Hoover Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Mam pytanie do właścicieli p11 2.0. W archiwum się nie doszukałem odpowiedzi. Otóż w mojej Primerze, żeby auto trzeba przy odpalaniu kluczyk przytrzymać ze dwie sekundy, inaczej silnik zgaśnie. W poprzedniej (1.6 na gaźniku) auto paliło odpalało w ułamku sekundy. Wymieniłem świece i filtry, ale bez zmian. 1. Czy to normalne? 2. Co może być tego powodem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 2 sekundy to wydaje mi sie ze nie tak duzo. jezeli chcesz zmniejszyc tan czas to mozesz wymienic badz naladowac akumulator - co jest najczestsza przyczyna dluzszego odpalania. problemy z odpalaniem moga wystapic tez jezeli jest cos nie tak z ukladem zaplonowym. sprawdz kopulke i palec jak wygladaja i czy sie jeszcze nadaja do uzytku. wymien kable i swiece, powinno pomoc. sprawdzic kopulke i naladowac aku nic cie nie kosztuje wiec mozesz to zrobic tak czy owak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Ok, spróbujemy Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 zgadza się moja p10 1,6 paliła z dotyku, zaś 2,0 wymaga troszkę więcej obrotów wału, ale może to wynika z wielkości silnika, 2,0 to już jest kawał motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 To samo jest u mnie ze 2s trzeba przytrzymac SR20DEH w N15 GA16DE autko zapalalo na dotyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 No to mnie uspokoiliście Poszukam sobie innych zmartwień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 2 sekundy to dlugo :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Biorąc pod uwagę, że mój GA16DS odpalał w jakieś góra 0,5 sekundy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 no wlasnie, ale tak jak mowi kazek - roznica miedzy 2l a 1,6l jest dosyc spora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 to ja się dołączę u mnie w p11 2.0 (DE) na sekwencji trzeba pokręcić z 20 sekund żeby zapalić (robię to w trzech podejściach), czy jest zimny czy ciepły jest tak samo, chyba, że ciepły i palony po minucie, dwóch, bo jak dłużej to znów długo trzeba kręcić wymieniłem: świece, przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa i powietrza i... tak samo gdy filtr paliwa był wyjęty po przekręceniu stacyjki od razu pojawił się strumień wachy, więc chyba nie pompa, ale??? zmieniłem też aku, ale to samo, przepływomierz wyjąłem i był czyściutki poprzedni właściciel mówił, że miał tak cały czas jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Silniki zasilane gaznikowo maja to do siebie ze szbko odpalaja ale te 2-3 sek to nie jest tak długo to jest normalny czas rozruchu. Moja p10 na lpg holenderskim przy -25 stopniach mrozu potrzebuje ok 4-5 sek przy odpalaniu z gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Majster51, p11 mam na pełnym wtrysku, więc... stara honda civic odpala mi dosłownie po dwóch sekundach P10 też mi pali bez problemu i dosyć szybko, choć ma nalatane ponad 270 tys. km [ Dodano: Sro 22 Paź, 2008 16:56 ] ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 A przy wymianie filtra, jak sprawdzałeś strumień benzyny, długo kręciłeś? Jedno co mi przychodzi do głowy to jednak pompa paliwa. Zawór zwrotny puszcza i tworzy się poduszka powietrzna w układzie, która wypycha resztki paliwa z przewodu (dlatego mogłeś widzieć, że paliwo leci). Pokręć ze 20-30sek i sprawdź czy za paliwkiem nie pójdzie powietrze a później znowu, już prawidłowo, paliwo. Przepływomierz mimo, że czysty nie musi być sprawny. Podmień na jakimś spocie i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skraxi22 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Ja przesiadłem sie z mazdy 323 na Primerke. Oj długo musze trzymac teraz kluczyk bo z 2sek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 bodek_n14, jak filtr paliwa był zdjęty to w momencie przekręcenia stacyjki pojawiła się fontanna wachy (bez kręcenia) Zrobiłem jeszcze taki manewr: przekręciłem stacyjkę poczekałem aż pompa przestanie pracować, wyłączyłem i znów włączyłem..... tak kilka razy i nic to nie zmieniło, bo kręciłem tak samo długo. Po odpięciu przepływki wkręcał się do około 3-4000 obr i przerywał. Szkoda, że nie można odpalić na gazie (przynajmniej ja nie potrafię) Myślę jeszcze stp do czyszczenia wtrysków wlać. Zastanawiam sie jeszcze czy uszczelka pomiędzy kolektorem a silnikiem była by walnięta to czy mogło by tak być? Ostatnio zauważyłem, że jak jadę na jakimś biegu podczas zmiany biegu (na wyższy) po wciśnięciu sprzęgła (i puszczeniu gazu) podnoszą się obroty na chwilę. Czy to może być wina tej uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 U mnie też na chwilę się podnoszą. Błędu żadnego nie wyświetla? Jak by uszczelka była walnięta to by obroty były nierówne. Nie wiem co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 A zapłon masz dobrze ustawiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 jarkk, czy mam dobrze ustawiony zapłon? Hmm... nie wiem. Myślę, że jakby był źle to paliłby tak samo cały czas, lub inaczej jak jest ciepły a on jak jest zimny to długo, jak ciepły i do 2 minut to od razu, a jak trochę dłużej to tak samo jak zimny. Wygląda to tak jakby to pompa była winna, tylko, że przy wymianie filtra paliwo w nim było i po przekręceniu kluczyka trysła wacha od razu. Jeszcze mam czarny scenariusz, że to może zawory a dokładniej nadpalone gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 a kompresję sprawdzałeś? Auto nie jest zmulone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 akurat w tym (WP11) nie sprawdzałem komprechy, zmulone raczej nie jest chociaż mi się wydaje, że P10 ma lepszy dół choć ma 15 kucy mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 No P10 lżejsze i Di ma inną charakterystykę momentu niż De. Może się wydawać, że dołu lepiej ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 to po dwóch latach w sumie przypadkowo znalazłem przyczynę długiego odpalania! wyjąłem przepustnicę, która była bardzo brudna, przeczyściłem wewnątrz kanał ssący i wyczyściłem przepustnicę, pali od pierwszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 u mnie sr20de tez nie pali na dotyk mimo ze jest w super kondycji, ale zawsze za pierwszym razem, chyba tak juz ma ten silnik ze trzeba troche przytrzymac kluczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) u mnie sr20de tez nie pali na dotyk mimo ze jest w super kondycji, ale zawsze za pierwszym razem, chyba tak juz ma ten silnik ze trzeba troche przytrzymac kluczyk Wina jest akumulatora ponieważ powinien być silniejszy . Włożyli mały akumulator w fabryce bo nie było miejsca . Dwie sekundy na benzynowy silnik to jest dużo ale ten typ tak ma . Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez michaell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.