Gyraf Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Czy ktoś już kombinował zrobić wyłącznik do ABS-u ? Z tego co wiem to ABS przestaje działać jak napięcie spada do 10V. Moze jest jakiś bezpiecznik lub przewód ktory zasila tylko ABS na którym można wstawić przekaźnik ? Moze ktoś sie orjetuje w temacie ? PS abs czasem przeszkadz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 pod maska masz po prawej stronie takie czarne pudelko z bezpiecznikami. na pokrywce masz opisy. musisz znalezc i wyciagnac kostke od abs. chyba ze chcesz wylaczac go 'na chwile' to musisz sobie podciagnac kabelek z tego bezpiecznika do wlacznika w kabinie. nie wiem natomiast jak to wplynie na kompa takie ciagle wlaczanie i wylaczanie bo po wyciagnieciu bezpiecznika abs swieci sie kontrolka absu i bycmoze jest zapisywany blad na kompie. ja w kazdym razie mam wylaczony abs bo dzialal wtedy kiedy nie trzeba. [ Dodano: Pon 09 Kwi, 2007 09:00 ] jezeli napisy sa wytarte na kostce to daj znac. wysle Ci obrazek z manuala gdzie to sie znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 no jeszcze nie rozpoznalem temtu pod wzgledem technicznym jak to rozwiazac ale wydaje mi sie ze komp nie jest powiazany z samym ads-em (moze sie myle) po swietach bede dzialal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 no wlasnie tan komp to jest problem. zeby Ci nie przeszedl po kilku wylaczeniach w tryb awaryjny . jednego co jestem pewien to ze da sie jezdzic normalnie z wylaczonym absem bo mam tak u siebie. niestety nie jestem w stanie powiedziec co bedzie jak sie zaczniemy tym absem "bawic" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Przylaczam sie do pytania. Przydalby mi sie wylacznik ABS na konsoli -- pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 no jak jest zapotrzebowanie na taka opcje to sie zrobi jakiegos manuala jak bedzie sie spawdzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Moim zdaniem wylacznik przy bezpieczniku to dobre rozwiazanie. Komputer jesli przelaczy sie w tryb awaryjny to wylaczenie i wlaczenie zaplonu rozwiazuje probelm gdyz wtedy sterownik abs-u sie restartuje. Jedyne co bym nie zalecal to wlaczenie ABS-u na wlaczonym zaplonie. Podczas jazdy wylaczyc mozna bo czesto sie to zdarza (czytajac forum duzo jest takich przypadkow), ale wlaczajac go z powrotem radzilbym najpierw wylaczyc zaplon. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 proponuje wylacznik napiecia na modulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Idealnie na konsoli obok przycisku swiatel przeciwmgielnych - tylnych czeka wolne miejsce na ABS button Z tym ABSem faktycznie jest tak, ze czasem oblewal mnie zimny pot na czole gdy nieuchronnie zblizalem sie na 'rownej' drodze do czerwonego swiatla Jenak wiele razy tez uratowal mi tylek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 dr0m dokładnie tak samo jest u mnie wiec musi byc opcja ON/OFF i będę robił zapewne na ten przycisk co piszesz ! ps ma ktoś może zbędny wyłącznik do ogrzewania tylnije szyby lub wyłącznik przeciwmgielnych ? :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 pamietam w audi 80 buda B3 byl wylacznik ABS-u na konsoli, metoda prob i bledow trzeba sparwdzic czy bedzie OK a co za sytuacje mieliscie ze chcecie go wylaczac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 ja go wylaczylem bo dzialal kiedy chcial i jak chcial bylo to dosyc niebezpieczne. podejrzewam pompe abs, bo czujniki byly sprawdzane a podczas odpalania, gdy abs jeszcze dzialal pompa tak dziwnie brzeczala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 heh dobre, ale to znaczy ze podczas jazdy auto same hamuje jak sie cos pieprzy ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 U mnie ABS najbardziej slychac zima Reaguje tez gorzej...ale moze to kwestia jakiegos smarowania pompy... Generalnie nie narzekam, tym bardziej ze ten 'Anti-lock' to lata '90. W miescie, w koleinach chyba jednak bym go wylaczal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.