Gość MiMio Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Witam. Poszukuję informacji dotyczącej kolorystyki przewodów (w wiązce głównej) wychodzących na kierunkowskazy w Micrze K11 przed Liftem? Chcę kierunki podłączyć do CZ, a nie chcę dziurawić wszystkich przewodów i szukać. Za wszelkie informacje będę wdzięczny. Wiem że podobne tematy były poruszane, ale nie znalazłem na nich odpowiedzi, a schemat dostępny w pdf'ie nie pokazuje tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 a nie mozna podlaczyc tego pod wiazke od wlacznika awaryjnych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 witam Ja wziąłem kierunki z włacznika świateł awaryjnych . Kolory nie istotne, wystarczy sprawdzić żarówką gdzie pojawia się napięcie przy włączaniu kierunkowskazów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MiMio Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 a nie mozna podlaczyc tego pod wiazke od wlacznika awaryjnych ? to nie takie proste. Też tak chcialem ale dalem sobie spokuj. Do przełącznika awaryjnych jest podłaczonych 8 przewodów, z czego jeden zasilający. Jak włączymy przełącznik, na kolejnych 4 przewodach pojawia się impulsowe napięcie. Próbowałeem podłączyć się we wszystki 4 przewody - i nic z tego. wystarczy sprawdzić żarówką gdzie pojawia się napięcie przy włączaniu kierunkowskazów wiem kolego, że wystarczy, ale jak już napisałem nie chcę dziórawić przewodów w wiązce głównej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Witam ponownie Na 4 przewodach pojawi się napięcie kiedy wciśniesz awaryjne, ale przecież nie o to mi chodziło. Miałeś włączyć kierunkowskaz (dźwignię) i zobaczyć na którym przewodzie pulsuje 12V przy właczniku awaryjnych, potem dźwignia w drugą stronę i znajdziesz drugi. Jeżeli wciśniesz klawisz awaryjnych to wszystko się razem zwiera. Jeżeli masz znalezione prawy i lewy to bez problemu się do nich lutujesz. Jeżeli dobrze zrozumiałem to chodziło Ci o odnalezienie przewodów zasilających prawy i lewy kierunkowskaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MiMio Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Jeżeli dobrze zrozumiałem to chodziło Ci o odnalezienie przewodów zasilających prawy i lewy kierunkowskaz. dokładnie o to mi chodzilo :one: . Prawdopodobnie jutro wezmę się za to. Dzięki za zainteresowanie i zrozumienie Grzegorz53 . Teraz załapałem , a jutro sprawdzę twoją wersję. Mokrego Dyngusa Życzę [ Dodano: Wto 10 Kwi, 2007 23:16 ] Dziękuję za pomoc - sprawdziło soę . Punkcik dla ciebie Grzegorz53 :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Witam Cieszę się, że Ci się udało. Dodam jeszcze, że zwykle w tym samym miejscu można wziąć stały + i + po właczeniu zapłonu. Oczywiście trzeba mieć na uwadze jakie sa wartości bezpieczników w tych obwodach i co się podłącza. W Twoim przypadku kierunkowskazy będą zasilane przez Twój CZ, więc policz czy starczy prądu i jakim bezpiecznikiem jest zabezpieczony CZ aby w przypadku zwarcia spalił się bezpiecznik a nie przewód. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.