Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wyłącznik ABS-u


Gyraf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś już kombinował zrobić wyłącznik do ABS-u ? Z tego co wiem to ABS przestaje działać jak napięcie spada do 10V. Moze jest jakiś bezpiecznik lub przewód ktory zasila tylko ABS na którym można wstawić przekaźnik ? Moze ktoś sie orjetuje w temacie ?

 

PS abs czasem przeszkadz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod maska masz po prawej stronie takie czarne pudelko z bezpiecznikami. na pokrywce masz opisy. musisz znalezc i wyciagnac kostke od abs. chyba ze chcesz wylaczac go 'na chwile' to musisz sobie podciagnac kabelek z tego bezpiecznika do wlacznika w kabinie. nie wiem natomiast jak to wplynie na kompa takie ciagle wlaczanie i wylaczanie bo po wyciagnieciu bezpiecznika abs swieci sie kontrolka absu i bycmoze jest zapisywany blad na kompie.

 

ja w kazdym razie mam wylaczony abs bo dzialal wtedy kiedy nie trzeba.

 

[ Dodano: Pon 09 Kwi, 2007 09:00 ]

jezeli napisy sa wytarte na kostce to daj znac. wysle Ci obrazek z manuala gdzie to sie znajduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeszcze nie rozpoznalem temtu pod wzgledem technicznym jak to rozwiazac ale wydaje mi sie ze komp nie jest powiazany z samym ads-em (moze sie myle) po swietach bede dzialal :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tan komp to jest problem. zeby Ci nie przeszedl po kilku wylaczeniach w tryb awaryjny :P . jednego co jestem pewien to ze da sie jezdzic normalnie z wylaczonym absem bo mam tak u siebie. niestety nie jestem w stanie powiedziec co bedzie jak sie zaczniemy tym absem "bawic"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wylacznik przy bezpieczniku to dobre rozwiazanie. Komputer jesli przelaczy sie w tryb awaryjny to wylaczenie i wlaczenie zaplonu rozwiazuje probelm gdyz wtedy sterownik abs-u sie restartuje. Jedyne co bym nie zalecal to wlaczenie ABS-u na wlaczonym zaplonie. Podczas jazdy wylaczyc mozna bo czesto sie to zdarza (czytajac forum duzo jest takich przypadkow), ale wlaczajac go z powrotem radzilbym najpierw wylaczyc zaplon.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealnie na konsoli obok przycisku swiatel przeciwmgielnych - tylnych czeka wolne miejsce na ABS button :D

 

Z tym ABSem faktycznie jest tak, ze czasem oblewal mnie zimny pot na czole gdy nieuchronnie zblizalem sie na 'rownej' drodze do czerwonego swiatla ;)

 

Jenak wiele razy tez uratowal mi tylek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dr0m dokładnie tak samo jest u mnie wiec musi byc opcja ON/OFF :D i będę robił zapewne na ten przycisk co piszesz !

 

ps ma ktoś może zbędny wyłącznik do ogrzewania tylnije szyby lub wyłącznik przeciwmgielnych ? :diabel: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja go wylaczylem bo dzialal kiedy chcial i jak chcial bylo to dosyc niebezpieczne. podejrzewam pompe abs, bo czujniki byly sprawdzane a podczas odpalania, gdy abs jeszcze dzialal pompa tak dziwnie brzeczala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ABS najbardziej slychac zima

Reaguje tez gorzej...ale moze to kwestia jakiegos smarowania pompy...

 

Generalnie nie narzekam, tym bardziej ze ten 'Anti-lock' to lata '90.

 

W miescie, w koleinach chyba jednak bym go wylaczal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...