, dzisiaj nie wyszło, zeszło się od cholery z tymi wężami wodnymi i innymi pierdołami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Jeszcze trzeba skąbinować przepustnicę GAZU od primery P11 i zalać olej do skrzyni, dopiero wtedy można wchodzić dalej A i przykręcić maskę, no a jutro hamownia i filmy, dzisiaj nie wyszło, zeszło się od cholery z tymi wężami wodnymi i innymi pierdołami... To to czekamy :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 No i pierwsza w POLSCE śmiem twierdzić że jednyny taki Sunny w EUROPIE z SR20VE na pokładzie, oto co zyskaliśmy dzięki nowemu sercu: A w stosunku do tego co było na początku w tym sunnym: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 A niech Was... pobawimy się z czerwoną i czarną na wiosnę, bedzie kasa. szkoda, że twoja srebrna turbo jest poza zasięgiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Gratuluje sledze topic od samego poczatku. Wynik swietny i mysle ze jeszcze sporo jest do zrobienia, jednak porownanie do stocku k20 jest malo adekwatne ze wzgledu ze silnikiem nie steruje seryjne ecu ani uklad dolotowy ani wydechowy nie jest seryjny mysle ze ten wykres z zalaczonymi modami (troche na wyrost) jest bardziej porownywalny: Układ dolotowy - Injen Układ wydechowy - kolektor 4-2-1, reszta wydechu Supersprint Street Elektronika: Hondata K100 Spoon Engine damper Pozdro i zycze bezawaryjnej eksploatacji.http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=453289#453289 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 mysle ze ten wykres z zalaczonymi modami (troche na wyrost) jest bardziej porownywalny: Układ dolotowy - Injen Układ wydechowy - kolektor 4-2-1, reszta wydechu Supersprint Street Elektronika: Hondata K100 Spoon Engine damper za koszt tych modów które podałeś, robimy w SR20VE okolice 250KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Tu nie chodzi o koszt a raczej zakres modow... troche opacznie to zrozumiales. P.S. podobno wg Coobcia twoj kolektor np nie ustepuje, pod wzgledem przyrostow, produktom uznanych producentow, wiec nie wiem po co to porownanie... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=453289#453289 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 No wiadomo że najlepsze porównanie by było jakby dwa te całkowicie seryjne silniki postawić koło siebie (na hamowni silnikowej) i pomierzyć. Co do tego dłubanego silnika Hondy to dodam od siebie że sam kolektor wydechowy TODA do niego kosztuje nieco więcej jak cały SR20VE :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Panowie odlozcie karty kredytowe i rachunki Chodzi o czysto techniczne podejscie a nie wyscig portfeli Mam lepszy przyklad: Układ dolotowy - AEM CAI Układ wydechowy seryjny Elektronika - Hondata Kpro chodzi mi generalnie o to ze porownywanie silnika k20 do sr20ve tylko ze wzgledu na pojemnosc jest mala pomylka z punktu widzenia technologii i jej rozwoju. szczerze to bardziej widze porownanie do b18c6. sr20ve to dosc juz stara konstrukcja fak ze dajaca fajne osiagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 sr20ve to dosc juz stara konstrukcja fak ze dajaca fajne osiagi Zgadza się... K20a poza V-tecem ma płynną regulację przesunięcia fazy wałka ssącego a ponadto po załączeniu V-teca ma dużo bardziej agresywne krzywki tzn. 302/305* przy wzniosie zaworów 12,27mm/10.95mm a taki skromny SR20VE odpowiednio 264*/268* @ 10,7mm/10,34mm ala porównania wałki z SR16VE N1 na których wyciska się pod 240KM (w SR20VE) mają 288*/12mm Ponadto K20a ma wyższy stopień sprężania 11,5:1 Vs. 10,3:1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Wielkie brawa za udany szwap ładnie to teraz musi zamiatać a tak z ciekawości jakie plany modów tego motorka :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Osobiście z czasem byłbym za zmianą tłoków na te z SR20DE, portingiem głowicy, przestawieniem rozrządu, porting przepustnicy gazu i fajnie by było dorwać jakieś używane wałki np. z SR16VE, to myślę trochę ponad 220KM by było Teraz to już są schodzy i każdy koń drożeje... Jest jak jest wóz wolny nie jest, choć przepustnicę i ustawienie wałków można poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 sr20ve to dosc juz stara konstrukcja fak ze dajaca fajne osiagi Zgadza się... K20a poza V-tecem ma płynną regulację przesunięcia fazy wałka ssącego a ponadto po załączeniu V-teca ma dużo bardziej agresywne krzywki tzn. 302/305* przy wzniosie zaworów 12,27mm/10.95mm a taki skromny SR20VE odpowiednio 264*/268* @ 10,7mm/10,34mm ala porównania wałki z SR16VE N1 na których wyciska się pod 240KM (w SR20VE) mają 288*/12mm Ponadto K20a ma wyższy stopień sprężania 11,5:1 Vs. 10,3:1 Czyli tak naprawdę porównanie K20 i staruszka SR20VE ma sens, jeśli włożymy do VE tłoki od DE i wałki SR16VE N1. Gratulacje udanego swapu. Nakręćcie filmik, jak Sunny śmiga z nowym sercem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 To możesz śmiało na pierwszej stronie uzupełnić opis o nowe serce jak już się trochę nacieszysz to napisz jak się ma spalanie na nowym sercu a jeszcze skrzynia biegów i ECU jest seryjna z GTi a nad wszystkim czuwa ecumaster :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 skrzynia biegów i ECU jest seryjna z GTi a nad wszystkim czuwa ecumaster :?: Tak zgadza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 ja pierdziele nie bylo mnie tu jakis czas a tu taki potworek wyrosl gratuluje i czekam na film jak to smiga... ehh taki motor w mojej almie.... :028: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 film mial byc i nie ma bleee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi