Gość mazg Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 jak w temacie, brzęczy absik już przy delikatnym nacisnięciu pedału, lecz nie za każdym razem. Podczas gwałtownego hamowania rozumiem, załącza się rozdziela ciśnienie - niech baręczy ale przy spokojnym hamowaniu???? macie moze jakieś doświadczenia z takim przypadkiem/ z góry dziękuje i pozdrawiam :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Na początek przeczyść pierścienie od ABS-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Risto Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Mam identyczny problem,czyli przy małej prędkości jak hamuję, ale tylko jak skręcam w prawo czy lewo to zaczyna chrobotać ,po czym zapala sie kontrolka abs i juz świeci do czasu ponownego uruchomienia silnika. Andrzej doradza czyszczenie pierścieni ,jednak żeby to zrobić w miarę dokładnie to chyba trzeba rozebrać co nieco by mieć całość na wierzchu,bo jak zerkałem na kanale to niewiele tego pierścienia widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Mam identyczny problem,czyli przy małej prędkości jak hamuję, ale tylko jak skręcam w prawo czy lewo to zaczyna chrobotać ,po czym zapala sie kontrolka abs i juz świeci do czasu ponownego uruchomienia silnika Jeśli pojawia sie przy skręcaniu to masz do wymiany kable od czujnika/czujników. ..doradza czyszczenie pierścieni ,jednak żeby to zrobić w miarę dokładnie to chyba trzeba rozebrać co nieco by mieć całość na wierzchu,bo jak zerkałem na kanale to niewiele tego pierścienia widać. No i po kawałku można szczotką drucianą przeczyścić Widzę że nastąpił u nowych klubowiczów"wysyp" problemów z ABS-em na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Risto Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 jak widać w temacie jestem od niedawna w tym klubie gdyż od 2 miechów jeżdżę Primerą,stąd te problemy,ale poza tym (odpukać) auto pracuje super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZEBB Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Mogą być pęknięte pierścienie ABS-u,miałem taką awarię 2x w P11.Najtaniej dorobić u znajomego tokarza i założyć na "ciepło" na przegubie,oryginalne są zrobione z g... stopu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 moze pojawil sie luz na lozyskach i czujnik odczytuje to jako poslizg kola? czujniki porownuja obroty kol, jak sa roznice to komp uruchamia modulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazg Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 dzięki za tyle i proszę o jeszcze!! Będzie nieco cieplej tozabiorę się zapodgladanie styków i pierścieni...dzieki raz jeszcze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chestero Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Jeśli pojawia sie przy skręcaniu to masz do wymiany kable od czujnika/czujników. Moje pytanie: czy kable trzeba wymieniać razem z czujnikami ? (mam nadzieję że nie) i gdzie takie kable kupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 brzeczy? tzn co, u mnie cos jakby sprezynuje metal, czyzby to modulator ? gowniany ten abs u mnie nie dosyc ze raz działa, raz nie działa (kontrolka), przy zalaczonym absie, nawet przy lekkim hamowaniu, przy zatrzymaniu sie pojazdu slychac dziwne brzeczenie - jakby sprezynował metal, zaczyna mnie to drażnić ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morozik Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Miałem to samo, szczególnie w ciepłe dni. Z czasem się okazało że czujnik ABS był do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konopnicki Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 jak w temacie, brzęczy absik już przy delikatnym nacisnięciu pedału, lecz nie za każdym razem. Podczas gwałtownego hamowania rozumiem, załącza się rozdziela ciśnienie - niech baręczy ale przy spokojnym hamowaniu???? macie moze jakieś doświadczenia z takim przypadkiem/ z góry dziękuje i pozdrawiam Nie wiem czy to, o czym piszesz to objawy jakie ja miałem. Ale przeczytaj , ja naprawiłem ... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=242520#242520 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgj Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Ja miałem coś takiego, że ABS terkotał przy bardzo wolnej jeździe i naciścnięciu pedału hamulca. Brzęczał też i bez naciskania hamulca (ale słabiej) - warunkiem była wolna jazda. Tak mnie to wkurzało, że byłem zmuszony wyciągnąć bezpiecznik od ABSu. Okazało się, że powodem była pęknięta zębatka sterująca ABSem. Samych zębatek nie można kupić i w wariancie bez hardcorowych sztuczek trzeba po prostu wymienić cały przegub zewnętrzny. W serwise zaproponowali mi go za ~1500PLN :kosci:. Kupiłem więc przegub na allegro (podobno japoński :/) za 230PLN. Wymieniłem i wreszcie wszystko wróciło do normy. Swoją drogą, trochę "dziadoskie" to Nissanowe rozwiązanie. W zupełności dorównuje wahaczom górnym Pozdrawiam, --sgj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gary 76 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Na 99% pekniety ktorys z pierscieni ABS na przegubie.Obraca sie pewnie luzno i pompa dostaje zajoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Risto Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Mialem okazje sprawdzic na podnosniku czy pierscien jest walniety oraz czy kabel jest uszkodzony no i tutaj wsio jest ok.Kable sprawdzal mi elektryk,oba pokazuja opornosc ok 1,7 kOhm .Powiedzial ze taki pomiar jest dobry i wskazal ze uszkodzony musi byc czujnik.No i zaszokowal mnie cena (nowy) ok.180 euro (sprawdzalem auto na urlopie w Niemczech),po jakims rabacie dla niego bo ma firme wyszlo ok 130 euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaguar Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam! U mnie w P11 podczas hamowania z prędkosci 150 km/h do np. 80 - 100 km/h słychać wycie (buczenie) w lewym przednim kole. Pisaliscie o jakichs pierścienich gdzie one moga sie znajdować i jak mozna się do nich dostać. Czytając Wasze posty myślę że tam tkwi przyczyna wycia. Jezeli macie jakieś inne pomysły odnosnie tego wycia proszę powiedzcie. pozdrawiam [ Dodano: Nie 19 Sie, 2007 16:02 ] Witam! U mnie w P11 podczas hamowania z prędkosci 150 km/h do np. 80 - 100 km/h słychać wycie (buczenie) w lewym przednim kole. Pisaliscie o jakichs pierścienich gdzie one moga sie znajdować i jak mozna się do nich dostać. Czytając Wasze posty myślę że tam tkwi przyczyna wycia. Jezeli macie jakieś inne pomysły odnosnie tego wycia proszę powiedzcie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Odswierzam temat mam podobny problem z tym buczeniem...tyle ze buczy nawet na zaplonie bez naciskania hamulca, jak zalacze silnik to buczy wyrazniej i szybciej. Kontrolka ABS-u nie pali sie , sam system dziala, nie bylem jeszcze u mechaniora bo wole pierw sie popytac klubowiczow o co chodzi by nie zostac oskubanym :/ dodam ze stalo sie tak po porannym przymrozku tak bylo wszystko ok. czy to prawdopodobnie to samo nawalilo co koledze powyzej? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 bReko, nie sa to pierscienie jesli samochod stoi w miejscu a "cos tam" buczy, jak na moje oko to nawet nie abs buczy jaguar, pierscienie ABS-u sa oczywiscie na przegubach napedowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgj Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Żeby mieć pewność - ABS czy coś innego - najlepiej wyciągnąć bezpiecznik od ABSu. Jeżeli to ABS - powinno ustąpić. Wydaje mi się, że ABSowe turkotanie wymaga poruszania się pojazdu, choć niekoniecznie naciskania pedału hamulca. --sgj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Żeby mieć pewność - ABS czy coś innego - najlepiej wyciągnąć bezpiecznik od ABSu. Jeżeli to ABS - powinno ustąpić. Wydaje mi się, że ABSowe turkotanie wymaga poruszania się pojazdu, choć niekoniecznie naciskania pedału hamulca.sgj I masz rację. Działanie pompy zależne jest jedynie od sygnałów z czujników (przygotowanie systemu do działania). Nacisnięcie pedału hamulca dodatkowo uruchamia elektryczne sterowanie zaworami niskiego i wysokiego cisnienia w modulatorze abs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 popma ABS-u to ta kostka boscha z metalowymi sztywnymi rurkami po lewej stronie nad lampa? jak to jest ona to definitywnie z niej buczy choc poczatkowo myslalem ze to z lampy mi buczy, ale jeszcze obadam ten bezpiecznik dzisiaj jak co to zdam relacje. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgj Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Tak, to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 A i tu można poczytać http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Dzieki Buli lecz nic mi to nie mowi. Sprawdzilem dzisiaj wszystkie bezpieczniki gdzie bylo napisane ABS czyli 2x pod maska i raz wewnatrz pojazdu i nadal brzeczalo...jutro jade do mechaniora szamana moze on cos wyczaruje Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgj Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Trzeba było je WYCIĄGNĄĆ, nie sprawdzać. Jak wyciągniesz to wyłączysz. Jak wyłączysz i nie będzie buczeć to znaczy, że buczy ABS. Jeżeli spec to spec to pewnie coś pomoże. --sgj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.