bReko Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 sprawdzilem znaczy wyjolem sry za nie sprostowanie [ Dodano: Sro 07 Lis, 2007 13:49 ] zaoblerwowalem nizsze cisnienie przy spryskiwaczach wiec moze to to bo w sumie pompa od spryskiwaczy jest pod ABS'em ale zobaczymy co mechanior powie umowilem sie na przyszla srode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Witam. Mam problem z ABS. Gdy go kupiłem nie dzialal wogole podlaczylem go pod komputer i wykazało lewa przednia czujkę, Zmieniłem ja i ABS dziala jezdzilem miesiac i po myciu silnika ABS znow przestal dzialac, znow podlaczylem go pod kompa i wykazało "przekaźnik silnicza ABS" wziolem przekaznik od kolegi zmienilem pierwszy (bo sa 2) i nie dziala zmienilem drugi i dzialal ALE tylko przez chwile ;//// niewiem najprawdopodobniej padl przekaznik ktory wlozylem. I pytanie od czego to moze byc ?? dlaczego padaja przekazniki ?? aha i jeszcze jedno w jaki sposob moge spradzic przekaznik ?? i jak zresetowac kopmuter ?? jest jakies urzadzenie ktory msam moge odczytac bledy ?? czy musze znowu jechac go podlaczyc i zaplacic 20 zl ?? pozdrawiam i czekam na pomoc aha i kontrolki od abs wogole nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Risto Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Hurrra! Pomogło zwykle odkręcenie kabli , poszarpanie i ABS znowu działa! Nareszcie ta kontrolka nie wali po gałach.Wiem jednak ,że to lewa strona szwankuje. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flo Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witam, a czy po wymianie tego pierścienia trzeba robić reset kompa? Mechanik powiedział mi, żebym odłączył aku na 12-24 godziny i powinno być ok. Tak zrobiłem, ale nadal przy małej prędkości załącza się abs... Pozdrawiam, Flo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flo Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Lisek, dzięki za odp. Też się dziwiłem, że potrzebny reset. Konieczna jest jeszcze jedna wizyta i op** za wciskanie mi kitu! Pozdrawiam, flo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Też się dziwiłem, że potrzebny reset komputer od ABS'u sam się resetuje każdorazowo jak zapalasz auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 wymienilem czujnik ABS dwa tygodnie temu (swiecila sie lamka od miesiaca) i sama zgasla od razu po wlaczeiu zaplonu bez zadnego reseta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ja przy 15km/h mam załączanie ABS ale kiedy pada deszcz i jest wilgotno to nie występuje i ABS nie działa, wygląda na problemy z kablami stykami gdzieś jest woda?? Teraz pytanie czy 1,7kOhm ma mieć kabel czy czujnik??? jak wyciągnąć kabel z czujnika abs nie widizałem tam raczej żadnych wtyczek?? Pierścień jak nie jest brudny ani pęknięty chyba nie może ot tak być przyczyną? PS. Gdzie za 20 PLN jak niektórzy pisali można się podłączyć pod kompa ABS?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 PS. Gdzie za 20 PLN jak niektórzy pisali można się podłączyć pod kompa ABS?? mi podpięli sie tylko w ASO, byłem w serwisie Boscha - nie dali rady, u znajomego mechanika - też nic.jak wyciągnąć kabel z czujnika abs nie widizałem tam raczej żadnych wtyczek?? nie dasz rady - kabel i czujnik jest całością Teraz pytanie czy 1,7kOhm ma mieć kabel czy czujnik??? ja miałem coś ok. 1,67 i mierzył gdzieś w okolicy czujnika i jak ruszał kablem (czujnikiem nie dasz rady) to leciało wysoko w górę ja przy 15km/h mam załączanie ABS ale kiedy pada deszcz i jest wilgotno to nie występuje i ABS nie działa, raczej czujnik ci padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Swoja tez podpinalem sie pod dwa rozne komputery Bosha (podobno najnowsze egzemplarze) i nie bylo to mozliwe -odeslali mnie do Nissana. Linie komunikacyjne (rocznik 2000) mam CAN, ale akurat CANem idzie sygnal dot sterownia silnikiem a AIR-BAG i ABS jest prowadzony Nissanowym specjalnym polaczeniem. niektore (starsze modele) mozna jakos podpiac spinajac ktores piny (to bylo opisane na forum) -ja wolalem nie ryzykowac (mam TRAPEZOWE zlacze 16 pinowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flo Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witam, a czy po wymianie tego pierścienia trzeba robić reset kompa? Mechanik powiedział mi, żebym odłączył aku na 12-24 godziny i powinno być ok. Tak zrobiłem, ale nadal przy małej prędkości załącza się abs... Pozdrawiam, Flo Panowie, macie pomysł co może być jeszcze? Mój mechanik twierdzi, że pierścień abs wymieniony, a dalej jest problem. Może macie jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 nie dasz rady - kabel i czujnik jest całością to gdzie znajdę najbliższą wtyczkę (złączkę) żeby sie wpiąć i pomierzyć?? dopiero pod maską?? tam raczej będzie ciężko znaleźć który kabel do którego czujnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie wiem jak jest w Primierze ale musisz isc za balem i znajdziesz wtyczke. Tylne powinny byc w rejonie nadkola, przednie zlacza -juz pod maska silnika. Ostyatecznie mozna sprawdzic kolorystyke i w komputerze ABS sprawdzic rezystancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Podpinam sie pod temat.U siebie też zauważyłem,że przy lekkim hamowaniu mi sie abs załączy,tylz,że kontrolka sie nie świeci.Chciałbym jednak sie dowiedzieć jak ten pierścień wygląda,żeby go przeczyścić i czy to nie chodzi o przegub zewnętrzy,bo na allegro mają tylko przegumy na sprzedaż a pierścieni nie.Czujnik od abs jest dobry,bo mi nie świruje i może samo przeczyszczenie pomoże.W wyszukiwarce jest tylko mowa o pierścieniach,ale nie jest sprecyzowane jak on wygląda Jestem zielony z mechaniki,ale jeśli to nie jest tak skomplikowane to może mi sie samemu uda to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Chciałbym jednak sie dowiedzieć jak ten pierścień wygląda,żeby go przeczyścić i czy to nie chodzi o przegub zewnętrzy,bo na allegro mają tylko przegumy na sprzedaż a pierścieni nie. pierścień ABS-u jest na zewnętrznym przegubie bardzo blisko koła jest do niego dostęp i swobodnie możesz go wyczyścić a będzie brudny na bank. W ofertach sprzedaży są przeguby z pierścieniami ABS jak i bez nich (z prostego powodu - nie każda Primera miała ABS i nie mam tu na myśli P11.144 Pewnie że sam to zrobisz zapomniałem o najważniejszym....ten pierścień jest przy każdym kole. tak to wygląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Wielkie dzieki kolego Tak mi się wydawało,że o to chodzi,ale wolałem zapytać Zobaczymy co te czyszczenie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Nie wiem czy czyszczenie coś pomoże, być może... U mnie konieczna była wymiana 2 przegubów (niestety dwa pierścienie były pęknięte ) Wymiana samego pierścienia na używany nic nie dała, szybko pękł...kasa wyrzucona w błoto. Objawy miałem takie same - abs terkotał przy małych prędkościach i delikatnym hamowaniu. Kontrolka się nie paliła. Po wymianie przegubów jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porto Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Też mam ten problem z ABSem, zaczyna mnie to denerwować. Piszecie o czyszczeniu pierścieni - mam pytanie co trzeba rozebrać żeby to jakoś wyczyścić. Oglądałem to z kanału i jest tam bardzo mało dostępu. :029: Nie wiem jak się do tego zabrać. Może ma ktoś jakiś pomysł czym to przeczyścić ??? Dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Piszecie o czyszczeniu pierścieni - mam pytanie co trzeba rozebrać żeby to jakoś wyczyścić nic nie musisz rozbierać....jak masz kanał to nawet lepiej tylko musisz obracać kołem żeby oczyścić cały pierścień.Zbiera się na nim brud i trzeba go usunąć....ja to robiłem najpierw szmatą a potem drobnym papierem ściernym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 kurde a zapomniałem jak to z tyło wygląda... czy czasami tarcz tylnich nie trzeba zdjąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 kurde a zapomniałem jak to z tyło wygląda... czy czasami tarcz tylnich nie trzeba zdjąć?? z tyłu jest dużo mniej miejsca...można zdjąć tarcze choć bez demontażu też możesz to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi o czysczenie przednich pierścieni to mały problem . odkręca sie deko nakrętke od przegubu, wpycha sie go troche w strone silnika i pierścień jest na wierzchu. szczotka druciana i sprężarka i pierścień czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porto Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Mam pytanie - ostatnio słyszałem, że to lekkie uderzanie ABS może być spowodowane, delikatnym zacinaniem się hamulca ręcznego. Nie wiem czy jest to możliwe więc pytam. Muszę się zabrać za to tylko czekam żeby zrobiło się cieplej i biorę już wszystkie możliwości - od czyszczenia pierścieni do wymiany czujnika. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaher Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Zacinanie ręcznego możesz odłożyć "na półkę". Czekaj na cieplejsze dni i najpierw pierścienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.