Gość Domin Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Ja jeżdżę na Castrol Sport 10W-60. Jak kupiłem auto w marcu na liczniku było 109kkm (ale prawdopodobnie slinik był skręcony o ok 50kkm) Teraz licznik pokazuje 116kkm (czyli faktycznie może już być ok 160kkm). Ostatnio zauważyłem że lekko ubyło oleju od czasu zakupu auta. Niedługo zbliża się też czas wymiany oleju. Prawdopodobnie zaleję Valvoline MaxLife tylko nie wiem czy wlać 5W-40 czy 10W-40. Co doradzacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Prawdopodobnie zaleję Valvoline MaxLife tylko nie wiem czy wlać 5W-40 czy 10W-40. Co doradzacie Witam Jezeli podejrzewasz iz Twoj samochod nie pokazuje prawdziwego przebiegu, a faktyczny przebieg oscyluje w granicach 160 kkm, oraz dodatkowo jak wczesniej podales jezdzisz na oleju ktorego parametry wynosza 10W/60, zdecydowanie uzyj MaxLife 10W/40. Temat oleju jest swietnie opisany w tym watku OLEJ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 mam juz przejechane 210kkm i zalany olej 15W40 i zastanawiam sie nad zmiana na syntetyk ale obawiam sie ze wyplucze mi silnik:( czy moze ktos z Was juz cos takiego zrobil i z jakim skutkiem. silnik 2.0 Di . leje taki olej zaraz po zakupie bo nie wiem jaki byl a juz zbliza sie kolejna wymiana(piata) a kazdy pisze zeby lac syntetyk.pozdro od 230 do 290 tys w mojej primerze lalem full syntetyk 5w40, ani grama nie ubywalo od wymany do wymiany (co 15 tys) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladky Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Porada dla matt28, wszystkie produkty kincernu VALVOLINE dostaniesz w warsztatach które promuja te produkty. Takie warsztaty sa na całym świecie również w UK , tu znalazłem stronkę przedstwaiciela Valvoline na UK gdzie mozna odszukać takie warsztaty z ww. produktami. http://www.valvolineuk.com/dealers/index.html Ceny produktów nie powinny znacząco odbiegąć od cen w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 gladky, dziekuje za wskazowke Mam jednak nastepujace pytanie. Czy porownywal ktos moze jakosc filtrow Mann'a produkowanych w Europie oraz w innych fabrykach tego koncernu? Chodzi mi eksploatacje w samochodzie. Pytam nie bezpodstawnie, poniewaz zakupilem na Allegro filtry Manna, wyprodukowane w Afryce Poludniowej i zauwazylem ogromna roznice w ich wykonaniu pomiedzy ich europejskimi odpowiednikami (oczywiscie na niekorzysc). Inny jest papier, inne jest wykonczenie filtru wewnatrz, generalnie wszystko jest na opak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 matt28, Dla mann'a filtry robi filtron, cena dużo lepsza niż Mannowskie a po co przepłacać, a jakość ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 noi przekarmiłem wlałem 3,6l odpaliłem ze 2 razy nic nie wcięło dojechałem do domu a tu 1/4 ponad max :zly2: w sumie to jest coś koło szkalnki więcej ale nie znam skutków "przekarmienia"Jest tak samo szkodliwe jak za mala ilosc oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 matt28, Tu masz oleje jakie robi valvoline http://www.valvoline.pl/index_maxlife_gama.html [ Dodano: Wto 04 Wrz, 2007 14:58 ] Porada dla matt28, wszystkie produkty kincernu VALVOLINE dostaniesz w warsztatach które promuja te produkty. Takie warsztaty sa na całym świecie również w UK , tu znalazłem stronkę przedstwaiciela Valvoline na UK gdzie mozna odszukać takie warsztaty z ww. produktami.http://www.valvolineuk.com/dealers/index.html Ceny produktów nie powinny znacząco odbiegąć od cen w Polsce. Ja w Polsce kupiłem olej Valvoline w sklepie motoryzacyjnym dobrym sklepie, w innych nie mieli, mówili właśnie, że tylko w warsztatach samochodowych go kupię. W Polsce w sklepie jest to cena ok. 180 zł za bańkę 4L z syntetykiem minus jakis rabat, na allegro taniej widziałem, a przesyłka też kosztuje ... http://www.allegro.pl/search.php?string=va...;category=18903 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 valvoline 5W40 synpower 4 litry 131 zł + wysyłka.. prosto z IC, gg 7128691 troche tego ludziom naściągałem i na tym forum też swego czasu.. nick mi zabrali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Panowie, może mi pomożecie jakie oznaczenia ma filtr oleju KNECHT do silniczka CD20T tego turbodiesla z P11,144? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachu Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 jakie oznaczenia ma filtr oleju KNECHT do silniczka CD20T oznaczenie tego filtra oleju to OC 273, i po kolei reszta może się przyda: powietrza- LX 307, paliwa - KC 67 , kabinowy - LA 130; wszystko KNECHT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antek79 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 To może ja podepnę się pod temacik, żeby nie zakładać nowego. Zbliża mi się wymiana i nie wiem co było zalane. Auto chodzi bez zarzutu, silnik suchy, bez wycieków. Nie bierze oleju. Silnik to 2.0 16V 116KM SR20Di Primka P10 SLX Przejechane ponad 210 tysi a silnik pracuje jakby miał 20 tys najechane Myślałem o jakimś dobrym minerale, co byście polecili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinkom Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 ja osobiście polecam MOTULA juz pisze dlaczego ponieważ jest to olej nie rozlewany w Polsce większość olej tj elf, castrol, shell, total, nie wspominając o mobilu. Moul produkuje głównie oleje do motocykli (ci co jeżdżą jednośladami wiedza o czym pisze) i silników wyczynowych a także do zwykłych silników na co dzień. Ja kolego polecił bym ci olej o lepkości 15w50 (nazwa motula to MOTUL4100) dlatego że (15w) jest to w miarę gesty olej i nie rozszczelni ani nie wypłucze ci silnika, a ( 50 ) na na ciepłym silniku ma bardzo dobrą lepkość (przyleganie do ścianek ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kargul Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 sashxxx, syntetyk przy takim przebiegu??? spłynie szybciej niz go wlejesz. Ja proponuje pozostań przy takim jaki masz bo nic go nie bierze przynajmniej a i tu masz pewność że było OK. Ja proponuje Castrol Magnatec 15w40 ewentualnie Castrol Diesel Motor Oil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja też mam dziwne uprzedzenie do olejów rozlewanych w Polsce. Odkąd rozlewają Mobila w Polsce,równie dobrze można zalewać Lotosem i spuszczać go po 5 tysiącach - efekt będzie ten sam. Jeździłem kiedyś na Castrolu jeszcze jak miałem VW ale Castrol ma tą specyficzną cechę, że posiada dużo dodatków czyszczących. Przy samochodach z większym przebiegiem ok.200 tys jeżdżących na byle czym po wlaniu Castrola olej po kilku tysiącach robi się czarny jak smoła. Wiedziałem kiedy zmienić olej bo po odpaleniu odzywała się hydraulika. Nie zmienia to faktu,że Castrol jest jednym z najlepszych olejów. Ponadto jest dostępny z niemieckiego rynku w opakowaniach 5 litrowych - na polski rynek robią 4 litrowe - być może jest lepszy a napewno tańszy. Ja od kilku lat jeżdżę na semi Texaco i bardzo sobię chwalę,rozlewany w Belgii najbardziej zbliżony do Mobila za rewelacyjnie niską cenę jak na tej klasy olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 ja proponuje pół syntetyk co najwyżej o syntetyku po mineralu to bym zapomniał a pozatym ponoć SR20 lubi 10W niż 5w tz gęściejszy ,,,przy takim przebiegu może być lipa albo dobry minerał albo co najdalej ,,,,pół syntetyk Valvoline 10w40 cena koło 100 zł za 5 litrów 4+1 gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 ... Lotosa to bym nie lał a Castrola brat ma zalanego w Skodzie i chyba dobrze miesza się ze skroploną wodą bo na korku wlewu jest coś w rodzaju białej mazi każdy zaleje marke oleju jaką bedzie uważał za odpowiednią, a co do lepkości to zależy od kondycji silnika, należy troche pojeździć i sprawdzić czy ubywa oleju jeżeli silnik nie bierze oleju to myśle że po zalaniu np półsynteyku nie powinien brać bo jak by brał to by brał i mineralny... ja osobiście przez poprzednika miałem wlany do silnika Texaco Diesel 15W-40 i silnik był w środku czysty, teraz przy wymianie zalałem Texaco Diesel Extra 10W-40 i narazie nic nie leci a i cena jest przystępna , co dalej to się okaże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 oczywiście do aut z hydraulicznymi popychaczami nie zaleca sie mineralu a jak sie mialo to zawsze mozna przejsc na polsyntetyk a propo brania oleju jak bierze polsyntetyk to tyle samo wezmie mineralu wiec uczieczka na gestszy olej nie pomoze;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antek79 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 A co myślicie o tym oleju? Castrol Magnatec 15W-40? Oczywiście minerał Dziękuję wszystkim za porady. Olej zamówiony, jak wymienię to się podzielę doświadczeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolce Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Kup, wlej i się nie zastanawiaj. Ja leję Castrola 10W40 z beczki i jest ok. Wcześniej był Shell 5W40 i słychać było silnik (rozrząd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 JA leje mobil super s 10-w40 . silnik w tym momencie 238kkm przelatane. nie bierze nic nie wycieka. silnik super smiga polecam do sr20Di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja chyba przejde na minerlany,bo mi lekko rozrzad slychac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.