Gość zetef Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Witam, gdzie w nissanie micra k11 1.0 z 1996 roku znajduje się korek spustowy chłodnicy? Chcę spuścić płyn z układu żeby go wymienić ale nie mogę go znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Powinien być na samym spodzie chłodnicy, a jak nie ma to trza odkręcić najniżej położony wąż (czyli tak jak u mnie) P.S. nie polecam spuszczać płynu po rozgrzaniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 nie masz korka spustowego, sciagasz weza gumowego na dole, splynie, zakladasz i lejesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Tylko uważaj zeby płyn nie był gorący bliski konktat z owym płynem raczej dobrze nie rokuje. i jak zaczepisz spowrotem i napełnieniu nowym plynem zobacz czy nie cieknie ten wąż ( czy go dobrze założyłeś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mruwasek Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 a czy przy takim spuszczeni płynu opróżni się też blok silnika? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Coś tam z niego zejdzie ale nie całkowicie. U mnie w 100NX'ie po samym odkręceniu węża w chłodnicy zeszło ok.3l a jak robiony był rozrząd i zlane całkowicie wszystkie płyny to wlałem ok.6l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Sorki Koledzy,ale mam pytanie.Jak to właściwie z tym płynem do chłodnic jest.Mechanik powiedział mi,że płynu nie trzeba wymieniać całego,no chyba,że jest zamulony,co się rzadko zdarza.I dolewa się obojętnie jaki,tylko żeby temp.się zgadzały,tzn. jeśli poprzedni był do np.-35 to taki sam ma być. Więc proszę o wyjaśnienie,bo już zgłupiałam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Mechanik powiedział mi,że płynu nie trzeba wymieniać całego,no chyba,że jest zamulony,co się rzadko zdarza.I dolewa się obojętnie jaki Zmień mechanika opowiada głupoty. Oleju pewnie też nie trzeba zmieniać . A tak na poważnie to płyn się starzeje i należy go wymieniać w całości. W dodatku na rynku są dostępne różne rodzaje płynów, róznią się nie tylko temperaturą zamarzania :!: a czy przy takim spuszczeni płynu opróżni się też blok silnika? w 99% zostają śladowe ilości(otwór chłodnicy jest dużo niżej niż płaszcz wodny silnika) wymieniałem 6 miesięcy i płynu weszło zgodnie z instrukcją.. Po wymianie należy nagrzać silnik - puszcza termostat i dolewasz do pełna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Dokładnie zmień mechanika bo chyba ma zamiar się dorobić na tobie On normalnie jakieś herezje sieje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.