bodek_n14 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 No to tak jak u mnie w DE. Może za dużo przyspieszone? Jak to wyglądało przy kręceniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 pozniej troche cofnelismy ssaka i oto wynik: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Ladnie! 214ps z atmosferyka i do tego jeszcze w kompaktowej budzie sunniacza :one: Gratki Panowie :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Zmiany we wnętrzu chyba się szykują? Jakie będą pasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 no na rozpoczęcie sezonu 2009 Sparco PRO WRC na montaż czekają również: - rozpórka na przód OMP polakierowana proszkowo na czarno - dystans naby 50mm - OEM chlapacze na tył Pasy będą zwykłe czarne 3" z centralną klamrą ( pożyczone ), może za jakiś czas dorobię się własnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Moc jest, heble i zawias ujdą to teraz czas na pewne zasaidanie przy kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Kubeł jest pierwsza klasa, pewnie dużo wygodniejszy jak mój. Zupełnie inne jazda teraz będzie, ja już bym w seryjnym nie mógł, za miękko, za luźno. U mnie wlecą jeszcze 3pkt. pasy i można jechać na jakieś zakręty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 ledwo dupe wcisnąłem w ten fotel, ale materiał i wykonanie pierwsza klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Kozak fotel! Przydały by się oba takie i goły tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 po co golić tył jak auto odpycha sie w 5,5 do setki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 No to masz już maszynę przygotowana pod tor - czas się zmierzyć z moim 1,6 Teraz to już nie ma opcji na wymówki :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 po co golić tył jak auto odpycha sie w 5,5 do setki no np. żeby było lżejsze i lepiej jeździło w zakrętach ale chodziło mi tylko o względy wizualne. Było by bardziej rasowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Ps. zapodajcie jakieś foto z tego jak zostało zrobione to mocowanie:p Pss. sztywno siedzi fotel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 dobrze jest... sztywny jak skurczybyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Miałem okazję siedzieć. Trochę ciasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Też miałem okazję siedzieć, pozycja totalnie nie sprzyja szybkiej jeździe, zdecydowanie zbyt mało pionowa i odsuniecie od pedałów i kierownicy jak dla kierowcy co ma ponad 2 metry wzrostu - na szczęście idzie to sobie spokojnie poustawiać - ekipa SSG wszystko elegancko w pozycji po środku ustawiła więc regulacja w te i nazad Jedyne co mocowanie fotela nie spełniło by normy wymaganej na badaniu technicznym np. przed KJS ale na pojerzdzawkach nikt do tego nie zagląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 zdecydowanie zbyt mało pionowa i odsuniecie od pedałów i kierownicy jak dla kierowcy co ma ponad 2 metry wzrostu dla mnie np pozycja jest idealna... nie lubię siedzieć na kierownicy tylko troszkę dalej "jak w książce" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 zmiana koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 eee ta stara o wiele bardziej mi się podobała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 kwestia gustu, ja zawsze o takiej marzyłem jest jak nowa poza tym ma mniejszą średnicę o 2cm od Nardi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 nie chce niebieskiego, czerwony mi odpowiada, dobrze z korkami HKS się komponuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Zajebioza. Szkoda tylko, ze ten stozek nie pasuje za***iście pasuje jak chcesz to w RPM motorsport 200zł od ręki 3-calowa fujita kierownica bardzo fajna - mistrzostwo świata wystarczy wymienić nazwiska kierowców wyścigowych którzy używali tą kierownicę : Senna, Mansell, Piquet... lista jest bardzo długa auta seryjnie wyposażone w ten model kierownicy : McLaren f1, lamborghini, BMW M1 Procar.. to wyjątkowy rarytas na światową skalę... mam taka samą :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 ledwo dupe wcisnąłem w ten fotel, ale materiał i wykonanie pierwsza klasa Obrazek Obrazek Obrazek Jezu za***iście, jak będzie szerszy, to może i j się zmieszczę. A jakie boczne siły trzeba wytrzymać, to już wiem. bo to dopiero w Lublinie po raz pierwszy zobaczyłem na własnej skórze. Pozdro :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 1 Marca Yarkoo mam nadzieje że dowie się co to są siły boczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi