Gość lalunia-mikcra Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 WITAM wszystkich na forum,mam taki problem z moją micrą 1,3/95r+gaz, a mianowicie kiedy rano jadę do pracy i jest zimny silnik to i na gazie i na benzynie chodzi jak rakieta,ale czasami jak jest rozgrzany silnik to brakuje mu mocy,czy to będzie gaz czy benzyna to jakiś jest toporny ,a co najlepsze czasami jest tak ze jak jest rozgrzany to chodzi jak rakieta,jednym słowem raz się zbiera dobrze a innym razem jak stary polonez,nie wiem ale może to wina tego przepływomierza ,tylko czy na gazie ten przepływomierz spełnia jakąś funkcje ???i jeszcze do tego wszystkiego spalanie wzrosło z 7 litrów na 100km do prawie 10 litrów na 100km...proszę o pomoc i podpowiedzi,a jeszcze jedno ,świece wymienione,filtr powietrza i olej tez,przewody nie mają przebicia,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 a przewody jak sprawdzales i kiedy wymieniales ostatnio?;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lalunia-mikcra Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 PRZEWODY KUPIłEM ORGINALNE NISSANOSKIE,A MAJą ZROBIONE JAKIES 13TYS KM,POZDRAWIAM [ Dodano: Pon 09 Kwi, 2007 10:44 ] WIęC CHYBA PRZEWODY Są OK,BO NA STARYCH PRZEWODACH STRZELAł MI NA GAZIE,A NA TYCH JEST OK, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 sprawdź sondę lambda miernikiem wychyłowym. napięcie powinno sie wachać 0,6V-1V przy zmianach obrotów. a duga sprawa to przepływomierz, to niestety w warunkach domowych mając pod ręką śrubobkręt jest nie do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Gdyby padła sonda to silink pracowałby źle w zakresie pow. 4000 obr. Sprawdź świece, kiedy były ostatnio zmieniane? Jak będą OK to sprawdź i zregeneruj przepływomierz wg instrukcji zamieszczonej w tym dziale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 objawy nie podobne ani do przepływmierza ani do lambdy tym bardziej do silnika krokowego. Może świece? Na Twoim miejscu golnalbym na diagnostyke komputerową - koszt 50 - 100 zl a będziesz pewien/pewna co jest nie tak. Jak zaczniesz sprawdzać motodą chybił trafił to 5x tyle wydasz na części. Może po prostu łapie gdzieś dziki powietrze? Nic tylko na kompa Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lalunia-mikcra Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 swiece kupiłem nowe ,jakis tydzien temu bo myslałem ze to ich wina,teraz myslę ze to wina kompa poprostu zle steruje spróbuje na noc odłączyc zasilanie ,moze to cos pomorze,pozdrawiam i dziekuje za pomoc ,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 prawde mowiac .. w takich przypadkach poleciłbym wymienic wszystko co npsi przydomek FILTR , skoro nie swiece, nie lambda, i nie przpływka to juz nie wiem co moze byc pompa paliwa sie pbkije dawkujac zle ?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.